1989 - Peugeot 205 Rallye 1.3 - Twoofive
Moderator: P-unit
-
- Pug Driver
of em zal blijven ben ik ook nog niet 100%zeker van, maar ie werkt, dus we hebben evt stroom voor een cleane koffer of zo
hier zijn enkele foto's van de rallye zoals ie er nu bijstaat, de kas is bijna klaar voor te spuiten, interieur en electriciteit is klaar, motor kan nog even wachten
de nieuwe koffer is gemonteerd, afgesteld(bijna toch) en alles werkt
nu heb ik wel een opoffering moeten maken om de koffer te laten werken, nl fase 2 achterlichten moeten zetten
maar al bij al valt dat wel mee
zo staat ie er nu bij:

en dees is ook een update, de k&n filters steken eindelijk

hier zijn enkele foto's van de rallye zoals ie er nu bijstaat, de kas is bijna klaar voor te spuiten, interieur en electriciteit is klaar, motor kan nog even wachten

de nieuwe koffer is gemonteerd, afgesteld(bijna toch) en alles werkt

nu heb ik wel een opoffering moeten maken om de koffer te laten werken, nl fase 2 achterlichten moeten zetten

maar al bij al valt dat wel mee

zo staat ie er nu bij:

en dees is ook een update, de k&n filters steken eindelijk

-
- Pug Driver
als je het zo ziet
ik wil gewoon de rallye enkele extratjes geven, en dat met oem onderdelen, zodat ik niet teveel moet veranderen.
en dingen zoals elec ruiten en centrale vergrendeling(wat er altijd ingestaan heeft, nu alleen oem), is heus niet de rallye sfeer verkrachten
de achterlichten zie ik nog wel, tenslotte heeft de rallye nog veel tijd, en de achterste ruitenwisser is ook nog in overweging
wat ik wel weet is dat als de achterste ruitenwisser da koffer gaat verlaten, deze gecleaned wordt, geen gedoe met stopkes op de koffer, dat stoort me meer dan de ruitenwisser zelf
moet je me eens zeggen wat er dan zo de rallye sfeer verpest aan mijn rallye, ik heb tot nu toe enkel de namaak-onderdelen(cv,radio,..) eruitgehaald, er komt zelfs geen radio meer in zoals het un staat, de ziel van de rallye houdt ik nog altijd in ere, webers, middenconsole, gebrek aan luchtrooster, enz.
dus vertel maar wat er mis is aan het upgraden met oem onderdelen

ik wil gewoon de rallye enkele extratjes geven, en dat met oem onderdelen, zodat ik niet teveel moet veranderen.
en dingen zoals elec ruiten en centrale vergrendeling(wat er altijd ingestaan heeft, nu alleen oem), is heus niet de rallye sfeer verkrachten

de achterlichten zie ik nog wel, tenslotte heeft de rallye nog veel tijd, en de achterste ruitenwisser is ook nog in overweging

wat ik wel weet is dat als de achterste ruitenwisser da koffer gaat verlaten, deze gecleaned wordt, geen gedoe met stopkes op de koffer, dat stoort me meer dan de ruitenwisser zelf

moet je me eens zeggen wat er dan zo de rallye sfeer verpest aan mijn rallye, ik heb tot nu toe enkel de namaak-onderdelen(cv,radio,..) eruitgehaald, er komt zelfs geen radio meer in zoals het un staat, de ziel van de rallye houdt ik nog altijd in ere, webers, middenconsole, gebrek aan luchtrooster, enz.
dus vertel maar wat er mis is aan het upgraden met oem onderdelen

pug 205 1.3 rallye
pug 207 sw 1.6 vti
pug 207 sw 1.6 vti
-
- Contacteer:
twoofive schreef:
en dingen zoals elec ruiten en centrale vergrendeling(wat er altijd ingestaan heeft, nu alleen oem), is heus niet de rallye sfeer verkrachten![]()
Duh ! Dat is precies het rallye idee verkrachten!
Ze hebben speciaal al die dingen eruit gelaten voor gewichtsbesparing enzo...
The one and only 205 guy...
-
- Pug Driver
dat begrijp ik volledig, en geef ik je gelijk in, maar dat stond nu eenmaal al enorm lang in mijn rallye, en stoorde enorm door het feit dat het maar half gedaan is en niet goed werkte
wat ik heb gedaan is alles eruitgehaald dat er niet in thuishoorde en dat vervangen door diezelfde dingen maar dan origineel peugeot, zodat alles goed ingewerkt is en dus een pak minder opvalt

wat ik heb gedaan is alles eruitgehaald dat er niet in thuishoorde en dat vervangen door diezelfde dingen maar dan origineel peugeot, zodat alles goed ingewerkt is en dus een pak minder opvalt

pug 205 1.3 rallye
pug 207 sw 1.6 vti
pug 207 sw 1.6 vti
-
- Pug Driver
- Contacteer:
Er zijn ook phase 2 Rallye's verkocht. Dit model zou tot eind '92 verkocht geweest zijn. Dus vwb de achterlichten, die kan hij laten zitten, MAAR dan moet ie wel de pinkers vooraan veranderen in witte exemplaren. Vwb de ruitenwisser achteraan: dit was een originele optie op de verkoopslijst. CV en elektrische ruiten zijn taboe in een rallye-versie.
Als ik van jou was, zou ik op zoek gaan naar folders, brochures, wegtesten, ... om alzo te bestuderen wat de kenmerken van een 205 Rallye zijn.
guS
Als ik van jou was, zou ik op zoek gaan naar folders, brochures, wegtesten, ... om alzo te bestuderen wat de kenmerken van een 205 Rallye zijn.
guS