2006 - Peugeot 207 Sporty Pack - Sparco
Moderator: P-unit
ik zou gaan voor:
3
2
3
maar ik vind die diffusor vinnekes wel netjes.
maar ik neem aan als ge zou uw koffer volledig cleanen, dat de numerplaat ergens aan de diffusor zou bevestigd worden ?
of mss gwn ivm koffer.
nummerplaat uitsparing laten maar de rest cleanen?
207 en leeuw enz...
dan zou het ook niet mis zijn.
3
2
3
maar ik vind die diffusor vinnekes wel netjes.
maar ik neem aan als ge zou uw koffer volledig cleanen, dat de numerplaat ergens aan de diffusor zou bevestigd worden ?
of mss gwn ivm koffer.
nummerplaat uitsparing laten maar de rest cleanen?
207 en leeuw enz...
dan zou het ook niet mis zijn.
-
Bedankt kerel
Ja kheb het gelezen...
Uiteindelijk was het niet zo slim natuurlijk om daar achter gaan te horen bij uw dealer/garage...
Had je dat elders gaan vragen, kon je hem alsnog installeren, en als je naar je garage moet, steek je het ori gedoe terug en niemand weet van iets
Bij mij komt de BMC dr in, maar moet nog ns meten of dr een versie bestaat die dr in gaat
Want het is daar zo krap he
Grtz

Ja kheb het gelezen...
Uiteindelijk was het niet zo slim natuurlijk om daar achter gaan te horen bij uw dealer/garage...
Had je dat elders gaan vragen, kon je hem alsnog installeren, en als je naar je garage moet, steek je het ori gedoe terug en niemand weet van iets

Bij mij komt de BMC dr in, maar moet nog ns meten of dr een versie bestaat die dr in gaat

Want het is daar zo krap he

Grtz
-
het is daar idd krap vanbinnen
ja kweet dat het dom geweest is van mij
maarja
zorgen voor later zeker:-) eerst moet mijn update wat ik echt wil erop komen en dan zie ik wel he
kan nog ene plaatsen binne half jaar ofzo of na mijn groot onderhoud, maar dan wel gene piper denk ik want daar zit echt VEEL olie op eh op zo ne spons filter. mss zo een kn 57i kit.
Maarja keep up the good work hier zou ik zegge
greeetzzz

Maarja keep up the good work hier zou ik zegge

www.nikki-vanherck.be Studio/Rallyfotografie!
Is idd een perfect passende kitSteven schreef:die FMIC is dat eigenlijk een complete pasklare kit? dus inclusief die aangepaste stootbalk e.d.? want da gaat er wel goed uitzien in uwen bumper!

Ja in de standaard bumper ziet het dr al goed uit, maar heb hier nog een andere bumper liggen, waar het nog beter in gaat uitkomen denk ik

Zal dr nog wel ns een foto van maken, mr ik moet mn batterijen opladen

Grtz