advertentie Van Wijk reclame

Joske - 206 Enfant Terrible 1.4HDi (2003)

Oudere topics

Moderator: P-unit

Joske
Pug Driver
Contacteer:

Bericht door Joske »

Vandaag stond dus de keuring verlaagd voertuig op het menu. Deze voormiddag de auto netjes gewassen en gecontroleerd of alle lampen het nog deden.
Om 12u30 richting Broodjesbar the max om een broodje te eten, en daar alweer minder goed keuringsnieuws te horen. De cc is maar goedgekeurd voor 3 maanden. :roll: Reden geen attesten van de bodykit en uitlaat. Kristien ging es naar Raymond bellen of die daar voor kon zorgen.

Ok, nu terug naar mijn 206ke. Broodje stoomboot gegeten en met een bang hartje richting Heers gereden. Om 13u45 eerst nog een "gewone" keuring moeten ondergaan. Bij de remmentest kwam de achterbumper gevaarlijk dicht bij de grond maar op een kleine 5mm boven de grond kwam hij tot stilstand. Pffffffw, er stonden een paar mensen te kijken van "o nee brokken", ma juist nie dus.
Verder wa gerammeld met die platen enzo en toen mocht ik aan poort 3 opnieuw aanschuiven. Wielen uitgemeten en dan naar de kassa. Het was toen 14u20. Daar zitten wachten en er kwamen maar mensen binnen en die gingen ook terug buiten en geen nieuws over de leeuw. Na een eeuwigheid durende 10 minuten toch: "De Peugeot 206 van Nijs" Ikke 80,50? betaald en naar buiten.

Angst voor de spoiler was dus ongegrond, al hebben ze er toch een tijdje op staan kijken. Maar staat zelfs niet in het tuningrapport. :P
Resultaat:

Afbeelding
Afbeelding
Goedgekeurd tot 2008. :lol: Geen roettest moeten ondergaan. 8)

En zo ziet een "niet verlaagde" 206 er vanonder uit. :roll: :roll:
Afbeelding

En dan nog een paar fotokes van de keuring-/wintermodus van mijn 206ke. Vind hem zelf nog redelijk meetingwaardig zelfs in de winter.
Afbeelding
Afbeelding
Afbeelding
highlander395

Bericht door highlander395 »

Alle, proficiat :D Ge kunt wer op 2 oorkes slapen 8)
Joske
Pug Driver
Contacteer:

Bericht door Joske »

Ikke juist ook effe naar het politiebureau geweest om papiertje te laten zien. Meneer de champetter vond het nie plezant dat hem daarvoor van zijne stoel moest opstaan. Hij vond het maar belachelijk van zijn collega van "de drugsbrigade :!:" notabene dat ik mij daarvoor opnieuw moest komen aanmelden. :lol: :lol: :lol: 8) 8)
Laatst gewijzigd door Joske op vr 20 okt 2006, 15:59, 1 keer totaal gewijzigd.
Darl'mat
Pug Driver
Contacteer:

Bericht door Darl'mat »

Ale , Top :wink:
jurgen_s
Pug Driver

Bericht door jurgen_s »

yezz, goed nieuws dus!!
Fritzz

Bericht door Fritzz »

Ziet er zelfs in wintermodus echt sjiek uit zenne en veel beter zonder die zonneband.

Proficiat voor uw groen kaart :wink:
Meetingstatus: Retired...
gr3nade

Bericht door gr3nade »

Idd schoon bakske, zelfs in wintermodus...

Achterbumperke vind ik sjiek blijven. :D
peugeotfreak

Bericht door peugeotfreak »

woehoe, da is weer goe voor 2 jaar
peugeotfreak is the name so peugeot is the game
Freaky Freeky

Bericht door Freaky Freeky »

Proficiat h?, u weekend kan ook niet meer mislukken denk ik :wink:

en uhhh 2 jaar :?: :?: :?: is er dan een nieuwe wetgeving ofzo :?: daar wist ik niets van.

greetz fred
Show some respect to earn some respect !!!...
peugeotfreak

Bericht door peugeotfreak »

da is nog maar ps in gegaan wagens die goed gekeurd zijn zonder opmerkingen en onder een bepaalde leeftijd moeten maar om de 2 jaar naar de keuring.
peugeotfreak is the name so peugeot is the game
Freaky Freeky

Bericht door Freaky Freeky »

Ahhhhzo, das straf, daar wist ik echt nog niks van :? en tot welke leeftijd is dat dan :?:

Sorry voor de off topic
Show some respect to earn some respect !!!...
Kinny
Contacteer:

Bericht door Kinny »

Joske schreef:En zo ziet een "niet verlaagde" 206 er vanonder uit. :roll: :roll:
Afbeelding

Hoe doe gij da zo die bodemplaat raken !? :? Mee nen verlaagde oto moede kalmkes rijen h? ! :roll:

En hoe komt het dat op uw keuringspapier bij nummerplaat enkel "LQU" staat zonder de cijfers !? :shock:
www.concept983.be

Lowering or airride contact me !!!
Joske
Pug Driver
Contacteer:

Bericht door Joske »

Idd, weekend kon nie meer kapot, gisteren maar goed gevierd op het persooneelsfeest. :lol:

Wetgeving is idd nieuw. Auto's jonger dan 6 jaar EN minder dan 100 000 km op de teller krijgen bij de eerste goedkeuring (dus zonder herkeuring) een geldigheid van 2 jaar.

Als ik wist waar het gebeurd was dat mijn bodemplaat gesneuveld is, kon ik u uitleggen hoe ge da doet. Ik denk dat het vorig jaar in de winter geweest moet zijn tijdens het "spelen" in de sneeuw (en ijs).
Joske
Pug Driver
Contacteer:

Bericht door Joske »

Aangezien ze op de keuring vonden dat mijn 206ke voor zeker 2 jaar veilig is heb ik vandaag de xenon maar geinstalleerd. Is eigenlijk poepsimpel.

Het xenonlampeke
Afbeelding

Lampke op zijn plaats gezet.
Afbeelding

Gat moeten boren om de draden in de lamp te krijgen. (Links)
Afbeelding

Gat moeten boren om de draden in de lamp te krijgen. (Natuurlijk ook rechts)
Afbeelding

Stuurdoos met bijgeleverde dubbelzijdige tape tegen de wand geplakt.
Afbeelding

Links.
Afbeelding

Rechts.
Afbeelding

Effe voor de duidelijkheid, ik heb "witte" standlichtjes. Dit zijn dus niet de standaard maar wel philips blue vissions. 8)

Maandag effe langs de garage gaan om te laten controleren of ze nog goed afgesteld staan. En in de week ook nog effe naar de auto5 om 2 relaiskes met wisselcontact zodat we het standlicht kunnen laten uitgaan zodra het dimlicht wordt aangestoken.

PS: Pug206xs ooit van photoshop gehoord, daarmee kunt ge dingen doen verdwijnen. Chassisnr. is normaal ook een hele reeks cijfers langer he. :wink:
_Tom_

Bericht door _Tom_ »

very nice

grt Tom
Gesloten

Terug naar “Tuning Car Projects Archief”