1989 - Peugeot 205 Rallye 1.3 - Twoofive
Moderator: P-unit
steek u cv en laat de ramen orgineel, handmatig dus 
dan is iedereen gelukkig en aub zet de fase1 achterlichten, véél beter
ik vind het wel spijtig da ge ook dingen die niet perse moeten veranderd zijn hebt veranderd zoals de kofferklep, kunt ge nie gewoon wa raadjes bij ttrekken ofzo ?
ondanks da ge het binnekort niet ga zien is orgineel toch altijd echter he
, ok ik ben nu nie echt de man da zoiets moet zeggen.. maar ne rallye is gewoon het neusje van de zalm zulle we maar zeggen..
ben wel is kerieus als hij terug af is
dan is iedereen gelukkig en aub zet de fase1 achterlichten, véél beter
ik vind het wel spijtig da ge ook dingen die niet perse moeten veranderd zijn hebt veranderd zoals de kofferklep, kunt ge nie gewoon wa raadjes bij ttrekken ofzo ?
ondanks da ge het binnekort niet ga zien is orgineel toch altijd echter he
ben wel is kerieus als hij terug af is
205 1.0 junior ( biejst )
205 1.4 XS
309 1.9 diesel
205 * flashy groen
205 dixie
205 1.4 XS
309 1.9 diesel
205 * flashy groen
205 dixie
-
twoofive
- Pug Driver
@prince, die heb ik nog wel, ik heb ene licht beschadigde, dat is een witte, en een onbeschadigde, dat is een rode
@ seune, blijft mooi allemaal steken, en ik wil de discussie niet weer beginnen, ik heb besloten dat dat erin ging, en ik heb dat gemonteerd.
het gaat mij er niet om dat iedereen gelukkig is, ik moet ermee gaan rijden, en ik heb er geen enkel probleem mee dat alles er net zoals fabrieksaf insteekt
wat de achterlichten betrefd, ik wilde ze erin, en ik heb er geen probleem mee
de kofferklep moest ik veranderen, de kofferklep die erop stond was al meerdere keren bijgewerkt en deftig aan het roesten, en ik heb toch een zelfde kofferklep gevonden, dus zonder ribbelplaat
dus op de achterlichten na veranderd er uiterlijk bijna niets
nu ben ik wel aan het twijfelen geraakt over de motor, de huidige werkt zo zalig, dat ik echt liever deze laat steken
@ seune, blijft mooi allemaal steken, en ik wil de discussie niet weer beginnen, ik heb besloten dat dat erin ging, en ik heb dat gemonteerd.
het gaat mij er niet om dat iedereen gelukkig is, ik moet ermee gaan rijden, en ik heb er geen enkel probleem mee dat alles er net zoals fabrieksaf insteekt
wat de achterlichten betrefd, ik wilde ze erin, en ik heb er geen probleem mee
de kofferklep moest ik veranderen, de kofferklep die erop stond was al meerdere keren bijgewerkt en deftig aan het roesten, en ik heb toch een zelfde kofferklep gevonden, dus zonder ribbelplaat
dus op de achterlichten na veranderd er uiterlijk bijna niets
nu ben ik wel aan het twijfelen geraakt over de motor, de huidige werkt zo zalig, dat ik echt liever deze laat steken
pug 205 1.3 rallye
pug 207 sw 1.6 vti
pug 207 sw 1.6 vti
-
peugeotfreak
-
peugeotlover
- Contacteer: