Bouwj - Peugeot 306 GTI-6 - Freaky Freeky
Moderator: P-unit
-
Freaky Freeky
Nogmaals merci mensen
...
Deze morge zijn de bumpers en de rest van de stukken allemaal gespoten en kheb der al fotokes van gemaakt, ik zal ze straks thuis wel eens op de site zetten. Morge begint het monteerwerk ook al dus dan zal ik er ook wat foto's van opzetten morge.
Ik kan eigenlijk al niet meer wachten om er in te vliegen maarja, de stukken moeten nog drogen tot morge
Greetz fr
Deze morge zijn de bumpers en de rest van de stukken allemaal gespoten en kheb der al fotokes van gemaakt, ik zal ze straks thuis wel eens op de site zetten. Morge begint het monteerwerk ook al dus dan zal ik er ook wat foto's van opzetten morge.
Ik kan eigenlijk al niet meer wachten om er in te vliegen maarja, de stukken moeten nog drogen tot morge
Greetz fr
Show some respect to earn some respect !!!...
-
Freaky Freeky
-
whitepeugeotke
-
Freaky Freeky
KvH schreef:Ik zit al te wachten vol ongeduld![]()
zien er prachtig uit
vooral die voorbumper vind ik schoon gemaakt(al ligt hem in de foto zo ver weg
)

Ja als er iets is wat ik aan die hele auto niet schoon vind is het dus wel de voorbumper h?
Is ook het eerst stuk in mijn leven dat ik gemaakt heb met polyester
Greetz fr
-
peugeotfreak
-
Freaky Freeky
Thx, dat is heel fijn van u maar ik doe het toch liever allemaal zelf, kwestie als er toch iets mis zou gaan ofzo, dan ist mijn eigen schuld geweest en kan ik niemand iets verwijten
En mene maat die ook mee naar duitsland is geweest komt me mischien ook al zo een beetje helpen met alles wat gemonteerd moet te poetsen enzo, komt wel in orde.
Greetz fr
En mene maat die ook mee naar duitsland is geweest komt me mischien ook al zo een beetje helpen met alles wat gemonteerd moet te poetsen enzo, komt wel in orde.
Greetz fr