Bouwj - Peugeot 306 GTI-6 - Freaky Freeky
Moderator: P-unit
-
Merci mensen
@kvh : ge kijkt er maar onder dan, ma ge zult serieus op u knieen moete gaan zitten tegen dan
@ Roene en Marty : Kwist al kei lang welke velgen ik er op wou hebben ja, maar helaas heeft iemand hier opt forum ze ook al dusja nu weet ik niet wat ik ermee ga doen, dezelfde of andere omwille ik niemand wil naapen of zijn orginaliteit wil afpakken
@ Tyions : Ik weet niet zeker of het verplicht is maar het is allesind beter voor de auto, anders slaan al die stenen binnen in mijn wielkasten rond h?, en van voor loopt de kabelbundel enzo langs dus echt goed is het niet en als het regent krijgt da ook allemaal een hoop water
@ 306xtreme : Ik reed dus heel rustig van de heuvel af h?, bumper steekt een stukje meer naar voor dus op een vluchtheuvel raakt hem dan ook rapper de grond
en er zitte gewoon verlagingsveren van een paar cm onder, dus hij veert nog hennig door alsk op en van een heuvel ga
Die aan de fitness gaat nog, de eerste keer was int centrum bij de post, en de tweede keer was onderweg naar mijn werk in Peer
Greetz fr

@kvh : ge kijkt er maar onder dan, ma ge zult serieus op u knieen moete gaan zitten tegen dan

@ Roene en Marty : Kwist al kei lang welke velgen ik er op wou hebben ja, maar helaas heeft iemand hier opt forum ze ook al dusja nu weet ik niet wat ik ermee ga doen, dezelfde of andere omwille ik niemand wil naapen of zijn orginaliteit wil afpakken

@ Tyions : Ik weet niet zeker of het verplicht is maar het is allesind beter voor de auto, anders slaan al die stenen binnen in mijn wielkasten rond h?, en van voor loopt de kabelbundel enzo langs dus echt goed is het niet en als het regent krijgt da ook allemaal een hoop water

@ 306xtreme : Ik reed dus heel rustig van de heuvel af h?, bumper steekt een stukje meer naar voor dus op een vluchtheuvel raakt hem dan ook rapper de grond

Greetz fr
Show some respect to earn some respect !!!...
ah zo... zolang da mijn bil ni afvalt voor te kijken zal da wel lukke
bij pug206xs viel mijne bril op de grond toen ik ging kijke naar het laagste punt
maar veel succes in de zoektocht naar velgen he of weet ge er al?

maar veel succes in de zoektocht naar velgen he of weet ge er al?

Peugeot drive=>the way of live
Peugeot 205 'Junior' 1.4Xs 1987
Peugeot 406 1.9TD phase 1
Peugeot 205 'Junior' 1.4Xs 1987
Peugeot 406 1.9TD phase 1
-
- Contacteer:
-
-
Tzijn inderdaad 3-deligepugske schreef: moesten het 3-delige velgen zijn, spuit gewoon je hart in koetswerkkleur

@ de rest : merci voor jullie leuke en goeie comments, ik hoop hem eindelijk begin van volgend jaar klaar te hebben om met een goeie frisse start aan het tuningsezoen te beginnen en dan kunne jullie hem ook eens bewonderen

Greetz fr
Show some respect to earn some respect !!!...