advertentie Automotive Group reclame

1991 - Peugeot 205 CTI - Pug(z)ot

Moderator: P-unit

Den Hans
Contacteer:

Bericht door Den Hans »

Hij draaide op een 122pk ontsteking dan ws.

Die bobine kan je ook van eender welke 205 nemen. Je met gewoon zien dat ie ook 4 van die gaatjes heeft.

Welke LMM zoek je dan? Op welk systeem ga jij rijden?
The one and only 205 guy...
PUG(z)OT
Pug Driver
Contacteer:

Bericht door PUG(z)OT »

euh ja zoals k al zei k ken daar dus niks van :? :lol:

zijn alle 1900 LMM niet hetzelfde?
en die bobine met 4 gaatjes bedoel je dan die gaatjes om op de collector te schroeven? dus zoeen als k nu heb? in die kabelboom die erbij zit zit dus een stekkertje om de krukas positie sensor aan te sluiten en ook zo een 4 plige stekker voor een bobijn om op de inlaat te zette...

wat raad ge mij aan hans? :mrgreen:
Den Hans
Contacteer:

Bericht door Den Hans »

Als je die kabelboom wil gebruiken, met je ook bijhorende computer, lambda sonde, LMM en BDP sensor gebruiken.

Voordeel: de computer regelt alles.
Nadeel: de computer regelt alles.

Ik zou gewoon het kale blok (dus 130pk) zodanig ombouwen dat je alles van je 1.6 kunt gebruiken.
Hij loopt ook gewoon op 1.6 computer en luchtweger zenne, maar beter kan altijd natuurlijk. Dan zoek je een computer eindigend op 359 en een LMM op 109. (130pk)

Je hebt trouwens 3 type lmm voor de 1.9.

130pk = ...109
122pk = ...202
105pk = ...097
PUG(z)OT
Pug Driver
Contacteer:

Bericht door PUG(z)OT »

hmja heb k ook al aangedacht...maar gaat em dat niet te arm draaien ofzo? goed kan da dan toch ook niet echt zijn vr die LMM of ga ik die veer straf genoeg kunnen draaien?

tis simpel k wil gewoon t systeem wat t meeste paardjes oplevert :D
Laatst gewijzigd door PUG(z)OT op di 11 sep 2007, 12:50, 1 keer totaal gewijzigd.
Fritzz

Bericht door Fritzz »

deze pagina is voor mij dus gewoon chinees en ik heb dan ook geen idee wat je van plan bent :lol:
Meetingstatus: Retired...
PUG(z)OT
Pug Driver
Contacteer:

Bericht door PUG(z)OT »

simpel, als alles goed gaat, is em mss tegen volgende zomer nog wa rapper :lol:
jurgen_s
Pug Driver

Bericht door jurgen_s »

Fritzz schreef:deze pagina is voor mij dus gewoon chinees en ik heb dan ook geen idee wat je van plan bent :lol:
Als ge het niet snapt dan moet ge vragen wat ge niet snapt. Zal wel uitleg volgen :wink:
Fritzz

Bericht door Fritzz »

@flappy: daar is geen beginnen aan :lol:
vanaf da ik mijne motorkap opendoen loopt 't mis :lol: (bij wijze van spreken he)
Meetingstatus: Retired...
jurgen_s
Pug Driver

Bericht door jurgen_s »

daar is wel beginnen aan. Alleen niet te rap en te veel willen. Ik wist 10 jaar geleden daar ook niets van, nu weet ik al meer dan genoeg (ok nog totaal niet te vergelijken met de kennis van hans en wesly om twee voorbeelden te noemen). Ge moet ergens beginnen (als het u interesseert ten minste).
Den Hans
Contacteer:

Bericht door Den Hans »

PUG(z)OT schreef:hmja heb k ook al aangedacht...maar gaat em dat niet te arm draaien ofzo? goed kan da dan toch ook niet echt zijn vr die LMM of ga ik die veer straf genoeg kunnen draaien?

tis simpel k wil gewoon t systeem wat t meeste paardjes oplevert :D
Neenee, ideaal is't nie, maar om'm te arm te laten lopen moet ge heel ander dingen doen zenne... :wink:
Ge hebt uw geel injectors, da's het belangrijkste... De rest is maar wat fijnregeling eigenlijk
PUG(z)OT
Pug Driver
Contacteer:

Bericht door PUG(z)OT »

als em in t begin al ma wa beter gaat als met die 1600, derstrak op de ring vies moeten doen om zo een bmw 320D achter te houde..., heeft mss wel 150 pk, maar wordt nie graag in me gat gereden door een diesel :mrgreen:

ps ik heb hem LATEN passeren :lol: dermee da ik zag dat t een 320 D was :lol:
PUG(z)OT
Pug Driver
Contacteer:

Bericht door PUG(z)OT »

vandaag nog wat fijn stof geproduceerd...

den achterste brede ring is ondertussen gepolierd en licht te blinke me de andere twee ringen, da vettig ringske op de voorgrond is nog wel wa werk aan, heb me nog is laten gaan met de schuurschijf op de slijpschijf...man da zijn diepe puttekes :evil:

da kartonneke me al die tjoepekes zijn mijn vijskes, allemaal geschuurd en gereed vr te spuiten, momenteel zijn ze grijs ma twijfel nog of k ze nie zwart ga doen :?

Afbeelding
Kuuner
Contacteer:

Bericht door Kuuner »

dat gebeurd helaas vaker, dat er putjes inzitten. Vraag me af in hoeverre je dat nog weg kunt halen. De randen zijn (naar mijn weten) nog te verkrijgen in Duitsland -> http://www.pls-deutschland.de/
PUG(z)OT schreef:da kartonneke me al die tjoepekes zijn mijn vijskes, allemaal geschuurd en gereed vr te spuiten, momenteel zijn ze grijs ma twijfel nog of k ze nie zwart ga doen :?
kijk anders ff op http://www.titanium-touch.de/ daar heb ik de mijne ook vandaan. prijs is goed :wink:

groeten Koen
PUG(z)OT
Pug Driver
Contacteer:

Bericht door PUG(z)OT »

ja was al is gaan zien op die site van pls, maar ga eerst kijken hoe het meevalt om met dimma wielen rond te rijden op een gewone cti 8)

staat het mij aan dan kan het zijn dat ik binnen dit en een paar jaar ga kijken voor nieuwe ringen, anders denk k dat k de velgen verkoop

plskes zijn effen een low budget projectje :D
PUG(z)OT
Pug Driver
Contacteer:

Bericht door PUG(z)OT »

heb toch maar besloten om de plskes nog effe aan de kant te laten... zelfs met een afgedraait hart en een smallere band (eentje die k nog had liggen) komt het loopvlak nog 2cm buiten de spatbordverbreder :? , heb me precies wa mistelt toen in den tijd...

morja, nie erg, heb al een ander velgje in gedachten voor over een paar jaarkes :wink:
Plaats reactie

Terug naar “20x”