1991 - Peugeot 205 CTI - Pug(z)ot
Moderator: P-unit
-
PUG(z)OT
- Pug Driver
- Contacteer:
euh ja zoals k al zei k ken daar dus niks van
zijn alle 1900 LMM niet hetzelfde?
en die bobine met 4 gaatjes bedoel je dan die gaatjes om op de collector te schroeven? dus zoeen als k nu heb? in die kabelboom die erbij zit zit dus een stekkertje om de krukas positie sensor aan te sluiten en ook zo een 4 plige stekker voor een bobijn om op de inlaat te zette...
wat raad ge mij aan hans?
zijn alle 1900 LMM niet hetzelfde?
en die bobine met 4 gaatjes bedoel je dan die gaatjes om op de collector te schroeven? dus zoeen als k nu heb? in die kabelboom die erbij zit zit dus een stekkertje om de krukas positie sensor aan te sluiten en ook zo een 4 plige stekker voor een bobijn om op de inlaat te zette...
wat raad ge mij aan hans?
-
Den Hans
- Contacteer:
Als je die kabelboom wil gebruiken, met je ook bijhorende computer, lambda sonde, LMM en BDP sensor gebruiken.
Voordeel: de computer regelt alles.
Nadeel: de computer regelt alles.
Ik zou gewoon het kale blok (dus 130pk) zodanig ombouwen dat je alles van je 1.6 kunt gebruiken.
Hij loopt ook gewoon op 1.6 computer en luchtweger zenne, maar beter kan altijd natuurlijk. Dan zoek je een computer eindigend op 359 en een LMM op 109. (130pk)
Je hebt trouwens 3 type lmm voor de 1.9.
130pk = ...109
122pk = ...202
105pk = ...097
Voordeel: de computer regelt alles.
Nadeel: de computer regelt alles.
Ik zou gewoon het kale blok (dus 130pk) zodanig ombouwen dat je alles van je 1.6 kunt gebruiken.
Hij loopt ook gewoon op 1.6 computer en luchtweger zenne, maar beter kan altijd natuurlijk. Dan zoek je een computer eindigend op 359 en een LMM op 109. (130pk)
Je hebt trouwens 3 type lmm voor de 1.9.
130pk = ...109
122pk = ...202
105pk = ...097
The one and only 205 guy...
-
PUG(z)OT
- Pug Driver
- Contacteer:
hmja heb k ook al aangedacht...maar gaat em dat niet te arm draaien ofzo? goed kan da dan toch ook niet echt zijn vr die LMM of ga ik die veer straf genoeg kunnen draaien?
tis simpel k wil gewoon t systeem wat t meeste paardjes oplevert
Laatst gewijzigd door PUG(z)OT op di 11 sep 2007, 12:50, 1 keer totaal gewijzigd.
-
Den Hans
- Contacteer:
Neenee, ideaal is't nie, maar om'm te arm te laten lopen moet ge heel ander dingen doen zenne...PUG(z)OT schreef:hmja heb k ook al aangedacht...maar gaat em dat niet te arm draaien ofzo? goed kan da dan toch ook niet echt zijn vr die LMM of ga ik die veer straf genoeg kunnen draaien?
Ge hebt uw geel injectors, da's het belangrijkste... De rest is maar wat fijnregeling eigenlijk
The one and only 205 guy...
-
PUG(z)OT
- Pug Driver
- Contacteer:
vandaag nog wat fijn stof geproduceerd...
den achterste brede ring is ondertussen gepolierd en licht te blinke me de andere twee ringen, da vettig ringske op de voorgrond is nog wel wa werk aan, heb me nog is laten gaan met de schuurschijf op de slijpschijf...man da zijn diepe puttekes
da kartonneke me al die tjoepekes zijn mijn vijskes, allemaal geschuurd en gereed vr te spuiten, momenteel zijn ze grijs ma twijfel nog of k ze nie zwart ga doen

den achterste brede ring is ondertussen gepolierd en licht te blinke me de andere twee ringen, da vettig ringske op de voorgrond is nog wel wa werk aan, heb me nog is laten gaan met de schuurschijf op de slijpschijf...man da zijn diepe puttekes
da kartonneke me al die tjoepekes zijn mijn vijskes, allemaal geschuurd en gereed vr te spuiten, momenteel zijn ze grijs ma twijfel nog of k ze nie zwart ga doen

dat gebeurd helaas vaker, dat er putjes inzitten. Vraag me af in hoeverre je dat nog weg kunt halen. De randen zijn (naar mijn weten) nog te verkrijgen in Duitsland -> http://www.pls-deutschland.de/
groeten Koen
kijk anders ff op http://www.titanium-touch.de/ daar heb ik de mijne ook vandaan. prijs is goedPUG(z)OT schreef:da kartonneke me al die tjoepekes zijn mijn vijskes, allemaal geschuurd en gereed vr te spuiten, momenteel zijn ze grijs ma twijfel nog of k ze nie zwart ga doen![]()
groeten Koen
-
PUG(z)OT
- Pug Driver
- Contacteer:
ja was al is gaan zien op die site van pls, maar ga eerst kijken hoe het meevalt om met dimma wielen rond te rijden op een gewone cti
staat het mij aan dan kan het zijn dat ik binnen dit en een paar jaar ga kijken voor nieuwe ringen, anders denk k dat k de velgen verkoop
plskes zijn effen een low budget projectje
staat het mij aan dan kan het zijn dat ik binnen dit en een paar jaar ga kijken voor nieuwe ringen, anders denk k dat k de velgen verkoop
plskes zijn effen een low budget projectje
-
PUG(z)OT
- Pug Driver
- Contacteer:
heb toch maar besloten om de plskes nog effe aan de kant te laten... zelfs met een afgedraait hart en een smallere band (eentje die k nog had liggen) komt het loopvlak nog 2cm buiten de spatbordverbreder
, heb me precies wa mistelt toen in den tijd...
morja, nie erg, heb al een ander velgje in gedachten voor over een paar jaarkes
morja, nie erg, heb al een ander velgje in gedachten voor over een paar jaarkes