Pagina 4 van 13

Re: 1987 - Peugeot 309 GTI - Bram

Geplaatst: ma 22 apr 2013, 13:22
door Cult
@ bram

ff terzijde, mijn betaling is ook ontvangen in Wuustwezel....
Kunnen we naast elkaar gaan staan ginder.... ;)

dikke bak !

Re: 1987 - Peugeot 309 GTI - Bram

Geplaatst: ma 22 apr 2013, 13:30
door Bram
Bedankt heren, goed voor het ego :)
jurgen_s schreef:bij een phase I gaat ge volgens mij de bumpers niet zwart krijgen omdat die donker grijs zijn
Aha! Dan zijn diegene op de foto mogelijk niet meer origineel qua kleur?!
Hoedanook vertonen de mijne toch al redelijke ouderdomsverschijnselen. Ik zal al eens proberen wat ik kan doen met bumperzwart.

@Cult: Top! Stel voor van elkaar te treffen aan het Rondpunt van Wommelgem?

Re: 1987 - Peugeot 309 GTI - Bram

Geplaatst: ma 22 apr 2013, 14:40
door jurgen_s
voor plastiek gebruik ik veel Trimrestorer van Poorboys
maar de eerste voorwaarde eer ge begint met plastiek te voeden is die goed proper te maken natuurlijk. Kunt ge doekjes van Armor Guard voor kopen ofwel een goede APC (all purpose cleaner) gebruiken welke je goed laat inwerken op de plastiek. Daarna de plastiek goed voeden met bijvoorbeeld de Trimrestorer.
Bumperzwart laten voor wat het is, dat is passé.

Re: 1987 - Peugeot 309 GTI - Bram

Geplaatst: ma 22 apr 2013, 15:00
door Bram
Dat is nu eens de kracht van een forum zie.
Bedankt Jurgen!

Re: 1987 - Peugeot 309 GTI - Bram

Geplaatst: ma 06 mei 2013, 10:19
door Bram
Tailgate badges hangen eindelijk op het kofferdeksel!
En mijn inziens hangen ze recht :)

Afbeelding
jurgen_s schreef:voor plastiek gebruik ik veel Trimrestorer van Poorboys
maar de eerste voorwaarde eer ge begint met plastiek te voeden is die goed proper te maken natuurlijk. Kunt ge doekjes van Armor Guard voor kopen ofwel een goede APC (all purpose cleaner) gebruiken welke je goed laat inwerken op de plastiek. Daarna de plastiek goed voeden met bijvoorbeeld de Trimrestorer.
Bumperzwart laten voor wat het is, dat is passé.
Heb voor de zekerheid eerst even de plek gedaan onder de nummerplaat, maar ik vond het kleurverschil aanzienlijk en het leek toch niet helemaal goed te komen... Of is dat grijze toch wel de juiste kleur?

Re: 1987 - Peugeot 309 GTI - Bram

Geplaatst: ma 06 mei 2013, 10:27
door JordiC
brrr, bangelijke gti :9~

Re: 1987 - Peugeot 309 GTI - Bram

Geplaatst: ma 06 mei 2013, 14:16
door Joske
Bumper zijn niet echt zwart maar eerder donker grijs. :Y

Re: 1987 - Peugeot 309 GTI - Bram

Geplaatst: ma 06 mei 2013, 14:25
door jurgen_s
fase I dus grijs

Re: 1987 - Peugeot 309 GTI - Bram

Geplaatst: ma 06 mei 2013, 15:22
door Cult
komt goe in Wuustwezel binnekort 8)

Re: 1987 - Peugeot 309 GTI - Bram

Geplaatst: ma 06 mei 2013, 15:29
door Bram
Mja, Ik weet toch niet of het mooi(er) zal zijn als ik de hele bumper doe. Ik zal de kleur waarschijnlijk nooit meer helemaal egaal krijgen...
Afbeelding
Volgend weekend nog maar eens proberen!

Is er trouwens iemand dat naar Mettet gaat deze woensdag? (voorstelling 208 GTI)

Re: 1987 - Peugeot 309 GTI - Bram

Geplaatst: ma 06 mei 2013, 16:21
door jurgen_s
dat komt wel goed, niet van de eerste keer maar na een paar keer

Re: 1987 - Peugeot 309 GTI - Bram

Geplaatst: ma 06 mei 2013, 16:45
door Joske
Bram schreef: Is er trouwens iemand dat naar Mettet gaat deze woensdag? (voorstelling 208 GTI)

:Y :Y :Y

Sjek: http://peugeotforum.be/viewtopic.php?f=59&t=13911

Re: 1987 - Peugeot 309 GTI - Bram

Geplaatst: ma 06 mei 2013, 22:09
door PUG(z)OT
geloof zelfs dat pugman hier op het forum zijn nieuw (!) bestelde voorbumper van een fase 2 ook redelijk licht was van kleur, heeft ook verschillende lagen moeten smeren voordat hij een mooie donkere kleur kreeg

Re: 1987 - Peugeot 309 GTI - Bram

Geplaatst: ma 06 mei 2013, 22:14
door PUG(z)OT
Cult schreef:vorig jaar ook gedaan....is leuk..vertrekken op da podium...gratis mooie foto van de wagen....rallyeplaat....

En ja, verkeerd gereden..maar GPS opzetten en terug naar meetingplaats gereden....

Leuk...

Laat maar weten
klinkt een beetje zoals onze peugeot toertochten :Y

Re: 1987 - Peugeot 309 GTI - Bram

Geplaatst: wo 29 mei 2013, 16:36
door Bram
Miserie! In eerste instantie viel mijn benzinemeter weg. Op zich geen ramp, gewoon elke 400 à 500 km gaan tanken en telkens de dagteller op nul zetten. Tot overmaat aan ramp hapert eveneens de dagteller dus kan ik niet met zekerheid zeggen of ik nu daadwerkelijk het aantal kilometers heb afgelegd :roll: :)
Iemand ervaring met zulke dingen of is dat gewoon dashboard demonteren en bedrading controleren? (please say no :+ )

Als er trouwens nog iemand een radio heeft van de jaren 80 - ik ben misschien wel geïnteresseerd! Zo eentje als die van Silverlion306 - mooi! :Y