Pagina 39 van 81
Geplaatst: vr 11 apr 2008, 15:24
door KrisKe
ik ook

Geplaatst: vr 11 apr 2008, 17:36
door Freaky Freeky
Net terug van de keuring...
Een dikke rode kaart ja, niet goedgekeurd
Op de achterse schokdempers zat links en rechts te veel verschil
En op de voorste draagarmrubbers en fuseepennen zat speling volgens hun
Ben hierdoor zelfs nog niet tot aan de uitlijning van verlaagde voertuigen moeten gaan, moest eerst alles herstellen... wat wel normaal is

dus weet ik ook niet wat ze daar er nog aan gaan doen en of dat allemaal goed is
Pffffff.. wat een mezerie weer, waar ben ik toch aan begonnen
We weten weer wat te doen komende dagen, en kan er maar weer eens een afspraak voor maken en verlof nemen zeker

Geplaatst: vr 11 apr 2008, 17:44
door jurgen_s
voor ge aan uw schokdempers begint, meet eerst eens de bandenspanning van beide achterste wielen. Als daar een verschil op zit verklaart dat al veel waarom ge daar een opmerking over hebt gekregen.
Geplaatst: vr 11 apr 2008, 17:45
door Jarno
hebt ge uwe auto dan moeten achterlaten?
of waart ge met remork daar?
Geplaatst: vr 11 apr 2008, 19:09
door Den Hans
flappy schreef:voor ge aan uw schokdempers begint, meet eerst eens de bandenspanning van beide achterste wielen. Als daar een verschil op zit verklaart dat al veel waarom ge daar een opmerking over hebt gekregen.
Doen ze hier op de keuring zelf.
Een ander set wielen (banden) kan ook helpen !
Geplaatst: vr 11 apr 2008, 19:21
door -mich-
shit man hoe erg, ik ben er zelf ook al bang voor, vooral mijn speling op mijn wielen

Geplaatst: vr 11 apr 2008, 19:40
door Jarno
hoe komt da er eigenlijk, speling? slijtage?
Geplaatst: vr 11 apr 2008, 22:26
door -mich-
gewoon door het rijden bochten nemen en zo en verzuren van de rubbers door het weer
Geplaatst: vr 11 apr 2008, 23:52
door Dyzer
kunt ge die speling dan ook krijgen met standaard veren?
Geplaatst: za 12 apr 2008, 10:34
door Pug306XS
Tuurlijk. Die zijn ook onderheven aan de natuur.
Geplaatst: za 12 apr 2008, 11:13
door Lrd
das weeral kl*te om te horen man
Geplaatst: za 12 apr 2008, 12:47
door highlander395
kak... komt wel goe man

Geplaatst: za 12 apr 2008, 21:23
door Roene
Is idd minder man,better luck next time

Geplaatst: zo 13 apr 2008, 09:05
door Jurgen
tja idd spijtig maar had ge eigenlijk wel ff kunnen nakijken want deze rubbers gaan vaak stuk bij deze ophanging maar toch jammer.
Geplaatst: ma 14 apr 2008, 12:48
door Kinny
Vooraan gewoon 2 nieuwe triangels steken met fuseepen , kost nie veel en is veel beter ook voor verlaagd voertuig en nie lang werk ook ! Ik moet de mijne elk jaar wel vervangen ! Let wel op bij 306is het best dat ge de achterste bouten pas vastzet als hij beneden staat dan wringen de rubbers veel minder , als hij veel verlaagt is toch zeker !
Voor achteraan steek die van den Sedan er effe onder voor de keuring !
