1988 - Peugeot 309 - Silverlion306
Moderator: P-unit
Re: 1988 - Peugeot 309 - Silverlion306
ge kunt trouwens ook een electrische steken speciaal voor carburateurs
gedaan met die zever van de mechanische pompen die te vaak in de soep draaien
gedaan met die zever van de mechanische pompen die te vaak in de soep draaien
-
- Pug Driver
- Berichten: 1647
- Lid geworden op: vr 10 okt 2008, 12:24
- Locatie: Tienen
Re: 1988 - Peugeot 309 - Silverlion306
Heb op een afbraak een andere gekocht en gemonteerd (inderdaad een simpel werkje) maar nog steeds geen leven in te krijgen. Had nu wel zitten denken in de richting van de stroomverdeler (delco). Heb deze eens bekeken en heb indruk dat deze niet meer werkt.
-
- Pug Driver
- Berichten: 1647
- Lid geworden op: vr 10 okt 2008, 12:24
- Locatie: Tienen
Re: 1988 - Peugeot 309 - Silverlion306
komt goed
Re: 1988 - Peugeot 309 - Silverlion306
die wil ik volgende keer naast m'n 305je zien
een vraagje, heb je die achterspeakers nog? ben je van plan die zelf te gebruiken? dit zijn opzetters he? welk merk & type?
Sorry voor al die vraagjes
een vraagje, heb je die achterspeakers nog? ben je van plan die zelf te gebruiken? dit zijn opzetters he? welk merk & type?
Sorry voor al die vraagjes
-
- Pug Driver
- Berichten: 1647
- Lid geworden op: vr 10 okt 2008, 12:24
- Locatie: Tienen
Re: 1988 - Peugeot 309 - Silverlion306
De speakers in de achterplank waren geen originele van Peugeot, maar kolossen van oude Pioneers. Weet zelfs niet of deze nog werken, heb ze er onmiddellijk uitgezwierd. Maar zal er keertje naar kijken en je nog iets laten weten
Re: 1988 - Peugeot 309 - Silverlion306
Mooi! Zo een nieuwe plaat tussen de achterlichten wil ik ook wel
Ook goed dat je beide achterlichten nog zo gelijk van kleur zijn
Welke afbraak ga jij? Bij mij in de buurt beginnen ze allemaal te lachen wanneer ik vraag of ze nog een 309 hebben staan, zeker een fase 1.
Ook goed dat je beide achterlichten nog zo gelijk van kleur zijn
Welke afbraak ga jij? Bij mij in de buurt beginnen ze allemaal te lachen wanneer ik vraag of ze nog een 309 hebben staan, zeker een fase 1.
-
- Pug Driver
- Berichten: 1647
- Lid geworden op: vr 10 okt 2008, 12:24
- Locatie: Tienen
Re: 1988 - Peugeot 309 - Silverlion306
Ik ga in Oostkamp (bij Brugge) bij De Grootte. Peugeot afbraak in samenwerking met een officiele Peugeot garage. Het is voor mij wel een heel eindje rijden, maar ik contacteer hen altijd eerst via mail met de vraag of ze de stukken hebben.
Re: 1988 - Peugeot 309 - Silverlion306
Bram,
daar heb ik ook mijn open dak en nog andere spullen gehaald
Gewoon ff naar De Grootte ..en daarna een dagje zee van maken...
daar heb ik ook mijn open dak en nog andere spullen gehaald
Gewoon ff naar De Grootte ..en daarna een dagje zee van maken...
Re: 1988 - Peugeot 309 - Silverlion306
ondanks ik zelf geen auto standard kan houden vind ik deze echt geweldig ! en een fase 1 309 heeft me altijd al meer aangesproken dan de fase2 ondanks de verschillen vrij gedetailleerd zijn
sp kan je die nog niet inschrijven als oldtimer ? scheelt een pak in verzekering keuring en taxen he
sp kan je die nog niet inschrijven als oldtimer ? scheelt een pak in verzekering keuring en taxen he
-
- Pug Driver
- Berichten: 1647
- Lid geworden op: vr 10 okt 2008, 12:24
- Locatie: Tienen
Re: 1988 - Peugeot 309 - Silverlion306
De verleiding om er zotte dingen mee te doen is soms wel groot Was ook mijn bedoeling toen ik op zoek ging naar een "projectwagen". Maar deze 309 leek me simpelweg in te goede staat daarvoor. De GTI versie is quasi de enige 309 die nog in originele staat blijft, maar een gewone 309 in originele en goede staat kom je toch maar zelden nog tegen. En dat vind ik wat zonde voor een speciaal stukje Peugeot geschiedenis.
Maar begrijp me nu niet verkeerd, zelf vind ik gemodifieerde wagens superknap, alleen hou ik ook wel van origineel
Deze 309 gaat deze zomer inderdaad als oldtimer ingeschreven worden. Maar eerst moet ik hem terug aan de praat krijgen. De wagen staat momenteel niet bij mij, dus kan er maar af en toe eens aan werken. Volgende keer ga ik eens een nieuwe delco kop steken en nieuwe brandstofpomp ipv die afbraak. Nieuw kan nooit kwaad lijkt me. En dan zien we verder wel
Maar begrijp me nu niet verkeerd, zelf vind ik gemodifieerde wagens superknap, alleen hou ik ook wel van origineel
Deze 309 gaat deze zomer inderdaad als oldtimer ingeschreven worden. Maar eerst moet ik hem terug aan de praat krijgen. De wagen staat momenteel niet bij mij, dus kan er maar af en toe eens aan werken. Volgende keer ga ik eens een nieuwe delco kop steken en nieuwe brandstofpomp ipv die afbraak. Nieuw kan nooit kwaad lijkt me. En dan zien we verder wel
-
- Pug Driver
- Berichten: 1967
- Lid geworden op: zo 22 okt 2006, 10:40
Re: 1988 - Peugeot 309 - Silverlion306
kunt even de slang van de naftpomp naar carbu afkoppelen aan carbu enin potje steken.
dan gaat ge hem even starten...(rondlaten gaan)
wordt er naft in de pot gepomp(gen gedruppel!) is de pomp goed
zoniet is zou ik eens nieuwe pomp steken...
dan gaat ge hem even starten...(rondlaten gaan)
wordt er naft in de pot gepomp(gen gedruppel!) is de pomp goed
zoniet is zou ik eens nieuwe pomp steken...
-
- Pug Driver
- Berichten: 1647
- Lid geworden op: vr 10 okt 2008, 12:24
- Locatie: Tienen
Re: 1988 - Peugeot 309 - Silverlion306
volgens de cataloog van pioneer van '91
zie plaatje:
zie plaatje:
-
- Pug Driver
- Berichten: 1647
- Lid geworden op: vr 10 okt 2008, 12:24
- Locatie: Tienen
Re: 1988 - Peugeot 309 - Silverlion306
I love the 90's