Pagina 46 van 84
Geplaatst: za 25 apr 2009, 23:02
door Pug306XS
Hehe
Kheb er ook ni direct het geld voor

, ma ik ga sparen en het wordt een project waar tijd in gaat kruipen. Dus het financiele zal ook in stukskes gebeuren

Geplaatst: za 25 apr 2009, 23:07
door happy
dieseldaily aanschaffen hé,zeer zuinig

en goedkoop rijden
meer budget voor de dimma!

Geplaatst: za 25 apr 2009, 23:08
door Pug306XS
Valt nog te zien. Mss een 106 rallye ofzo

Geplaatst: za 25 apr 2009, 23:42
door happy
306 1900d?
Geplaatst: za 25 apr 2009, 23:47
door rebelish
dieje eerste bumper hé, komt van een dimma kit voor een 306 cabrio
kijk maar eens bij de cabrio kit.

Geplaatst: zo 26 apr 2009, 09:25
door Joske
Pug306XS schreef:Nu ben ik iet tege gekomen. Hoe geraak ik aan deze Dimma kit?
Die dat ik vind zijn allemaal zo:
Zelfs op de site van Dimma enkel de onderste
Ik heb de indruk dat die rooie gene dimma is. Bij ene dimma komen de zijvleugels boven de motorkap uit.
Geplaatst: zo 26 apr 2009, 11:21
door Pug306XS
Ofwel kunt ge da minder goe zien me die lichtinval op da rood. Ma zou kunnen.
De bedoeling zal dan zijn om bij dimma de voorbumper voor de cabrio te bestellen en de andere stukken van de berline. Moet toch mogelijk zen ni?

Geplaatst: zo 26 apr 2009, 11:30
door jorre
die bovenste kit is een maxi kit.
www.mcracingsa.com
Geplaatst: zo 26 apr 2009, 12:30
door _Tom_
maxi kit is ook de dimma kit. bumpers zijn veranderd bij de fase wisseling

Geplaatst: zo 26 apr 2009, 12:52
door PUG(z)OT
dimma zou echt vet zijn

Geplaatst: zo 26 apr 2009, 13:13
door rebelish
idd zal zo zijn zoals _Tom_ zegt:
want op de site van dimma is de gewone 306 een fase 1
die cab is fase 3, en die heeft dieje bumper zoals dieje rode met mistlichten.
dusja mss dat ge moet aangeven voor welke fase ge de dimma wilt.
stuur de manne es een mail dan gade het snel weten.

Geplaatst: zo 26 apr 2009, 13:48
door Unknown
De bovenste is een Fase I 306 omgebouwd tot een Fase II 306 met de DIMMA kit en de voorbumper dus zoals die op de DIMMA cabrio staat
Kzou als ik u was toch maar es goed rekenen hoor . Als ge het allemaal moet LATEN doen bij een officiële carrosserie...
Herspuiting : 2.500-3.000 euro minstens
Aanwerken en aanpassen van de kit : een dikke week werk à 50 eurokes per uur => 2.000 euro dus minstens
Klein materieel : 500 euro (zit ge makkelijk aan)
Dussss zonder kit al 5.500 euro (zonder tegenslagen geteld) . De kit ook nog een 2.500 euro dacht ik ..
Ff snel geteld in het beste geval toch al 8.000 euro (als ge alles laat doen en GEEN tegenslagen kent)
ECHTER : als ge dat doet komen er dus uw velgen bij . Steeek daar alsjeblieft geen 7 breed onder want das belachelijk en hebt ge uw 8.000 euro al weggesmeten. Dan moet ge er vol voor gaan en een dikke velg onderplooien , dat kost echter ook poen .. Lees veeel poen. 3000 euro ofzo ..
ALS ge dervoor gaat , ga er dan ook voor! En niet voor iemand anders hun schoon ogen, maar omdat ge het zelf wilt en ge er een passie voor hebt . Is die passie er niet , laat het dan achterwege want het gaat u veeel geld kosten en ge gaat er spijt van krijgen. En als ge die passie hebt dan doet ge automatisch veel zelf en leert ge dat wel.
Gewoon ff mijn nuchtere mening erover .
MAAR een 306 DIMMA blijft gewoon BEESTIG !!
Geplaatst: zo 26 apr 2009, 13:51
door happy
is wel een 1800 16v he unknown
power genoeg dus

Geplaatst: zo 26 apr 2009, 13:52
door Unknown
Toen ik het nalas had ik het door en dus ge-edit
Rest van de comment blijft wel

Geplaatst: zo 26 apr 2009, 13:53
door happy
heb te rap geantwoord
