Vorige week vrijdag avond een downdate gehad aan de wagen...
Ik was met een paar maten naar Leuven gebold, om nog ns een filmpje mee te pakken.
Onderweg had ik al gemerkt, dat m'n balg rechts vooraan wat afging, maar het was de eerste maal met zo veel gewicht in de wagen en ik weet dat een van m'n meters lekt, dus af en toe ns bijblazen dacht ik bij mezelf.
Eenmaal in Leuven aangekomen, begon het erger te worden en ik was bijna aan Ladeuze, toen hij wel erg snel weer leegliep.
Toen ik m'n raam afdeed, hoorde ik dus lucht ontsnappen...
M'n maat gewoon continu op het knopje laten duwen, zodat we terug op de ring geraakt zijn en daar ergens een zijstraatje in gegaan, om me aan de kant te zetten.
De overige balgen maximaal opgeblazen, zodat ik wat plaats kreeg in de rechter wieelkuip en al snel was de boosdoener gevonden...
Op een of andere manier, was mn leiding tegen mn velg gaan schuren, met als gevolg een piepklein gaatje.
Gelukkig heb ik sinds ik air heb, steeds wat sleutels in de wagen liggen.
Doordat de rest van de balgen was opgepompt, zat de desbetreffende balg los en kon ik deze ronddraaien, zodat ik mn ddarm kon inkorten en zo waren we dan gedapanneerd...
Veilig thuis geraakt en toen beslist om toch maar geen meeting te doen, tot het goed gerepareerd was, zoadt ik in de komende week toch nog kon gaan werken hopelijk.
Maandag dadelijk naar Tommy van RRAS gebeld, met de vraag of hij me wat staal omvlochten leidingen kon maken, maten doorgegeven en zou geen probleem zijn...
Enige probleem was mijn schema, doordat hij op stukken moest wachten zouden ze pas woensdag avond klaar raken, maar ik had savonds een afspraak met een aannemer.
Toen ik dit uitlegde aan Tommy, zei hij dat het geen probleem was en ik tot 12u snachts ze kon gaan afhalen.
Uiteindelijk ben ik rond 10u30 aan z'n garage aangekomen en daar stond hij klaar met de leidingen!!!
Echt superservice van Tommy!!!
Weer een uur naar huis gebold en aan de wagen begonnen.
Het was de bedoeling om van deze downdate ineens een update te maken, en dat is uiteindelijk goed gelukt ook!
Bij deze de foto's en uitleg...
Pootjes verwijdert...
En gedeassembleerd
Kleiner bumpstops, thanks to extreme_307
Links after, Rechts before...
Close upje
Stalen leidingen, thanks to Tommy
