2000 - Peugeot 306 - Randy Andy
Moderator: P-unit
-
-
prachtige auto en interieur!!!!ik kom woorden te kort,maar toch is er iets dat ik ni snapt,ik wou jamex kuipzetels in mn 206 en kon nergens stoelconsole voor vinden,en jij krijgt porsche zetels in uw 306!!!!!!!!
Als er iemand mij dermee kan helpen,pleeaaaaaaas,stoel console voor jamex kuipzetel vur in een 206.

Als er iemand mij dermee kan helpen,pleeaaaaaaas,stoel console voor jamex kuipzetel vur in een 206.

Laatst gewijzigd door cyberdemon op za 28 jan 2006, 06:23, 1 keer totaal gewijzigd.
-
- Contacteer:
-
- Contacteer:
schoon bakske, simpel ma deftig.t'is nie mn stijl ma voor deze zou ik wel ne keer van stijl veranderen!
dien voorbumper vinnek ook schoon uitkomen.
als er nog iemand zo ene liggen heeft, kheb er nog ene nodig
grts 306KIP
dien voorbumper vinnek ook schoon uitkomen.
als er nog iemand zo ene liggen heeft, kheb er nog ene nodig

grts 306KIP
the older i get, the dumber the shit i get in
the more ignorant the incident is, i fit in
tja tis de standaard versie dak zoek, en die bumper ziede veel rondrijden hij zit standaard op veel 306kes.
t'is ook voor ne standaard dak ene nodig heb.kan er zowel ne schoon model opsteken ?.en ton nog, kan nie plastieklassen,...
grts
t'is ook voor ne standaard dak ene nodig heb.kan er zowel ne schoon model opsteken ?.en ton nog, kan nie plastieklassen,...

grts
the older i get, the dumber the shit i get in
-
- Contacteer:
De basis van Mariachi zijne bump zit idd op de 306 fase 3, ma het geen hij ermee verwezenlijkt heeft ziet ge nog nie zoveel, ma as ik hier die projecten belijk komt daar stil aan verandering in... En dan ist orginele der ook van af h?306KIP schreef:tja tis de standaard versie dak zoek, en die bumper ziede veel rondrijden hij zit standaard op veel 306kes.
t'is ook voor ne standaard dak ene nodig heb.kan er zowel ne schoon model opsteken ?.en ton nog, kan nie plastieklassen,...![]()
grts

Grtz Pug-boy
West Coast Kenens @ your service !!!
www.pugdrivers.be
www.309gti.nl
www.pugdrivers.be
www.309gti.nl
-
- Contacteer:
update met gemengde gevoelens...
er zal niet meer aan de 306 verder gewerkt worden, meer nog: binnenkort zal ik hem uitschrijven en gaat hij voor minstens een jaar op stal
mijn vriendin en ik hebben namelijk een stuk bouwgrond gekocht en een mens moet prioriteiten leren stellen in het leven.
Daarom ga ik de wagen nog in orde stellen voor het begin van het seizoen, maar het einde van het seizoen zal hij jammer genoeg niet meer meemaken.
dus de gemaakte plannen gaan de ijskast in en de wagen komt identiek buiten zoals in 2005
grtz
den metser
er zal niet meer aan de 306 verder gewerkt worden, meer nog: binnenkort zal ik hem uitschrijven en gaat hij voor minstens een jaar op stal
mijn vriendin en ik hebben namelijk een stuk bouwgrond gekocht en een mens moet prioriteiten leren stellen in het leven.
Daarom ga ik de wagen nog in orde stellen voor het begin van het seizoen, maar het einde van het seizoen zal hij jammer genoeg niet meer meemaken.
dus de gemaakte plannen gaan de ijskast in en de wagen komt identiek buiten zoals in 2005

grtz
den metser

En daar gaat onze klassebak dan... Spijtig maarja, ast vrouwke zegt bouwen, dan moete luisteren... is benieuwd of ge u huis ook gaat ineen steken gelijk u bolide

Grtz xxx
West Coast Kenens @ your service !!!
www.pugdrivers.be
www.309gti.nl
www.pugdrivers.be
www.309gti.nl