Pagina 54 van 65
Re: 1990 - Peugeot 205 1.6GTI - Kriske
Geplaatst: vr 11 mar 2016, 20:47
door PUG(z)OT
alé jong, gaat ge spijt van krijgen
Re: 1990 - Peugeot 205 1.6GTI - Kriske
Geplaatst: vr 11 mar 2016, 20:52
door Steven
Dat denk ik ook. Als je hem warm en droog kan stallen zou ik hem gewoon wegzetten tot de goesting wat bijtrekt. Een knappe gti als deze gaat alleen maar zeldzamer worden...
Re: 1990 - Peugeot 205 1.6GTI - Kriske
Geplaatst: vr 11 mar 2016, 20:54
door jurgen_s
en dan nog, bijhouden als investering kris
binnen een paar jaar zitten die vlot over de 10.000€
Re: 1990 - Peugeot 205 1.6GTI - Kriske
Geplaatst: wo 16 mar 2016, 20:04
door silverlion306
Mahow!

Ja denk inderdaad ook dat je daar spijt van ga krijgen. Kan alleen maar bevestigen wat hier eerder gezegd is; laat het tijdje bezinken, die goesting komt heus wel terug. En is het niet zo dan kan je hier binnen paar jaar veel meer geld uit halen. Maar met een GTI zal die goesting wel terug komen

Re: 1990 - Peugeot 205 1.6GTI - Kriske
Geplaatst: do 17 mar 2016, 11:50
door 205tunerke
hebt ge al dikwijls gezegd he maat...
gewoon met rijden!!!
Re: 1990 - Peugeot 205 1.6GTI - Kriske
Geplaatst: wo 06 apr 2016, 02:03
door KrisKe
fotow,
petekind approved

Re: 1990 - Peugeot 205 1.6GTI - Kriske
Geplaatst: wo 06 apr 2016, 20:13
door 205tunerke
zomertijd => zomerwiel tijd

Re: 1990 - Peugeot 205 1.6GTI - Kriske
Geplaatst: ma 16 mei 2016, 03:59
door KrisKe
ondertussen is het 'AP schroefkit' experiment
redelijk goed aan het verlopen
in de mate van het dichtslaan van de dempers is zogoed als opgelost.
enkel heb ik bij het verplaatsen van de aanslag geen rekening gehouden, met de cardanhoesbevestiging,...
dwz, dat ik de cardan niet kan monteren zonder de veerpoot te laten zakken
de stance was perfect 1.6grade camber vooraan, en de 8j zat binnen
foto's volgen nog natuurlijk
Re: 1990 - Peugeot 205 1.6GTI - Kriske
Geplaatst: vr 03 jun 2016, 02:19
door KrisKe
eindelijk foto tijd
aller eerst de 'aanslagen' verplaatst (jammerlijk geen rekening gehouden met dat de kop breder is achter de hoes, maw dit gaat terug 4mm naar beneden moeten
de demper zelf laten afdraaien 12mm
de nieuwe bussen om de topbus te laten passen
totaal gegeven

Re: 1990 - Peugeot 205 1.6GTI - Kriske
Geplaatst: vr 03 jun 2016, 02:20
door KrisKe
Resultaat op de gti (ene kant omdat ze terug 4mm verlast moeten worden, en ik er nog 3mm af ga laten draaien.
(1.5cm lager vanvoor, met 0.7cm draad nog over

ideaal kwa comfort was het trouwens ook enkel sloeg de demper bij een zeer diepe put nog dicht.)
Re: 1990 - Peugeot 205 1.6GTI - Kriske
Geplaatst: vr 03 jun 2016, 02:22
door KrisKe
Re: 1990 - Peugeot 205 1.6GTI - Kriske
Geplaatst: vr 03 jun 2016, 05:59
door PUG(z)OT
knappe werken met die dempers

Re: 1990 - Peugeot 205 1.6GTI - Kriske
Geplaatst: vr 03 jun 2016, 19:04
door jurgen_s
waarom mag dat toch gewoon niet met zo'n verstelbare toplager. Zou veel beter zijn zo op een auto. Wel heel mooie werken kriske!!
Re: 1990 - Peugeot 205 1.6GTI - Kriske
Geplaatst: vr 03 jun 2016, 21:15
door Donny
Knap werk idd
Re: 1990 - Peugeot 205 1.6GTI - Kriske
Geplaatst: za 04 jun 2016, 08:11
door KrisKe
jurgen_s schreef:waarom mag dat toch gewoon niet met zo'n verstelbare toplager. Zou veel beter zijn zo op een auto. Wel heel mooie werken kriske!!
dit is toch een verstelbare unibal?
foto van het systeem dat jij bedoelt
