advertentie Nova reclame

2004 - Peugeot 407 ST Confort 1.6 HDi - Dedonax

Moderator: P-unit

Axel
Pug Driver
Berichten: 3192
Lid geworden op: wo 18 jan 2006, 07:15
Locatie: N 51°03'10,3", E 05°02'57,2"
Contacteer:

Bericht door Axel »

:lol: :lol: da's zoals de eigenaar, hé Donny, die is ook onderhoudsvriendelijk :wink:
Axel
Pug Driver
Berichten: 3192
Lid geworden op: wo 18 jan 2006, 07:15
Locatie: N 51°03'10,3", E 05°02'57,2"
Contacteer:

Bericht door Axel »

Vandaag uitnodigingske gehad om naar de keuring te rijden. Zou ik nu een afspraak maken of niet?
Taz Devil
Berichten: 912
Lid geworden op: di 18 apr 2006, 11:04
Locatie: Oevel

Bericht door Taz Devil »

ik heb da nog nooit gedaan eigenlijk, ik kijk gewoon op de webcam van de keuring. Maar ik merk dat in geel dan zo rond 2u het nogal rustig is.
De mensen van de vroege shift zijn er nog niet, en die van de late zijn al geweest met hun auto.
Peugeot 207 Sporty || Wit 5deurs || 1.6 VTi (Variable Valve Lift and Timing injection) 120pk 88kw
Darl'mat
Pug Driver
Berichten: 4720
Lid geworden op: di 17 jan 2006, 23:12
Locatie: Planet Earth
Contacteer:

Bericht door Darl'mat »

Dedonax schreef::lol: :lol: da's zoals de eigenaar, hé Donny, die is ook onderhoudsvriendelijk ? :wink:
Als u nu dit woord eens splitst, dan kunt u twee keer bevestiging vragen.
Maar welke antwoorden gaat u dan krijgen :lol:
Den Hans
Berichten: 2884
Lid geworden op: ma 23 jan 2006, 22:17
Locatie: Vlakbij Bobbejaanland :-)
Contacteer:

Bericht door Den Hans »

Taz Devil schreef:ik heb da nog nooit gedaan eigenlijk, ik kijk gewoon op de webcam van de keuring.
me 2
Axel
Pug Driver
Berichten: 3192
Lid geworden op: wo 18 jan 2006, 07:15
Locatie: N 51°03'10,3", E 05°02'57,2"
Contacteer:

Bericht door Axel »

Darl'mat schreef: Als u nu dit woord eens splitst, dan kunt u twee keer bevestiging vragen.
Maar welke antwoorden gaat u dan krijgen :lol:
Ge kunt het ook in 4 splitsen hé :wink:

"onder het hout ligt mijn vriend, net een lijk".
Axel
Pug Driver
Berichten: 3192
Lid geworden op: wo 18 jan 2006, 07:15
Locatie: N 51°03'10,3", E 05°02'57,2"
Contacteer:

Bericht door Axel »

Daarnet onzen Has laten keuren en zonder aanpassingswerken of garagebezoek over de ganse lijn goedgekeurd (en zo hoort het ook :mrgreen: :mrgreen: )
james
Berichten: 131
Lid geworden op: di 20 mei 2008, 15:40

Bericht door james »

allez daar gaan we ene op drinken! :D
peugeot-gek
Pug Driver
Berichten: 3708
Lid geworden op: za 13 feb 2010, 15:01
Locatie: Torhout West-Vlaanderen

Bericht door peugeot-gek »

dat verdiend een duvel :lol:
Axel
Pug Driver
Berichten: 3192
Lid geworden op: wo 18 jan 2006, 07:15
Locatie: N 51°03'10,3", E 05°02'57,2"
Contacteer:

Bericht door Axel »

da's iets voor dezen avond, hé, dat drinken (en ja 't zal nen D zijn of 2)
Taz Devil
Berichten: 912
Lid geworden op: di 18 apr 2006, 11:04
Locatie: Oevel

Bericht door Taz Devil »

geeft uwen has maar een pint supreme diesel ofzo want duvel gaat hij niet leuk vinden. En is den axel ook goed gekeurd voor dat duveltje? :)
Peugeot 207 Sporty || Wit 5deurs || 1.6 VTi (Variable Valve Lift and Timing injection) 120pk 88kw
Axel
Pug Driver
Berichten: 3192
Lid geworden op: wo 18 jan 2006, 07:15
Locatie: N 51°03'10,3", E 05°02'57,2"
Contacteer:

Bericht door Axel »

Dedonax schreef: ... wij de mensen van Total België wreed dankbaar zijn (later meer hierover)
Wanneer ge bij Total minstens 25 liter tankt, krijgt ge 3 weken gratis pechbijstand in Europa.

Na ons bezoek aan het bekende Amfi-theater te Orange viel onze 4-7 stil en weigerde hij nog aan te slaan. En daar sta je dan, 33° in de vlakke zon op een drukke parkeerplaats in Zuid-Frankrijk.
Gelukkig hadden we voor ons vertrek 2 x bij den Total getankt, telkens de hoeveelheid van 25 liter. Ik heb dan de dienst van Total opgebeld en wegens de slechte verbinding, hebben zij mij terug opgebeld. Héél vriendelijk en héél behulpzaam.
Zij werken samen met Touring en nu moet het toeval zijn, maar Touring heeft in Orange een permanentie van 2 Belgische wegenwachters in de zomermaanden. Dus na een uur gewacht te hebben, kwam er een Belgische depanneur de parking opgereden. Die man heeft zich in die hitte in alle mogelijke bochten gewrongen om toch maar onze 4-7 te kunnen starten. Na een half uurtje besloot hij om onze wagen op te laden en naar de werkplaats van Touring te brengen.
Dat was een gewone boog-hangaar waar een paar Fransmannen aan 't klussen waren aan een Audi.
Op den duur hingen er 4 mechaniekers rond onze HAS en na veel gezoek (en na ruim een uur) heeft men het mankement gevonden: een losgekomen fiche links onderaan.

Wij hebben door dit geval wel 3 uur verloren, maar dit is ruim goedgemaakt doordat we niks, maar dan ook totaal niks hebben moeten betalen. Natuurlijk hebben we die gasten drinkgeld gegeven.
Ik durf te wedden dat we geholpen waren door een Franse depannage, deze onze auto waarschijnlijk aan een Peugeot-garage had afgezet en wij een serieus factuur hadden mogen verwachten.

Vandaar mijn dank aan Total-België.


Afbeelding
Afbeelding
Afbeelding
205tunerke
Pug Driver
Berichten: 1967
Lid geworden op: zo 22 okt 2006, 10:40

Bericht door 205tunerke »

das wel tof dat het zo snel gefixt was
bij garage had ge waarschijnlijk wel serieuse rekening gekrege...
al bij al geluk bij ongeluk
Enig gebrek aan vermogen wordt gecompenseerd door de waanzin van de bestuurder.
Axel
Pug Driver
Berichten: 3192
Lid geworden op: wo 18 jan 2006, 07:15
Locatie: N 51°03'10,3", E 05°02'57,2"
Contacteer:

Re: De zwette 4-7 van den Axel

Bericht door Axel »

in feite heeft het niks met onzen HAS te maken, maar sinds vanmorgen heeft ie een Duits speelkameraadje, een Kaatje.

Afbeelding


Waarom? De betrokken dames vonden dit het mooiste model van het door mij geselecteerd aanbod. En omdat zij ermee moeten rijden, why not. 't Kaatje heeft alle opties, gaande van leder interieur tot airco en ziet er nog heel gaaf uit. (meer foto's -> FB)

guS :wink:
jurgen_s
Pug Driver
Berichten: 9544
Lid geworden op: wo 18 jan 2006, 15:04
Locatie: Zelem City

Re: De zwette 4-7 van den Axel

Bericht door jurgen_s »

de nummerplaat is toepassellijk voor de kleur :mrgreen:
Gesloten

Terug naar “40x”