Pagina 7 van 29
Geplaatst: vr 23 mar 2007, 15:34
door Den Hans
Dedonax schreef:Ik vind -en nu gaan er weer velen zeggen, daar is ie weer met zijne zever- dat den Rally meer als "project" begint te lijken ipv een "original" te blijven. Ik heb in de jaren '80 nooit gene verlaagde 205 gezien, alhoewel ikzelf een XR-type gehad heb van '86 tot '90.
Waarom moet hier toch alles verlaagd worden? Binnenkort gaan ze zelfs nog den 4007 plat leggen
guS

a) omdat dat mooier is. (OK, smaken kunnen verschillen)
b) omdat dat de wegligging ten goede komt!
Geplaatst: vr 23 mar 2007, 16:37
door Axel
Den Hans schreef:
a) omdat dat mooier is. (OK, smaken kunnen verschillen)
b) omdat dat de wegligging ten goede komt!
a) volledig mee eens
b) om tegen 50 voorbij die flitspaal te scheuren, en tegen 20 die verkeersdrempel te nemen ?
En nu .... back on topic, het ging over den twoofive zijne 205, die volgens mij niet zo origineel meer lijkt, maar stilaan een projectje wordt.
guS

Geplaatst: vr 23 mar 2007, 17:55
door Pingwin
-3cm kunde nog altijd over die verkeersdrempels scheuren hoor
nja, project of origineel
het blijft toch altijd moeilijk om er volledig af te blijven denk ik
goe bezig!
Geplaatst: vr 23 mar 2007, 17:56
door PUG(z)OT
u puntje B vind k wel hilarisch axel

grappig omda t wel waar is
proper gedaan mannekes

Geplaatst: vr 23 mar 2007, 19:53
door twoofive
merci voor de reacties, enne, dont worry, verlagen stond op het programma, and that's all.
ik vind het er gewoon veel beter uitzien zo, maar uiterlijk blijft ie zoals ie zal zijn met een -3 vooraan.
daarom heb ik gekozen voor een -3
als em verlaagd is just nog volledig in orde stellen, nog wat vervangen en dergelijke, maar 'tunen' zal er niet bij gaan zijn.
zelfs de originele uitlaat staat er terug onder

Geplaatst: vr 23 mar 2007, 20:42
door twoofive
net besloten dat ik de originele 13inchers ga opmaken
of mss nieuwe, want zo duur zijn die niet bij peugeot

Geplaatst: za 24 mar 2007, 00:23
door Boerke
zoude die niet kunnen verbreden? zou wel nice zijn

Geplaatst: za 24 mar 2007, 00:50
door Geeraard
Maar euhm, die Rallye ziet er netjes uit hoor. Een tikkeltje verlagen en een mooie demper eronder, kan bezwaarlijk als 'tuning' gezien worden.
Nu alle originele stukken in orde brengen (interieur, velgen,...) en dan zal 't wel in orde komen.
Geplaatst: za 24 mar 2007, 07:52
door Flitz
gene paniek denk ik zo. Alles komt inorde

Geplaatst: zo 25 mar 2007, 12:50
door twoofive
yoyo!
hier zijn we weer met een update!
gisteren is er een kleine shoot gehouden tussen Geeraard, Marko en den Twoofive.
resultaat: na ff aandringen

kwam er totaal onverwachts ene rode 205 uit de garage gereden!
en nee, niet de forever, maar de GUTMANN!
dus was ik wel verplicht om de rallye weer ff van stal te halen, waar ik uiteraard geen moeite mee heb

en foto's te gaan maken h?.
tenslotte was dit de eerste keer dat de gutmann buiten mocht sinds vorig jaar.
here they are:
voila, zoals ge ziet was het wel al donker aan het worden, maar dat verderft de pret niet h
Geplaatst: zo 25 mar 2007, 13:40
door 306xtreme
ja schoon pics de gutmann ziet er toch nog goe uit

Geplaatst: zo 25 mar 2007, 19:52
door PUG(z)OT
3 sjieke 205kes

Geplaatst: zo 25 mar 2007, 20:17
door twoofive
volledig mee eens!
ma uwe mag er nog langs h?
vandaag ben ik bij den hans een 2? rallye interieur gaan halen, voor een andere voorste stoel off course!
stat er net in en nu heb ik dus een bijna perfect interieur, dus geene enkele ingezakte wang en noppes losse stiknaden.
weer wat dichter bij klaar!
Geplaatst: ma 26 mar 2007, 20:47
door twoofive
weer wat origineler!
vandaag bij peugeot de 13" rallye velgen gaan bestellen, kosten dus echt nie zoveel h?.
de et-waarde bleek wel anders te zijn dan die van een 'gewone ' 205.
komt dit door de 1.6 ophanging?
Geplaatst: ma 26 mar 2007, 21:26
door Marko
Da was goed uitgekomen
Nu staat de gutmann wel in de garage en de 306 buiten
zo kan er al wa gedemonteerd worden
