207, berline,CC en SW Van scoops-shops tot product
Moderator: P-unit
-
- Pug Driver
- Berichten: 4710
- Lid geworden op: di 17 jan 2006, 23:12
- Locatie: Planet Earth
- Contacteer:
207, berline,CC en SW Van scoops-shops tot product
Verschillende foto's van de nieuwe 207 in de link
http://www.netcarshow.com/peugeot/2006-207/09.htm
http://www.netcarshow.com/peugeot/2006-207/09.htm
Laatst gewijzigd door Darl'mat op di 30 jun 2009, 17:21, 3 keer totaal gewijzigd.
-
- Pug Driver
- Berichten: 473
- Lid geworden op: wo 18 jan 2006, 06:23
- Locatie: concept983
- Contacteer:
-
- Pug Driver
- Berichten: 473
- Lid geworden op: wo 18 jan 2006, 06:23
- Locatie: concept983
- Contacteer:
wat meer tekst en uitleg...
In april zou de auto bij de Belgische dealers staan.
De nieuwe Peugeot past perfect in de nieuwe designlijn van Peugeot. Na de 407 en de 307, heeft ook de 207 de kenmerkende grote grille die we ook zijn tegengekomen op de spectaculaire 907 concept en de 20Cup driewieler, die ook een designstudie was.
De 207 is 4,03 meter lang, 1,72 breed exclusief zijspiegels en 1,47 meter hoog en deelt zijn bodem met de Citro?n C3. De wielbasis is 2,54 meter. Met deze maten is het nieuwe model 20 cm langer dan de 206 en heeft hij een 8 cm langere wielbasis.
De 207 komt in april op de Belgische markt. De basisversie heeft een 1,4-liter benzinemotor met 75 pk. Daarmee haalt de 207 een topsnelheid van 170 km/u; de auto weegt 1.156 kilo. Het gemiddelde brandstofverbruik is 6,3 liter per 100 km.
De volgende stap is de 1,4-liter 16V met 90 pk. Die levert een topsnelheid van 180 km/u en een gemiddeld brandstofverbruik van 6,4 liter per 100 km. De 1,6-liter 16V met 110 pk kan 194 km/u. De auto weegt 1.231 kilo en verbruikt 7,0 liter brandstof per 100 km.
In de herfst zal een samenwerking met BMW ontwikkelde 1,6-liter met 115 pk die krachtbron aflossen. Het voorlopige topmodel wordt de 143 pk sterke 1,6-liter turbo met directe injectie.
Het programma met dieselmotoren begint bij de 70 pk 1,4-liter HDI (topsnelheid 166 km/u, gemiddeld verbruik 4,5 liter per 100 km). Daarna volgt de 1,6-liter met 90 pk en de 1,6-liter met 110 pk. Die hebben topsnelheden van 182 en 193 km/u en een gemiddeld brandstofverbruik van 4,5 en 4,8 liter per 100 km.
Bijzonder is dat twee verschillende voorzijdes zijn voor de 207. De eerste is de ?classic styling? die herkenbaar is aan de mislampen die in de voorbumper zitten. De ?sport stying? heeft zijn met chroom omrande mislichten in de grille zitten. Die grille kan desgewenst met aluminium worden afgewerkt. Aan de acherzijde is de ?sport styling? herkenmaar door zijn verchroomde uitlaatpijp.
Op de Autosalon van Gen?ve, in maart, maakt de auto zijn publieksdebuut. De productie van de drie- en vijfdeurs is gestart in het Slowaakse Trnava en het Franse Poissy. In Madrid worden de SW- en de CC-versie geproduceerd. Die varianten worden in de lente van 2007 gepresenteerd. In 2007 verschijnt van de 207 de RC-versie. Die is voorzien van de 1,6-liter turbomotor met directe injectie die dit keer 170 pk levert.
De twee-dubbelnul-zeven zal volgens Peugeot ?als de economische situatie het toelaat? over twee jaar zijn opwachting maken. Die auto zal de concurrentie aangaan met de Renault Modus.
In april zou de auto bij de Belgische dealers staan.
De nieuwe Peugeot past perfect in de nieuwe designlijn van Peugeot. Na de 407 en de 307, heeft ook de 207 de kenmerkende grote grille die we ook zijn tegengekomen op de spectaculaire 907 concept en de 20Cup driewieler, die ook een designstudie was.
De 207 is 4,03 meter lang, 1,72 breed exclusief zijspiegels en 1,47 meter hoog en deelt zijn bodem met de Citro?n C3. De wielbasis is 2,54 meter. Met deze maten is het nieuwe model 20 cm langer dan de 206 en heeft hij een 8 cm langere wielbasis.
De 207 komt in april op de Belgische markt. De basisversie heeft een 1,4-liter benzinemotor met 75 pk. Daarmee haalt de 207 een topsnelheid van 170 km/u; de auto weegt 1.156 kilo. Het gemiddelde brandstofverbruik is 6,3 liter per 100 km.
De volgende stap is de 1,4-liter 16V met 90 pk. Die levert een topsnelheid van 180 km/u en een gemiddeld brandstofverbruik van 6,4 liter per 100 km. De 1,6-liter 16V met 110 pk kan 194 km/u. De auto weegt 1.231 kilo en verbruikt 7,0 liter brandstof per 100 km.
In de herfst zal een samenwerking met BMW ontwikkelde 1,6-liter met 115 pk die krachtbron aflossen. Het voorlopige topmodel wordt de 143 pk sterke 1,6-liter turbo met directe injectie.
Het programma met dieselmotoren begint bij de 70 pk 1,4-liter HDI (topsnelheid 166 km/u, gemiddeld verbruik 4,5 liter per 100 km). Daarna volgt de 1,6-liter met 90 pk en de 1,6-liter met 110 pk. Die hebben topsnelheden van 182 en 193 km/u en een gemiddeld brandstofverbruik van 4,5 en 4,8 liter per 100 km.
Bijzonder is dat twee verschillende voorzijdes zijn voor de 207. De eerste is de ?classic styling? die herkenbaar is aan de mislampen die in de voorbumper zitten. De ?sport stying? heeft zijn met chroom omrande mislichten in de grille zitten. Die grille kan desgewenst met aluminium worden afgewerkt. Aan de acherzijde is de ?sport styling? herkenmaar door zijn verchroomde uitlaatpijp.
Op de Autosalon van Gen?ve, in maart, maakt de auto zijn publieksdebuut. De productie van de drie- en vijfdeurs is gestart in het Slowaakse Trnava en het Franse Poissy. In Madrid worden de SW- en de CC-versie geproduceerd. Die varianten worden in de lente van 2007 gepresenteerd. In 2007 verschijnt van de 207 de RC-versie. Die is voorzien van de 1,6-liter turbomotor met directe injectie die dit keer 170 pk levert.
De twee-dubbelnul-zeven zal volgens Peugeot ?als de economische situatie het toelaat? over twee jaar zijn opwachting maken. Die auto zal de concurrentie aangaan met de Renault Modus.
-
- Pug Driver
- Berichten: 3192
- Lid geworden op: wo 18 jan 2006, 07:15
- Locatie: N 51°03'10,3", E 05°02'57,2"
- Contacteer:
Op deze link de Griffe " http://spaces.msn.com/members/michielmo ... !833.entry "
Groeten uit Schoot
Groeten uit Schoot
die 207 mag er zeker wezen ,vandaag het belang gekocht,
was ik effe blij dat er een artikeltje bijzat van die nieuwe leeuw.
Tja,als er iets is wat minder is dan zijn het die spiegels,mejah das zo franse stijl tegenwoordig,doet met aan de c4 denken.
Voor de rest puik werk
Ghoh die RC moet er zeker komen
en die griff? das misschien ookwel een sjieke d?ja vu
was ik effe blij dat er een artikeltje bijzat van die nieuwe leeuw.
Tja,als er iets is wat minder is dan zijn het die spiegels,mejah das zo franse stijl tegenwoordig,doet met aan de c4 denken.
Voor de rest puik werk
Ghoh die RC moet er zeker komen
en die griff? das misschien ookwel een sjieke d?ja vu
306 Midnight 1.9D '2000
205 1.9 Gentry '93
205 1.6 GTI '84 Gutmann
205 1.9 Gentry '93
205 1.6 GTI '84 Gutmann
-
- Berichten: 4
- Lid geworden op: za 21 jan 2006, 23:47