1988 - 205 multi 4x4 - seune
Moderator: P-unit
Re: 1988 - 205 multi 4x4 - seune
zo een dimma multi is al een paar keer gedaan.
wel leuke combinatie, en idd ideaal voor wat wielbreedte te winnen
wel leuke combinatie, en idd ideaal voor wat wielbreedte te winnen
Re: 1988 - 205 multi 4x4 - seune
deze heb ik idd in nl gezien ( mooooi trouwens) maar er komt geen dimma dat is te breed en te poreus ivm de offroad enz
Re: 1988 - 205 multi 4x4 - seune
EN ondertussen staan er toch ook weer 1300km bij op de teller van mzen camion'eke
-
- Pug Driver
- Berichten: 1967
- Lid geworden op: zo 22 okt 2006, 10:40
Re: 1988 - 205 multi 4x4 - seune
Bruut c15?
-
- Pug Driver
- Berichten: 6179
- Lid geworden op: di 17 jan 2006, 23:54
- Locatie: Tielt-Winge
- Contacteer:
Re: 1988 - 205 multi 4x4 - seune
als uwe mixer dat allemaal gaat kunne slikken en mengen hebt ge wel ne dikke cocktail
Re: 1988 - 205 multi 4x4 - seune
komt hier goed precies
Re: 1988 - 205 multi 4x4 - seune
Het concept is super, hoop alleen dat het niet halverwege ergens doodvalt.
Re: 1988 - 205 multi 4x4 - seune
hehé ik heb nog ne goeie ouwe staafm ixer, nog zo ene van die da ge ni kapot krijgt !
t'is idd zoals beloofd een c15 geworden, waarom / omdat " it's never done before'' en inschakelbaar is gewoon het einde he
ik heb ondertussen ook mijn job als mekanieker getoond want de 4x4 werkte NIET blijkt dus dat de gehele schakeling werkt met vacuum
ff een verduidelijking:
je schakelt de 4x4 in met een draaiknop, en als je nog ne stap verder draaid ( echte hardcore dus ) heb je 4x4 EN diff lock achteraan al dit werkt met luchtschuiven en een el lampje ter controle
de eerste tests met de c15 waren wel veel belovend maar tis 4x4 a la peugeot ge moet er u geen luxe ij verwachten dus
t'is idd zoals beloofd een c15 geworden, waarom / omdat " it's never done before'' en inschakelbaar is gewoon het einde he
ik heb ondertussen ook mijn job als mekanieker getoond want de 4x4 werkte NIET blijkt dus dat de gehele schakeling werkt met vacuum
ff een verduidelijking:
je schakelt de 4x4 in met een draaiknop, en als je nog ne stap verder draaid ( echte hardcore dus ) heb je 4x4 EN diff lock achteraan al dit werkt met luchtschuiven en een el lampje ter controle
de eerste tests met de c15 waren wel veel belovend maar tis 4x4 a la peugeot ge moet er u geen luxe ij verwachten dus
Re: 1988 - 205 multi 4x4 - seune
Eventueel niet mogelijk om de luchtbediening om te bouwen mbv servo motoren?? Kunde een electrisch circuit maken dat betrouwbaarder is.
Wel beniuwd naar foto's van de mechaniek. Is deze gelijkaardig als een 405?
Wel beniuwd naar foto's van de mechaniek. Is deze gelijkaardig als een 405?
Re: 1988 - 205 multi 4x4 - seune
ik vermoed dat dat in principe wel zou kunnen.. MAAR ( en ge gaat dit niet graag horen) het vacuum systeem is betrouwbaarder OMDAT water, slijk droog zand en al deze toestanden niet echt goed zijn voor eender welke electronica he en een luchtcircuit heeft daar geen problemen van.
ik heb nog geen 405 4x4 van dichtbij bekeken maar vermoed dat er overeenkomsten zijn maar niet allemaal, vb de tussenbak en de mogelijkheid om in/uit te schakelen,
ook de verhoudingen liggen helemaal anders, achteras is zwaarder en ander principe
ik ben er zelf ook benieuwd naar maar we zullen moeten wachten op een groene zondag morgend voor hier verder aan te beginnen
ik heb nog geen 405 4x4 van dichtbij bekeken maar vermoed dat er overeenkomsten zijn maar niet allemaal, vb de tussenbak en de mogelijkheid om in/uit te schakelen,
ook de verhoudingen liggen helemaal anders, achteras is zwaarder en ander principe
ik ben er zelf ook benieuwd naar maar we zullen moeten wachten op een groene zondag morgend voor hier verder aan te beginnen
Re: 1988 - 205 multi 4x4 - seune
gaat ge die ook mee overbouwen?
-
- Pug Driver
- Berichten: 1967
- Lid geworden op: zo 22 okt 2006, 10:40
Re: 1988 - 205 multi 4x4 - seune
/@Jürgen zal wel nodig zijn anders gaat opbouw doorzakken...