1984 - Peugeot 205 gti - 205tunerke's
Moderator: P-unit
-
- Berichten: 1370
- Lid geworden op: wo 18 jan 2006, 22:14
- Locatie: Helchteren
Re: 1984 - Peugeot 205 gti - 205tunerke's
ik had gereageerd dat de foto's niet werkte, maar die waren blijkbaar naar aan het laden
Re: 1984 - Peugeot 205 gti - 205tunerke's
Bruut breed!
-
- Pug Driver
- Berichten: 1967
- Lid geworden op: zo 22 okt 2006, 10:40
Re: 1984 - Peugeot 205 gti - 205tunerke's
Valt net samen met verbreders...
Al zal ik er voor keuring toch maar 1.9 velgen onder steken...
Thnx voor positieve reacties.
Al zal ik er voor keuring toch maar 1.9 velgen onder steken...
Thnx voor positieve reacties.
-
- Pug Driver
- Berichten: 4710
- Lid geworden op: di 17 jan 2006, 23:12
- Locatie: Planet Earth
- Contacteer:
Re: 1984 - Peugeot 205 gti - 205tunerke's
goed bezig
-
- Pug Driver
- Berichten: 1967
- Lid geworden op: zo 22 okt 2006, 10:40
Re: 1984 - Peugeot 205 gti - 205tunerke's
Vandaag me weer terug getrokken in men garage om het niet willen starten aan te pakken...
Krijg ik plots bezoek van de buurvrouw.
"Ik heb iets voor u..."
Bleek men k&n filter setje daar straks geleverd te zijn, als we beide werken waren...
Buurvrouw hartelijk bedankt en terug in garage gedoken...
Steeds zelfde verhaal, rondgaan, ontsteking, brandstofpomp werken en niet aanslagen...
Aangezien het 205 is kan het niet moeilijk zijn...
Ofwel teveel naft, ofwel te weinig.
Aangezien ik geen naft rook, ondanks enkel uitlaatspruitstuk en meermaals starten was ik vrij zeker dat het optie 2 was...
En hij dus eigenlijk niet inspoot...
Motor kabel bomen vergeleken, bleek de massa van de ECU niet aangesloten te zijn...
Poging nr Veel en hij sputterde al...
Delco wat verzet, poging veel+1.... BRAAAMMMM!
Klein vreugde dansje en de rest van het straat ook eens laten horen dat hij draait
Vervolgens weer wat rand onderdelen er af, om kabel boom aan te passen waar nodig en fatsoenlijk te leggen en alles nadien terug aan te sluiten...
Next up
Kabelboom
Voortrein
Remmen ontluchten
Uitlaat
Brilleke lv
Koelcirquit
Dash
Verlichting
Bumpers
Mat
Gordels
Zetels
Nakijken op werk
Keuren
Genieten
Krijg ik plots bezoek van de buurvrouw.
"Ik heb iets voor u..."
Bleek men k&n filter setje daar straks geleverd te zijn, als we beide werken waren...
Buurvrouw hartelijk bedankt en terug in garage gedoken...
Steeds zelfde verhaal, rondgaan, ontsteking, brandstofpomp werken en niet aanslagen...
Aangezien het 205 is kan het niet moeilijk zijn...
Ofwel teveel naft, ofwel te weinig.
Aangezien ik geen naft rook, ondanks enkel uitlaatspruitstuk en meermaals starten was ik vrij zeker dat het optie 2 was...
En hij dus eigenlijk niet inspoot...
Motor kabel bomen vergeleken, bleek de massa van de ECU niet aangesloten te zijn...
Poging nr Veel en hij sputterde al...
Delco wat verzet, poging veel+1.... BRAAAMMMM!
Klein vreugde dansje en de rest van het straat ook eens laten horen dat hij draait
Vervolgens weer wat rand onderdelen er af, om kabel boom aan te passen waar nodig en fatsoenlijk te leggen en alles nadien terug aan te sluiten...
Next up
Kabelboom
Voortrein
Remmen ontluchten
Uitlaat
Brilleke lv
Koelcirquit
Dash
Verlichting
Bumpers
Mat
Gordels
Zetels
Nakijken op werk
Keuren
Genieten
Re: 1984 - Peugeot 205 gti - 205tunerke's
Klinkt goed.
Ik ben blij voor u da ge het allemaal nog in orde hebt gekregen met die papieren.
Kun ge binnenkort gaan genieten.
Ik ben blij voor u da ge het allemaal nog in orde hebt gekregen met die papieren.
Kun ge binnenkort gaan genieten.
-
- Pug Driver
- Berichten: 1967
- Lid geworden op: zo 22 okt 2006, 10:40
Re: 1984 - Peugeot 205 gti - 205tunerke's
Weer een vrije dag, weer van kop tot teen onder het smeer...
Veel gedaan gekregen...
We hebben een rijdend en remmend voertuig.
De kabel boom grote deels aangepast, nog te doen olietemp aansluiten en olie niveau aansluiten en alternator terug zetten en nog paar prutsen uitzoeken...
Hij heeft dus ne 1.9 setup.
Fusees,cardanas,nieuw remmen, nieuw schijven en 1.9 hoofdremcilinder
Voor de eerste keer in het half jaar dat ik hem heb binnen kunnen rijden ipv duwen...
Hahz
Veel gedaan gekregen...
We hebben een rijdend en remmend voertuig.
De kabel boom grote deels aangepast, nog te doen olietemp aansluiten en olie niveau aansluiten en alternator terug zetten en nog paar prutsen uitzoeken...
Hij heeft dus ne 1.9 setup.
Fusees,cardanas,nieuw remmen, nieuw schijven en 1.9 hoofdremcilinder
Voor de eerste keer in het half jaar dat ik hem heb binnen kunnen rijden ipv duwen...
Hahz
-
- Pug Driver
- Berichten: 1967
- Lid geworden op: zo 22 okt 2006, 10:40
Re: 1984 - Peugeot 205 gti - 205tunerke's
Weer wat geklust tussen soep en patatten...
Brilleke lv hangt er aan.
Radiator etc gemonteerd en voor eerst laten warm draaien...
Fan slaagt mooi aan etc, alleen draait hij vrij onregelmatig...
Voor de rest ga ik de 2e stand van koel fan op 2e apparte fan hangen of 2e fan parralel weet ik nogniet maar 2e fan kan geen kwaad, you never know...
....
Brilleke lv hangt er aan.
Radiator etc gemonteerd en voor eerst laten warm draaien...
Fan slaagt mooi aan etc, alleen draait hij vrij onregelmatig...
Voor de rest ga ik de 2e stand van koel fan op 2e apparte fan hangen of 2e fan parralel weet ik nogniet maar 2e fan kan geen kwaad, you never know...
....
-
- Pug Driver
- Berichten: 1967
- Lid geworden op: zo 22 okt 2006, 10:40
Re: 1984 - Peugeot 205 gti - 205tunerke's
K&N filtersetje
voorbumper
brilleke
momenteel aan B stijlen aan't fatsoeneren...
bovenste klinkmoeren van scharnieren waren blijkbaar ooit kapot,
hadden ze ni beter gevonden als groot gat in Bstijlen te maken voor ne sleutel met moer achter het gat te kunnen houden...
moertjes in B stijlen gelast en gaten ook dichtgelast, nu nog proper zetten...
radiator op voorgrond foto 3 zat er eerst in.
was ik net de kleine retourdarmpje aan radiator aan't aandraaien, breekt het kreng natuurlijk af, gelukkig was de radiator van de sequel niet geraakt dus heb ik er die gister maar in gepleurd...
voorbumper
brilleke
momenteel aan B stijlen aan't fatsoeneren...
bovenste klinkmoeren van scharnieren waren blijkbaar ooit kapot,
hadden ze ni beter gevonden als groot gat in Bstijlen te maken voor ne sleutel met moer achter het gat te kunnen houden...
moertjes in B stijlen gelast en gaten ook dichtgelast, nu nog proper zetten...
radiator op voorgrond foto 3 zat er eerst in.
was ik net de kleine retourdarmpje aan radiator aan't aandraaien, breekt het kreng natuurlijk af, gelukkig was de radiator van de sequel niet geraakt dus heb ik er die gister maar in gepleurd...
Laatst gewijzigd door 205tunerke op di 19 jun 2018, 13:20, 2 keer totaal gewijzigd.
Re: 1984 - Peugeot 205 gti - 205tunerke's
goed bezig koen!!
-
- Pug Driver
- Berichten: 1967
- Lid geworden op: zo 22 okt 2006, 10:40
Re: 1984 - Peugeot 205 gti - 205tunerke's
had hem al gekeurd geweest was beter geweest...
maar we komen er wel...
maar we komen er wel...
Re: 1984 - Peugeot 205 gti - 205tunerke's
Geen stress en paniek. U kennende is da binnenkort allemaal in orde en kun ge lekker rondtoeren [emoji6]
uw scharnieren zitten in de doos en morgen gaan ze de post op.
Ik heb ze er alle 2 ingestoken, passagierskant is wel kapot.
uw scharnieren zitten in de doos en morgen gaan ze de post op.
Ik heb ze er alle 2 ingestoken, passagierskant is wel kapot.
-
- Pug Driver
- Berichten: 1967
- Lid geworden op: zo 22 okt 2006, 10:40
Re: 1984 - Peugeot 205 gti - 205tunerke's
Passagier kant heb ik kunnen herstellen, maar chauffeur kant is het klein tandwieltje ook kapot...
Duurt te lang om dat allemaal ook nog te fixen.
Dikke merci jones
Duurt te lang om dat allemaal ook nog te fixen.
Dikke merci jones
-
- Pug Driver
- Berichten: 6180
- Lid geworden op: di 17 jan 2006, 23:54
- Locatie: Tielt-Winge
- Contacteer:
Re: 1984 - Peugeot 205 gti - 205tunerke's
waarom zet je er geen gewone scharnieren op? of past dit niet?
-
- Berichten: 1370
- Lid geworden op: wo 18 jan 2006, 22:14
- Locatie: Helchteren
Re: 1984 - Peugeot 205 gti - 205tunerke's
omdat het dan geen fase 1 meer is vermoed ik