Pagina 1 van 1

Panoramisch dak rammelt

Geplaatst: vr 18 nov 2016, 19:47
door Kdesto
Hey,
Het panormisch dak van mijn 508SW (12/2012) rammelt op een slecht wegdek. Als ik mijn hand van voren (boven de plafondlampjes) erop leg , rammelt het niet meer. Heeft iemand hetzelfde probleem gehad en er een oplossing voor gevonden?

PS: Om jullie voor te zijn: heb geprobeerd om voortdurend met hand in de lucht te rijden, maar kreeg last in de schouder ;)

Re: Panoramisch dak rammelt

Geplaatst: vr 18 nov 2016, 19:54
door GT'tje
Daar kan ik je helaas niet mee helpen. Op dat gebied moet ik zeggen dat mijn 508 echt goed in elkaar steekt. En ik denk te mogen zeggen dat mijne auto op korte termijn toch al wat kilometers heeft staan. :mrgreen:

Re: Panoramisch dak rammelt

Geplaatst: vr 18 nov 2016, 21:12
door jurgen_s
dat kan enkel uw dealer oplossen. Als de auto nog in garantie is, dan moet je eisen dat het wordt opgelost.

Re: Panoramisch dak rammelt

Geplaatst: zo 20 nov 2016, 17:33
door Kdesto
Alvast bedankt voor de snelle reacties. Ik leg het zeker voor aan de dealer.