advertentie All about details reclame

Race Wars @ zolder

Komentaar op afgelopen evenementen en foto's.

Moderator: P-unit

Darl'mat
Pug Driver
Berichten: 4710
Lid geworden op: di 17 jan 2006, 23:12
Locatie: Planet Earth
Contacteer:

Bericht door Darl'mat »

Als organisator kunt ge daar geen selectie in maken.
*wat als er maar 1/3 van het volk komt, komt ge dan uit uw kosten.
*wie gaat de beslissingen nemen, discussies kunnen nu al starten.
*clubs die komen met 1 circle of gold wagen, nog 3 of 4 topwagens, enkele zogoed als standaard en enkele onder construction. Gaat ge deze scheiden, moeten er enkele buiten blijven (met de frigobox in de koffer).

Het zijn de mensen die de meeting maken, niet de wagens.
Die in de circle of gold staan krijgen waardering door die 24.000 bezoekers, als dat een meeting is waar er maar 240 waren dan waren de wagens even mooi maar dat zal toch niet hetzelfde gevoel geven.

Uiteindelijk door te selecteren gaat ge nieuwe groepjes maken, keurgroepen waarvan sommige een dikke nek zouden kunnen krijgen.
Hoe vallen clubs uit elkaar, hoe verliezen vrienden elkaar uit het oog.
Elke club heeft toonaangevende wagens nodig, wagens die komen en gaan.

Hoe begint men aan tuning, hoe stopt men er mee.
Want stoppen doen ze allemaal.
BC
Berichten: 186
Lid geworden op: wo 18 jan 2006, 19:19
Contacteer:

Bericht door BC »

klopt eigenlijk wel volledig als je even verder bekijkt dna je neus lang is :wink:

er gaan dan idd weer groepjes in clubs enzo komen en uit elkaar vallen,

laten we het er maar bij houden dat we voortaan op tijd vertrekken.

ik was die dag om 7 uur al wakker en om 9 uur ston ik al in houthalen.
maar in lummen hebben we wel lang gewacht.maja
volgende keer beter zeker.
BC Peugeot 206 XS HDI full options
[img]http://img410.imageshack.us/img410/4023/onderschriftkleinvv7.jpg[/img]
highlander395
Berichten: 553
Lid geworden op: di 24 jan 2006, 18:35
Locatie: Oiljst

Bericht door highlander395 »

Tgoh, ik ga ier ook nog es iet zeggen want ik denk dat de discutie eigelijk kan blijven lopen...

Ik denk dat er gisteren veel mensen hun teleurstelling hier in frustratie-berichten omgezet hebben.. ik ga zelfs eerlijk toegeven dat mijn reactie ook zo was :oops: Maar wat wil je...aja. Een hele groep die op die manier gedemotiveerd raakt.. beetje normaal dat zo een reacties kunnen volgen.
@ Cult: niemand neemt het je kwalijk wat er gebeurt is e, voel je dan ook niet persoonlijk aangevallen. Dat je dit soort reacties ging krijgen, lijkt dit niet normaal? Respect voor het geen je geprobeerd hebt, maar het heeft blijkbaar niet mogen baten en dan is een zondebok snel gevonden :roll:
Soit, tis voorbij, tis gebeurt en da kan nie meer veranderen :lol: Op naar de volgende meeting zou ik zeggen 8)

Greetz
David
Don`t smoke cigarettes, Don`t take any drugs, Don`t go out at night, Just fuck!
Darl'mat
Pug Driver
Berichten: 4710
Lid geworden op: di 17 jan 2006, 23:12
Locatie: Planet Earth
Contacteer:

Bericht door Darl'mat »

Voila, vallen en opstaan :wink:
BC
Berichten: 186
Lid geworden op: wo 18 jan 2006, 19:19
Contacteer:

Bericht door BC »

highlander395 schreef: Ik denk dat er gisteren veel mensen hun teleurstelling hier in frustratie-berichten omgezet hebben.. ik ga zelfs eerlijk toegeven dat mijn reactie ook zo was :oops:
idd, :oops:
ik had echt ne kl#te dag , want had nog in pan gestaan, savons heel de tijd bij de garage gezeten( en zo nie naar bescemi kunnen gaan in Lommel) :cry:
BC Peugeot 206 XS HDI full options
[img]http://img410.imageshack.us/img410/4023/onderschriftkleinvv7.jpg[/img]
KrisKe
Pug Driver
Berichten: 3149
Lid geworden op: wo 22 mar 2006, 19:39
Locatie: The big city of Merksplas

Bericht door KrisKe »

iemand meer info over het accidentje van den bolle????

dat daar nen jhonny tegen gerede is :cry:

opTB geleze :?
Peugeot drive=>the way of live

Peugeot 205 'Junior' 1.4Xs 1987
Peugeot 406 1.9TD phase 1
PUG(z)OT
Pug Driver
Berichten: 6180
Lid geworden op: di 17 jan 2006, 23:54
Locatie: Tielt-Winge
Contacteer:

Bericht door PUG(z)OT »

jammer dat we niet binnen hebben gestaan, maar vond de meeting binnen her circuit best wel sjiek

dat het binnenrijden niet vlot ging kunnen wij op zich niks aan doen, alleen idd vroeger vertrekke :roll:
David406
Berichten: 186
Lid geworden op: ma 29 mei 2006, 15:47
Locatie: niel, antwerpen

Bericht door David406 »

ik vond het een geslaagde meeting.
Het was een goei sfeer. Goe weer, goei show van russ swift en de die manne met de moto's.

Zoals 106ke alzei, we moeten allemaal ergens beginne...

@alemaal: hoe was de comentaar/reactie als jullie wel binne waren geraakt, hetzelfde als nu of was deze dan anders???

m.v.g
David
Arnold_GT
Berichten: 184
Lid geworden op: wo 01 feb 2006, 11:20
Locatie: Abcoude
Contacteer:

Bericht door Arnold_GT »

David406 schreef:Zoals 106ke alzei, we moeten allemaal ergens beginne...
Ja jammer dan, ik ga toch niet betalen om een 1990 Ibiza te zien met 3kilo plamuur per bumper? als je ergens voor betaald verwacht je waar voor je geld, in dit geval dus showwaardige auto's, ook (vooral) op het circuit, daar betaal je tenslotte voor!

David406 schreef:@alemaal: hoe was de comentaar/reactie als jullie wel binne waren geraakt, hetzelfde als nu of was deze dan anders???
dan was het veel positiever geweest, maar zoals ik al zei, ik heb mn dag niet laten verpesten doordat mn auto niet binnen stond.....
206sw
Berichten: 179
Lid geworden op: za 21 jan 2006, 20:11
Locatie: scherpenheuvel

Bericht door 206sw »

ok hier is vandaag wat gezegd precies tijdens mijn werkuren :D

toch ook nog is aanhalen dat we tegen de organisatie (cult int bijzonder op ons forum) niet hoeven te zagen over het probleem, we hebben meermaals met elkaar gebeld, hij heeft ons echt wel proberen binnen te krijgen.

Race Wars heeft gewoon afgezien onder het succes, super weer enzo doet hier veel aan, ... we waren idd ni zo vroeg daar ook ni, ....

laat het hier nu allemaal rusten mss, we zitten hier allemaal reacties te geven maar geen foto's :wink:

en nog maar is aanhalen, morgen All Round Mania in Boom, I'll be there :!:

@ Cult tot morgen
[url=http://imageshack.us][img]http://img77.imageshack.us/img77/6111/014by7.png[/img][/url]
IlgrandeLeone307
Berichten: 333
Lid geworden op: di 02 mei 2006, 21:07

Bericht door IlgrandeLeone307 »

het treft de organisatie volgens mij niet echt veel schuld. waarschijnlijk was het totaal onverwacht dat er ineens zoveel volk opdook waardoor het zeer moeilijk is om nog alles in orde te krijgen. Van een draaiboek is er dan alvast geen sprake. Zoals darl'mat al gezegd heeft, wat als er 1 persoon wat lang aan de ingang blijft treuzelen, dan schijft heel het schema op en is het gedaan met de orde...

En wat dat aanschuiven betreft op zolder... dat is altijd zo e. Is er iets te doen, dan zit alles direct vast.

Volgende keer zal het gerust beter zijn, zo leer je het hoe je de volgende keer alles moet aanpakken...

Natuurlijk spijtig voor de anderen die er wat meer van gehoopt hadden.

Ik hoop dat peugeot track day natuurlijk beter gaat gaan. Mss darl'mat met cult praten hoe die organisatie was bij hem en dan kan darl'mat aanpassingen doen voor peugeot track day zodat het hier wel makkelijker verloopt (weliswaar met minder voertuigen...)

@darl'mat: ik zal mijn best doen de 15de :wink:

grtz


De mensen niet met de vinger wijzen, beetje meer respect opbrengen. Het is al mooi genoeg dat er mensen zijn die zoiets willen organiseren... Een les voor de volgende keer en eventueel ook voor andere organisatoren die iets willen klaarkrijgen
307 2.0 hdiF 136pk griffe
Silver71
Berichten: 15
Lid geworden op: do 08 mar 2007, 20:25
Locatie: Wezembeek

Bericht door Silver71 »

@ all the pugdrivers

Bedankt !!! voor de geslaagde eerste ontmoeting, jullie zijn ??n voor ??n klasse mannen en ook de lady's niet te vergeten die waren ook klasse.
We vonden het heel aangenaam ook al is het niet gelopen zoals het gepland was.
Ons zie je zeker terug en zal zo zeggen als we dat mogen van jullie gaan we zeker mee naar Schweinfurth ....... !!! :pray:
[url]http://www.pugdrivers.be/member.php?id=942[/url]
[img]http://i210.photobucket.com/albums/bb297/silver_207cc/logo.jpg[/img]
Flitz
Berichten: 206
Lid geworden op: di 26 sep 2006, 22:58
Locatie: Helchteren
Contacteer:

Bericht door Flitz »

Jammer , allemaal want dit was de allerlaatste keer dat ik met mijne 3-7 mocht en kon rijden want de platen gaan terug enz...
Ma toch fijn da ik erbij kon zijn en da geklaag iedereen tegen iedereen , daar kwam eigenlijk wel ne goeie pugdriversband van. Next year better?

just my 2 cents
Sax* 1.5 HDI +Sold+
307 2.0 HDI +Sold+
Cli* sport 1.5 DCI +companycar+
Sl*pel 1.3 4stra company
306xtreme
Berichten: 1680
Lid geworden op: zo 22 jan 2006, 22:18
Locatie: dorne (limburg)
Contacteer:

Bericht door 306xtreme »

ochja wa kunne er niks meer aan doen :D
het is gewoon het fyt dat we teleurgesteld waren en dan word ge kwaad en dan komt er zever van :D
ik vind ook da de cult er niks aan kan doen hy heeft nog geprobeert ma het mogt nie baten :(
ma ik weet zeker dat de pugdrivers wel wat closer geworden zyn nu en 25 pugskes is nie niks vind ik maar als we zo bezig blijven en gemotiveerd blijven dan word het nog een hechte groep .
de dag was zo slecht nog nie eigenlijk heb veel gelachen en gewandeld en nieuwe mensen leren kenne :wink:
@Silver71 het was fyn om te komen gij en uw vlam waard een tof gezeldschap :D
eigenlijk is het fucking vet om een pugdriver te zijn !!!!!!!!!!!!
pug is the best & fuck te rest
come & join us - http://stylerzz.forumotion.net/forum.htm
PUG 307
Berichten: 56
Lid geworden op: zo 22 jan 2006, 12:04
Locatie: AGB-Clan
Contacteer:

Bericht door PUG 307 »

IlgrandeLeone307 schreef:het treft de organisatie volgens mij niet echt veel schuld. waarschijnlijk was het totaal onverwacht dat er ineens zoveel volk opdook waardoor het zeer moeilijk is om nog alles in orde te krijgen. Van een draaiboek is er dan alvast geen sprake. Zoals darl'mat al gezegd heeft, wat als er 1 persoon wat lang aan de ingang blijft treuzelen, dan schijft heel het schema op en is het gedaan met de orde...

En wat dat aanschuiven betreft op zolder... dat is altijd zo e. Is er iets te doen, dan zit alles direct vast.

Volgende keer zal het gerust beter zijn, zo leer je het hoe je de volgende keer alles moet aanpakken...

Natuurlijk spijtig voor de anderen die er wat meer van gehoopt hadden.

Ik hoop dat peugeot track day natuurlijk beter gaat gaan. Mss darl'mat met cult praten hoe die organisatie was bij hem en dan kan darl'mat aanpassingen doen voor peugeot track day zodat het hier wel makkelijker verloopt (weliswaar met minder voertuigen...)

@darl'mat: ik zal mijn best doen de 15de :wink:

grtz


De mensen niet met de vinger wijzen, beetje meer respect opbrengen. Het is al mooi genoeg dat er mensen zijn die zoiets willen organiseren... Een les voor de volgende keer en eventueel ook voor andere organisatoren die iets willen klaarkrijgen
Voila ik had het ni beter kunnen zeggen maar toch,

1. Wat betreft de wagens: als je een meeting wil waar geen originele of onafgewerkte wagens met nodige plamuur wil zien,daarvoor bestaan er selectiemeetings. Race Wars is geen selectiemeeting,dat weet iedereen die er al geweest is dus is het wel te verwachten dat er dergelijke wagens tussenstaan. Er zijn wagens geselecteerd geweest voor de Circle of Gold en ik denk niet dat daar 1 originele of onafgewerkte wagen tussenstond.

2. Moesten alle mensen hun geld al eens klaarhouden terwijl ze aan het aanschuiven zijn en niet beginnen te zoeken waar hun geld is als ze al aan de kassa staan dan zou een groot deel van de file al opgelost zijn.

3. Als je weet dat ze die dag 27 graden geven tijdens zo'n groot evenement,dan kan je ook verwachten dat er enorm veel volk op afkomt en spreek dan liever iets vroeger af,en zeker zijn dat je binnengeraakt dan later af te spreken en je te horen krijgt dat het circuit volstaat.

4. Het is niet omdat Cult mee in de organistie zit van dit evenement dat hij daarmee de zondebok moet zijn. Ik weet zeker dat als hij jullie nog een plekje had kunnen geven hij er alles voor zou gedaan hebben om dit in orde te brengen. Tenslotte heeft hij niet het laatste woord en als er tegen hem gezegd word: geen enkele wagen mag nog binnen,dan mag er ook geen enkele wagen meer binnen,grotendeels ook uit veiligheidsredenen :idea: .

Greetz...
Laatst gewijzigd door PUG 307 op ma 30 apr 2007, 22:49, 1 keer totaal gewijzigd.
Check www.PUG307.be .
Plaats reactie

Terug naar “Fotos & reacties - Photos et Commentaires”