Pagina 24 van 27

Geplaatst: zo 03 okt 2010, 00:04
door Sidd
Hier gaat het ook goed vooruit, Achter as ziet er netjes uit.

@Jurgen: FLuo geel dan toch ....
Joske schreef: Vandaag heb ik de radiator gedomenteert. Zo kon ik iets gemakkelijker aan de uitlaatcollector. De bedoeling was om de uitlaatbuis los te maken zodat die ook onder de auto uit kon. Maar die 2 bouten besloten anders. :? En mijne voorraad WD40 is op, dus toen maar gestopt.
Ik heb hetzelfde probleem gehad, Uiteindelijk gewoon laten zitten en motor er uitlaatpijp samen met de motor der uit gehaald. (Zie mijn topic )
Vandaag nogmaals geprobeerd die dingen los te draaien maar ze draaien gewoon ZOT :? Uiteindelijk gewoon doorgeslepen.

Geplaatst: zo 03 okt 2010, 08:39
door peugeotlover
ge moet ze wel aan de andere kant tegen houden he charel

Geplaatst: zo 03 okt 2010, 10:07
door Sidd
ge moet ze wel aan de andere kant tegen houden he charel
Duh: staat niet "retard" op mijn voorhoofd :D

en nu trg ontopic .....
Zelfs dan nog draaide die moer zot.

Geplaatst: zo 03 okt 2010, 15:11
door PUG(z)OT
da gebeurt idd nogal eens ja... heb ooit die boutjes overgeslepen, op de auto !!! was ook een 405 toen :roll:

Geplaatst: zo 03 okt 2010, 20:43
door pugboy73
kweet ni hoe da gelle dat doet, maar als ge een beetje "pootkruid" gebruikt dan komen die heus wel los. heb die toen gedemonteerd met 2 ratels, breekt de vijs dan ist nog beter

Geplaatst: zo 03 okt 2010, 21:51
door Steven
Als alles wordt aangepakt zoals de achteras staan er ons nog heftige dingen te wachten! Gestage vooruitgang, maar als er iets wordt afgewerkt ist wel deftig! Ik blijf volgen Jo! 8)

Geplaatst: ma 04 okt 2010, 02:49
door Jones
idd zoals alles hier onder handen word genomen en opgekuist word deze een parel als die af is. 8)

Geplaatst: ma 25 okt 2010, 20:07
door Joske
Update zonder foto's. Fototoestel thuis vergeten, en ook nie aan gedacht dat mijne gsm ook foto's kan maken. (ben die high tech nog nie gewoon :oops: :oops: :oops: )

UItlaat ligt er onderuit en in het interieur is er eigenlijk alleen nog maar een stuurkolom.

Moet nog gebeuren voor ik 160 leeuwen langs de kas kan leggen:
- aandrijfassen + fusees
- stuurhuis + bekrachtiging
- benzineleidingen naar het blok
en da is het denk ik.

Voor de achterruit ga ik toch effe proffesionele hulp moeten inschakelen want daar is alleen nie aan te beginnen. Klapruitjes zitten er ook nog in, maar daarvoor moet ik het boormachine nog es meepakken.

Geplaatst: za 06 nov 2010, 20:50
door seune
ferm werk geleverd, da zie ik graag :lol: 8) ben benieuwd tegen dat hij af is

Geplaatst: za 20 nov 2010, 17:19
door Joske
Foto's zonder veel woorden. :oops:

Afbeelding
Afbeelding
Afbeelding
Afbeelding

In principe nog 2 leidingskes losmaken (volgens mij) en dan zou de blok eruit kunnen.

Re: Joske - 309 GTi16 (1991)

Geplaatst: di 05 apr 2011, 13:07
door Joske
En toen kwam het slechte nieuws. Ik krijg nog 2 maanden en dan moet de GTi16 buiten. :oops: :oops: Ruimte waar ik sleutel wordt omgebouwd tot woonkamer.
De blok moet er nog uit, en dan kan de verhuis naar ergens beginnen. :oops:

Re: Joske - 309 GTi16 (1991)

Geplaatst: di 05 apr 2011, 13:13
door Taz Devil
tv boven de motorkap, en ze hebbe een drive in? :D
sommige rijken doen dit ook hun exclusieve wagen in de woonkamer

Re: Joske - 309 GTi16 (1991)

Geplaatst: di 05 apr 2011, 13:59
door Sidd
sterkte...

al enige opties waar je dat ding kwijt kan ??

Re: 1991 - Peugeot 309 GTi16 - Joske

Geplaatst: zo 03 jul 2011, 16:04
door Joske
Deel 1 van de verhuis is bijna afgerond. Motorblok ligt op de grond ipv te hangen. :oops:

Deel 2 is voor in de loop van deze maand: nieuwe schuur bouwen en dan deel 3 de verhuis. :oops:

Re: 1991 - Peugeot 309 GTi16 - Joske

Geplaatst: ma 01 aug 2011, 22:09
door Joske
Pfwww, een paar updates hier. Buitenverblijf is bijna klaar, nog een klein stukje vloer erin leggen voor de rekken op te zetten en de goot er nog aanhangen. 8)

Ondertussen heb ik nog effe een openhartoperatie van ne giraf moeten doen. Beestje had wat last van bloed te kort waardoor hij zijne nek nie meer kon uitsteken. :mrgreen: Maar na bijna een half litertje verse vloeistof wou ie weer meewerken.

Resultaat: De scheiding is officieel, het enige wat mijn 309 nu nog onderscheid van een gewone 309 is D6C in het chassisnummer. :oops:

Afbeelding
Afbeelding

Stuurhuis moet nu nog verwijderd worden en dan is t klaar voor te verhuizen. :oops: Hoe we da gaan doen weet ik nog nie juist, maar t zal moeten.