advertentie PDK Pallets reclame

2009 - Pug Day 3 @ Vorst/Laakdal

Reacties en Foto's van onze Pugday

Moderator: P-unit

Roene
Berichten: 434
Lid geworden op: vr 10 mar 2006, 17:56
Locatie: Maldegem

Bericht door Roene »

Twas idd weer ne geslaagde dag vandaag,toch goed weer gekregen en een hele toffe sfeer :wink: . up to the next event zou ik zeggen
[img]http://www.9lives.be/forum/images/smilies/puke.gif[/img]
306xtreme
Berichten: 1680
Lid geworden op: zo 22 jan 2006, 22:18
Locatie: dorne (limburg)
Contacteer:

Bericht door 306xtreme »

Devils-Chase schreef:Was idd toch nog een zonnig zondagje!
Begon slecht smorgens, teminste hier in bree... regende pijpenstelen :P

Verder was ik maar heeel ff daar, omdat ik door moest naar Sint Martens Latem :oops:

Sorry 306xtreme dat ik niet ben meegereden, ik had je nog gesmst maar volgens mij is die niet aangekomen?!
N ja weet ook niet wie er bij de nick 306xtreme hoord vandaar dat ik je ook niet daarover kon aanspreken in laakdal ;)
nee idd geen sms gekregen :?
ik zag uw staan en wou ff daarna afkomen was je al weg ja :D
come & join us - http://stylerzz.forumotion.net/forum.htm
Jones
Pug Driver
Berichten: 2683
Lid geworden op: do 07 sep 2006, 19:04
Locatie: Verrebroek

Bericht door Jones »

twas plezant vandaag. veel mense gesproken en leren kennen.
zelfs menne maat is nu aant twijfelen om zenne huidige wagen weg te doen en trg naar de pug te gaan :D
dus de club laat blijkbaar zen sporen na bij de mense 8)
op naar de volgende.

grtz


hopelijk me ne gewassen oto dan :oops:
Providentia
Berichten: 83
Lid geworden op: wo 14 jan 2009, 17:17
Locatie: Swifterbant (NL)

Bericht door Providentia »

Was gezellig ja :wink: ongelovelijk dikke autos gezien en het weer zat ook nog es mee! Jammer da wij nie konden blijven aangezien het nog bijna 3 uur rijden was voor mij en ik bijtijds thuis moest zijn helaas...

Devils Chase zagen we nog wegrijden, valt wel op, zon groene stip op de weg :lol:
Laatst gewijzigd door Providentia op zo 08 mar 2009, 22:26, 1 keer totaal gewijzigd.
fristi
Berichten: 401
Lid geworden op: za 26 aug 2006, 03:41
Locatie: looi

Bericht door fristi »

Cult schreef:nog foto's op deze link


http://www.imt-tuning.be/cultontour-alb ... Day%202009
thnx 4 the pic van de 607 maar khaddem precies anders moeten pakeren op deze foto ligt em precies op 4X4hoogte :)
Flitz
Berichten: 206
Lid geworden op: di 26 sep 2006, 22:58
Locatie: Helchteren
Contacteer:

Bericht door Flitz »

Spijtig zo te zien dat ik dit jaar heb moeten passen. More pix plz :lol:
Sax* 1.5 HDI +Sold+
307 2.0 HDI +Sold+
Cli* sport 1.5 DCI +companycar+
Sl*pel 1.3 4stra company
Jumping_Jack_Flash
Berichten: 285
Lid geworden op: zo 28 dec 2008, 17:01
Locatie: Tienen

Bericht door Jumping_Jack_Flash »

Jarno schreef:oei, was dat uwe? ik had nog kritiek op de losse zijschort :oops: :wink:
ben je van een deel stukken afgeraakt?
de grillen zijn allemaal verkocht, + de hans en flappy hebben hun onderdelen ook komen halen... dus das wel oké...

en ivm die zijschort... da was al als ik 'm kocht.... heb 'm dan ook voor een andere reden gekocht.... 5 andere om precies te zijn :)
bekijk mijn Kapaza zoekertjes http://www.kapaza.be/results/userid/ZBVZXHWPEC/
Jumping_Jack_Flash
Berichten: 285
Lid geworden op: zo 28 dec 2008, 17:01
Locatie: Tienen

Bericht door Jumping_Jack_Flash »

Cult schreef:
Dan moet ge niet met een ALFA ROMEO naar een PEUGEOT-meeting komen he :lol: :lol: :lol: :lol:
precies of ik was den enige.... :twisted:
bekijk mijn Kapaza zoekertjes http://www.kapaza.be/results/userid/ZBVZXHWPEC/
Werner207
Berichten: 37
Lid geworden op: vr 30 jan 2009, 13:15
Locatie: Doetinchem, NL

Bericht door Werner207 »

Ook ik vond vandaag een zeer geslaagde meeting! De stemming zat er goed in, een aantal mensen achter de forumnamen leren kennen. Spijtig genoeg mijn eigen auto niet meegenomen, wat mij niet door iedereen in dank afgenomen werd :oops:

De volgende keer ben ik er zeker ook weer bij, alle lof voor het bestuur en de leden van deze fantastische club!
Freaky Freeky
Berichten: 832
Lid geworden op: do 20 apr 2006, 22:22
Locatie: Aant kanaal van Opitter

Bericht door Freaky Freeky »

Man man... wat een super dagje weer

Zo mag mijne zondag nu eens iedere keer verlopen...

Vond het weer super gezellig en de organisatie heeft dat weer super goed gedaan allemaal... alleen tegen volgend jaar toch eene micro zorge ofzo...

Jammer genoeg heb ik de tijd weer niet volle bak kunne besteden om naar de auto's te gaan zien (zoals gewoonlijk :roll: ) want aan de foto's te zien heb ik toch het een en ander gemist :oops:

Ben zelf met een volgeladen auto vertrokken met wat spulle die ik verkocht had en zo thuis plaats te maken, ook dat is weer mislukt want sommige dinge kan ik nu eenmaal niet laten liggen en dus kwam ik met een overvolgeladen auto terug naar huis dus tis alleen maar erger geworden :lol:

Op naar trackday... lets Race with the 205 :lol:
Show some respect to earn some respect !!!...
happy
Pug Driver
Berichten: 1337
Lid geworden op: di 15 jan 2008, 06:30
Locatie: zulte

Bericht door happy »

merci fre :pray: aky voor de prachtig afgewerkte velgen mee te brengen!! :wink:
pyro
Berichten: 95
Lid geworden op: zo 04 jan 2009, 20:23
Locatie: zutendaal

Bericht door pyro »

was idd een goeie dag
alleen spijtig dat er zoveel mensen vertrokken na de speech.
en volgende keer ene micro ja
silverlion306
Pug Driver
Berichten: 1647
Lid geworden op: vr 10 okt 2008, 12:24
Locatie: Tienen

Bericht door silverlion306 »

Kon er vandaag spijtig genoeg niet bij zijn, maar naar de trackday kom ik zeker 8)
highlander395
Berichten: 553
Lid geworden op: di 24 jan 2006, 18:35
Locatie: Oiljst

Bericht door highlander395 »

De vraag luidde als volgt naderhand: Wat is er voor verbetering vatbaar?
Antwoord: NIKS!
Een pugday zoals deze is gwn fantastisch :twisted: Dit was het eerste jaar waar ik meer volk gezien heb die ik anders nog nooit tegengekomen ben.. Veel nieuwe gezichten leren kennen, interessante dingen geleerd, fijne babbels kunnen doen en voor de rest heel de dag door lopen socializen :) Heb mij beestig geamuseerd, sfeer was super, spaghetti was lekker (complimenten aan de chef) :)
Besluit: of hoe een 'kleine' meet & greet in den beginne, zeker en vast uitgegroeid is tot vaste waarde op de kalender.. Op naar de volgende.. Tastes like more 8)

Werner207 schreef:Spijtig genoeg mijn eigen auto niet meegenomen, wat mij niet door iedereen in dank afgenomen werd :oops:
I'll take full responsibility for that one :twisted: :lol:
Aangenaam kennis maken man.. Fijne babbel, weer wat bijgeleerd 8) Hoop op goed nieuws ivm de milltek komende weken ;)
Helspie
Berichten: 20
Lid geworden op: di 03 feb 2009, 23:26

Bericht door Helspie »

't was inderdaad de moeite... Jammer genoeg heb ik m'n nieuwe wagen nog niet... mijn partner (inclusief duivenscheten) viel beetje uit de toon...
Heb enkele toffe mensen ontmoet, is leuk voor in de toekomst... Heb ook hele reeks foto's genomen, maar moet nog selectie maken.
Moeten de nummerplaten bijgewerkt worden?

Voor de rest, leuk weer, leuke mensen en leuke auto's hé! wat moet je meer hebben op een zondagmiddag?!


Misschien toch een puntje van (opbouwende) kritiek : de plaatsing van de wagens... kan beter hoor! alle goede kanten komen niet steeds tot hun recht...
Plaats reactie

Terug naar “PCB Pugday”