208 van scoops-shops tot Product
Moderator: P-unit
-
- Pug Driver
- Berichten: 4710
- Lid geworden op: di 17 jan 2006, 23:12
- Locatie: Planet Earth
- Contacteer:
208 van scoops-shops tot Product
De eerste tekeningen van de 208 komen er aan.
-
- Berichten: 83
- Lid geworden op: di 01 aug 2006, 17:49
- Locatie: Hamont en Heusden (O-VL)
ma tgeen ge moogt zeggen
peugeot heeft niet veel modellen da lijken op andere merken
dus creaftief zijn ze ng altijd
moet gwn in de smaak vallen
en veu de rest ja moet ge em irl zien want tees zen ma paar "foto's"
peugeot heeft niet veel modellen da lijken op andere merken
dus creaftief zijn ze ng altijd
moet gwn in de smaak vallen
en veu de rest ja moet ge em irl zien want tees zen ma paar "foto's"
Pug power
[url=http://imageshack.us][img]http://img84.imageshack.us/img84/676/bannergtilerkc5.png[/img][/url]
[url=http://imageshack.us][img]http://img84.imageshack.us/img84/676/bannergtilerkc5.png[/img][/url]
-
- Pug Driver
- Berichten: 5320
- Lid geworden op: wo 18 jan 2006, 17:31
- Locatie: Sint-Huibrechts-Hern
- Contacteer:
Peugeot plant GTI comeback 27-08-2010 11:22
Laten we er maar geen doekjes om winden: Peugeot doet momenteel in het hete hatchback segment niet mee. Na het saneren van de RC is de 207 er alleen nog maar in tamelijk softe, om niet te zeggen vrouwelijke, Féline uitvoering. En de nieuwe 308 GTI met 200 pk? Typisch geval van te laat en de weinig. De RCZ? Ach, een welkom en fraai alternatief voor de Audi TT. En met een aantrekkelijkere prijs:uitrusting verhouding. Maar een antwoord op de TT-S is het natuurlijk niet, laat staan dat de Peugeot weerwerk kan bieden aan de 340 pk sterke RS uitvoering.
Nee, voor een écht tot de verbeelding sprekende hete Peugeot moeten we geduld hebben tot 2012. Dan heeft het Franse merk de 208 klaar, die niet kleiner wordt dan de 207 maar wel een stuk lichter. Combineer dat met de 207 pk variant van de 1.6 THP motor en je hebt een wapen waarmee de leeuw onverslaanbaar is. Zelfs de nog te introduceren, 186 pk sterke S1 van premiumfabrikant Audi kan daar niet tegenop.
U zult nu wellicht denken: hoe zit het met de Mini Cooper S JCW dan? Of de DS3 Racing van concerngenoot Citroën? Yep, dat zijn concurrenten die Peugeot qua vermogen niet kan verslaan. Maar aan de betreffende Mini hangt een prijskaartje van 36.790 euro en Citroën vraagt een wel erg pittige 34.995 euro voor haar snelste DS3. Peugeot gaat daar een verbluffend scherpe prijs:pk verhouding tegenover stellen: de 208 GTI gaat vermoedelijk 27.600 euro kosten.
Daar kan zelfs de heetste compacte hatchback van dit moment, de Renault Clio RS (27.990 euro) niet tegenop. Die laatste rivaal biedt zondermeer veel genot, maar is per saldo veel minder geraffineerd en moet het doen met een aanzienlijk minder gunstige koppelkarakteristiek. En dan zullen we het over het treurig makende interieur maar niet hebben. Kortom, kruis het maar vast aan in uw agenda: 2012 wordt het jaar van de comeback van Peugeot in het GTI segment!
[/quote]
Overigens had de oplettende kijker in een Peugeot 508 promotiefilmpje al kunnen zien dat Peugeot er stiekem de 208 GTi in verstopt had...
Let op: ik schat dat de prijzen uit NL komen. Daar zijn auto's ietsje duurder soms.
Laten we er maar geen doekjes om winden: Peugeot doet momenteel in het hete hatchback segment niet mee. Na het saneren van de RC is de 207 er alleen nog maar in tamelijk softe, om niet te zeggen vrouwelijke, Féline uitvoering. En de nieuwe 308 GTI met 200 pk? Typisch geval van te laat en de weinig. De RCZ? Ach, een welkom en fraai alternatief voor de Audi TT. En met een aantrekkelijkere prijs:uitrusting verhouding. Maar een antwoord op de TT-S is het natuurlijk niet, laat staan dat de Peugeot weerwerk kan bieden aan de 340 pk sterke RS uitvoering.
Nee, voor een écht tot de verbeelding sprekende hete Peugeot moeten we geduld hebben tot 2012. Dan heeft het Franse merk de 208 klaar, die niet kleiner wordt dan de 207 maar wel een stuk lichter. Combineer dat met de 207 pk variant van de 1.6 THP motor en je hebt een wapen waarmee de leeuw onverslaanbaar is. Zelfs de nog te introduceren, 186 pk sterke S1 van premiumfabrikant Audi kan daar niet tegenop.
U zult nu wellicht denken: hoe zit het met de Mini Cooper S JCW dan? Of de DS3 Racing van concerngenoot Citroën? Yep, dat zijn concurrenten die Peugeot qua vermogen niet kan verslaan. Maar aan de betreffende Mini hangt een prijskaartje van 36.790 euro en Citroën vraagt een wel erg pittige 34.995 euro voor haar snelste DS3. Peugeot gaat daar een verbluffend scherpe prijs:pk verhouding tegenover stellen: de 208 GTI gaat vermoedelijk 27.600 euro kosten.
Daar kan zelfs de heetste compacte hatchback van dit moment, de Renault Clio RS (27.990 euro) niet tegenop. Die laatste rivaal biedt zondermeer veel genot, maar is per saldo veel minder geraffineerd en moet het doen met een aanzienlijk minder gunstige koppelkarakteristiek. En dan zullen we het over het treurig makende interieur maar niet hebben. Kortom, kruis het maar vast aan in uw agenda: 2012 wordt het jaar van de comeback van Peugeot in het GTI segment!
[/quote]
Overigens had de oplettende kijker in een Peugeot 508 promotiefilmpje al kunnen zien dat Peugeot er stiekem de 208 GTi in verstopt had...
Let op: ik schat dat de prijzen uit NL komen. Daar zijn auto's ietsje duurder soms.
-
- Berichten: 186
- Lid geworden op: ma 21 sep 2009, 01:05
Re: 208 van scoops-shops tot Product
208 rcz?
Re: 208 van scoops-shops tot Product
lijkt wa op die renault wind