Darl'mat schreef:
Foto's van autoscoops
Peugeot 407 en 607 worden 1 model --> 508
Moderator: P-unit
-
- Pug Driver
- Berichten: 3700
- Lid geworden op: za 13 feb 2010, 15:01
- Locatie: Torhout West-Vlaanderen
@ flappy,
lees net dat ie geleverd zou worden met een 2.0 diesel van 200pk @ forum-peugot, maar zal waarschijnlijk wel de nieuwe 2.2 zijn ...
De GT zou de topversie worden ..
Bron autoweek:
Aangezien het gelekte informatie betreft, hebben wij nog geen gegevens voor u. We zien in ieder geval dat Peugeot tegelijkertijd de Sedan en de SW meeneemt naar Parijs. Geheel vanzelfsprekend is dat niet: regelmatig is het zo dat fabrikanten eerst de Sedan laten zien, en pas in een later stadium de stationwagon.
Qua motoriseringen ligt het in de lijn der verwachting dat de 508 een flinke stap vooruit is ten opzichte van de 407. Voor de liefhebbers van benzinemotoren verwachten we een line-up van VTi’s en THP-motoren. De komst van een nieuwe V6 lijkt vrij onwaarschijnlijk.
De dieselliefhebbers kunnen profiteren van de nieuwe e-HDi techniek, die momenteel in het gehele Peugeot-gamma debuteert. e-HDi’s profiteren van een tweede generatie start-/stopsysteem. Op termijn komt er ook een Hybrid4-diesel als vlaggenschip. Die laat echter nog wel even op zich wachten, want eerst debuteert die techniek op de 3008.
Peugeot toont de 508 in oktober aan het grote publiek op de Autosalon van Parijs. Rond de jaarwisseling verwachten we de belangrijke nieuwe Peugeot bij de dealers.
lees net dat ie geleverd zou worden met een 2.0 diesel van 200pk @ forum-peugot, maar zal waarschijnlijk wel de nieuwe 2.2 zijn ...
De GT zou de topversie worden ..
Bron autoweek:
Aangezien het gelekte informatie betreft, hebben wij nog geen gegevens voor u. We zien in ieder geval dat Peugeot tegelijkertijd de Sedan en de SW meeneemt naar Parijs. Geheel vanzelfsprekend is dat niet: regelmatig is het zo dat fabrikanten eerst de Sedan laten zien, en pas in een later stadium de stationwagon.
Qua motoriseringen ligt het in de lijn der verwachting dat de 508 een flinke stap vooruit is ten opzichte van de 407. Voor de liefhebbers van benzinemotoren verwachten we een line-up van VTi’s en THP-motoren. De komst van een nieuwe V6 lijkt vrij onwaarschijnlijk.
De dieselliefhebbers kunnen profiteren van de nieuwe e-HDi techniek, die momenteel in het gehele Peugeot-gamma debuteert. e-HDi’s profiteren van een tweede generatie start-/stopsysteem. Op termijn komt er ook een Hybrid4-diesel als vlaggenschip. Die laat echter nog wel even op zich wachten, want eerst debuteert die techniek op de 3008.
Peugeot toont de 508 in oktober aan het grote publiek op de Autosalon van Parijs. Rond de jaarwisseling verwachten we de belangrijke nieuwe Peugeot bij de dealers.
The whole Family
- 307 2.0 HDI 110PK (Daily)
- 405 1.9 MI16 160PK (Project Restoration)
- 307 2.0 HDI 110PK (Daily)
- 405 1.9 MI16 160PK (Project Restoration)
-
- Pug Driver
- Berichten: 3192
- Lid geworden op: wo 18 jan 2006, 07:15
- Locatie: N 51°03'10,3", E 05°02'57,2"
- Contacteer:
persbericht Peugeot België schreef:1
PERSBERICHT
Communicatie & Externe Relaties
Peugeot België-Luxemburg
Rue de l’Industrie 22
B-1400 Nivelles
www.peugeotpress.be – www.peugeotpress.lu
PEUGEOT 508
TECHNIEK IN DIENST VAN DE EMOTIE
Kwaliteit, zuiverheid, efficiëntie... de Peugeot 508 belichaamt het nieuwe aanbod van het merk in het segment van grote reiswagens.
De Peugeot 508 koppelt techniek aan emotie met:
- zijn technologieën van de nieuwste generatie, e-HDi en HYbrid4;
- zijn zuivere, dynamische en prestigieuze lijn;
- zijn duidelijke waarneembare kwaliteit en comfortabel interieur;
- zijn unieke rijervaring, vrucht van de knowhow van het merk.
Met de 508 zet Peugeot zijn internationaal offensief voort: hij zal in Frankrijk worden geproduceerd voor de Europese markt en later in China voor de grootste automarkt ter wereld.
De twee koetswerkvarianten van de 508, berline en SW, zullen in 2011 op de Europese markt verschijnen.
Met de 508 bevestigt het merk opnieuw zijn aanwezigheid en ambities in één van de historische segmenten van het merk, het segment van de grote reiswagens. Elk model uit de 40X- en de 50X-reeks is er immers in geslaagd zijn stempel op een tijdperk te drukken.
De 508 biedt een modern, toekomstgericht aanbod dat perfect inspeelt op de wensen van klanten die sterk geëvolueerd zijn : dynamisch, steeds veeleisender met zin voor verantwoordelijkheid.
CONTACT
Adelheid Terryn
Directrice Communicatie
Wim Doms
Persattaché
TEL +32 (0)67 880 266
FAX +32 (0)67 880 214
publicrelations.secretary@peugeot.com
www.peugeotpress.be www.peugeotpress.lu
http://www.peugeot.be
Peugeot België-Luxemburg – Rue de l’Industrie 22 – B-1400 Nivelles - TEL : +32 (0)67 880 211 - FAX : +32 (0)67 216 919 -
2
Kwaliteit, zuivere lijn en efficiëntie, deze kernwoorden lagen aan de basis van de Peugeot 508 en ze stralen af op het hele project. De Peugeot 508 prikkelt alle zintuigen van zijn eigenaars...:
�� … met zijn koetswerkdesign, sierlijk, evenwichtig en tijdloos, waarin de evolutie van de stijlkenmerken van het merk tot uiting komen, die met de concept car SR1 werden geïntroduceerd;
�� … met zijn verfijnd en technologisch interieur met een afwerkingskwaliteit van topklasse. Zowel zijn bestuurder als zijn passagiers kunnen genieten van een uitzonderlijk interieurcomfort en een bijzonder ruime koffer… , een uitrusting die een luxueuze behaaglijkheid van zeer hoog niveau belooft;
�� … met zijn milieuvriendelijke kwaliteiten dankzij de optimalisatie van het gewicht, zijn uitstekende aerodynamica en natuurlijk zijn motoren.
Mechanisch beschikt de 508 immers over motoren die elk in hun categorie uitstekende kwaliteiten leveren op het gebied van prestaties en soepelheid, maar ook van verbruik en CO2-uitstoot. Deze motorenreeks is uitgerust met de nieuwste technologieën, waaronder met name het nieuwe e-Hdi systeem (Stop&Start van de nieuwste generatie dat rijcomfort aan zuinigheid koppelt). Na enkele maanden wordt de motorenreeks aangevuld met de HYbrid4 technologie, met een vermogen van 147 kW (200 pk) en 4 aangedreven wielen… en met een CO2-uitstoot van slechts 99 g/km (en zelfs 0 g/km tijdens het elektrisch rijden).
Emotie betekent ook rijplezier, een waarde die het merk zo na aan het hart ligt. Dit uit zich bijvoorbeeld met ophangingen die een uitstekende synthese vormen tussen comfort en wegligging.
De 508 is verkrijgbaar in twee koetswerkvarianten: een berline (met een lengte van 4,79 m) en een SW (4,81 m). Ze worden begin oktober voor het eerst aan het publiek voorgesteld ter gelegenheid van de « Mondial de l’Automobile de Paris » en verschijnen begin 2011 in de showrooms.
De 508 zal voor de Europese markt in Rennes-La-Janais worden geproduceerd op basis van platform 3 van de PSA Groep.
Vanaf 2011 zal de 508 berline ook worden gebouwd in Wuhan, China, waar het merk grote ambities koestert met een model dat volledig is afgestemd op de specifieke noden van deze markt.
juli 2010
dikke bak amai. De lijn van de bovenop liggende kofferklep is wel die van de vorige 5 serie van bmw. Maja die kofferlijn is dan ook netjes
Spijtig dat et allemaal altijd toch snel 1.5 ton weegt. En nee een 207 is niet zoveel kleiner. 50 cm in lengte ofzo en dat is (mij) toch geen 300kg waard
Spijtig dat et allemaal altijd toch snel 1.5 ton weegt. En nee een 207 is niet zoveel kleiner. 50 cm in lengte ofzo en dat is (mij) toch geen 300kg waard
Peugeot 207 Sporty || Wit 5deurs || 1.6 VTi (Variable Valve Lift and Timing injection) 120pk 88kw
hier dan de standaard neus en op kleine velgen ...
en nog een filmpje van de interne presentatie in de fabriek van Rennes
http://www.letelegramme.com/ig/generale ... 987675.php
Bron : Forum-Peugeot
en nog een filmpje van de interne presentatie in de fabriek van Rennes
http://www.letelegramme.com/ig/generale ... 987675.php
Bron : Forum-Peugeot
The whole Family
- 307 2.0 HDI 110PK (Daily)
- 405 1.9 MI16 160PK (Project Restoration)
- 307 2.0 HDI 110PK (Daily)
- 405 1.9 MI16 160PK (Project Restoration)