309 of 301 van Scoops-shop tot product
Moderator: P-unit
-
- Pug Driver
- Berichten: 6180
- Lid geworden op: di 17 jan 2006, 23:54
- Locatie: Tielt-Winge
- Contacteer:
Re: 309 of 301 van Scoops-shop tot product
fascinerend hoe ze daar een andere carroserie opzetten
Re: 309 of 301 van Scoops-shop tot product
amai, er heeft er eentje goed aan het zagen geweest
-
- Pug Driver
- Berichten: 3192
- Lid geworden op: wo 18 jan 2006, 07:15
- Locatie: N 51°03'10,3", E 05°02'57,2"
- Contacteer:
Re: 309 of 301 van Scoops-shop tot product
Peugeot via fb schreef:Nouvelle Peugeot 301 - La berline tricorps compacte à vocation internationale.
La nouvelle Peugeot 301 illustre l'internationalisation de la Marque et son ambition de conquérir de nouveaux marchés. Elle est spécifiquement conçue pour séduire une large clientèle, exigeante et attirée par les berlines tricorps à la fois accessibles et valorisantes.
// The new Peugeot 301 - A compact four door saloon for the international market
The new Peugeot 301 is a clear illustration of the Marque's internationalisation and its desire to conquer new markets. It has been specifically designed to appeal to a wide customer base, attracted by the four door saloons which are both accessible and offer status.
.
-
- Pug Driver
- Berichten: 3700
- Lid geworden op: za 13 feb 2010, 15:01
- Locatie: Torhout West-Vlaanderen
Re: 309 of 301 van Scoops-shop tot product
Ik vind hem wel mooi.
Greetz
Greetz
-
- Pug Driver
- Berichten: 5320
- Lid geworden op: wo 18 jan 2006, 17:31
- Locatie: Sint-Huibrechts-Hern
- Contacteer:
Re: 309 of 301 van Scoops-shop tot product
Het is nog maar een kwestie van tijd of alle klassieke personenwagens van Peugeot zullen hun naam zien eindigen op een 8. Niet omdat het bedrijf die acht om één of andere reden koestert: het is eenvoudigweg het increment dat bij elke generatiewissel hoort. Dat is te zeggen: tot vandaag. Omdat de Fransen klaarblijkelijk niet warm lopen voor de negen en zo tuk zijn op de ronde 0 (al dan niet verdubbeld voor de hogere koesten) in het midden van elke naam, heeft Peugeot besloten de 8 voortaan gewoon te behouden bij nieuwe edities. Lekker makkelijk. Het eerste cijfer blijft evenwel het segment aanduiden, en er blijft ruimte voor frivoliteiten achteraan - zoals de dubbele "C" die de coupé-cabrioletversie aanduidt, of de aparte naam voor nichemodellen, genre RCZ en iOn.
En net vandaag stellen de Fransen de nieuwe ... 301 voor. Qu'est-ce que vous dites? Dat zit zo. De nog maar net gebetonneerde acht moet plaats moet maken voor een één, maar alleen in de groeimarkten, of toch waar massaal "toegankelijke, voor iedereen bereikbare auto's" gekocht worden, zegge de constructeur. Dat is dus eigenlijk overal, behalve in de VS en in West-Europa. De 301 wordt een klassieke vierdeurs berline, meet 4,44m in de lengte en moet Peugeot's wereldwijde verkoopstopper worden. Aan ambitie geen gebrek, maar de Fransen pronken dan ook met een grote koffer, flink wat binnenruimte, adequate (veiligheids-)uitrusting en democratische motoren. Onder de kap komt de nieuwe driecilnder benzinemotor, de 1.2 VTi die in de 208 pionierde, naar keuze met manuele of gerobotiseerde versnellingsbak. Ook de 1.6 HDi 92pk met manuele versnellingsbak en 1.6 VTi 115pk met manuele of automatische versnellingsbak zijn verkrijgbaar.
De Spaanse fabriek in Vigo zal instaan voor de productie van de nieuwe Peugeot 301. Een aantrekkelijk geprijsde wagen op de markt brengen voor de groeimarkten, maar hem produceren in West-Europa met zijn notoire pittige loonkost: aan lef ontbreekt het de Fransen alvast niet. Tijdens de persdag van de Mondial de l'Automobile in Parijs beleeft hij in september zijn wereldpremière. Vanaf 1 november volgt dan de commercialisering, eerst in Turkije en daaropvolgend in een bijzonder uitgebreide regio: Centraal- en Oost-Europa, Rusland, Oekraïne, Griekenland, de Magreb-landen, het Midden-Oosten, de Golfstaten, Afrika en enkele landen in Zuid-Amerika. Of de 1 alsnog plaats zal maken voor de 8 eens de betrokken landen markttechnisch volgroeit zijn ... daar is Peugeot nog niet helemaal uit.
En net vandaag stellen de Fransen de nieuwe ... 301 voor. Qu'est-ce que vous dites? Dat zit zo. De nog maar net gebetonneerde acht moet plaats moet maken voor een één, maar alleen in de groeimarkten, of toch waar massaal "toegankelijke, voor iedereen bereikbare auto's" gekocht worden, zegge de constructeur. Dat is dus eigenlijk overal, behalve in de VS en in West-Europa. De 301 wordt een klassieke vierdeurs berline, meet 4,44m in de lengte en moet Peugeot's wereldwijde verkoopstopper worden. Aan ambitie geen gebrek, maar de Fransen pronken dan ook met een grote koffer, flink wat binnenruimte, adequate (veiligheids-)uitrusting en democratische motoren. Onder de kap komt de nieuwe driecilnder benzinemotor, de 1.2 VTi die in de 208 pionierde, naar keuze met manuele of gerobotiseerde versnellingsbak. Ook de 1.6 HDi 92pk met manuele versnellingsbak en 1.6 VTi 115pk met manuele of automatische versnellingsbak zijn verkrijgbaar.
De Spaanse fabriek in Vigo zal instaan voor de productie van de nieuwe Peugeot 301. Een aantrekkelijk geprijsde wagen op de markt brengen voor de groeimarkten, maar hem produceren in West-Europa met zijn notoire pittige loonkost: aan lef ontbreekt het de Fransen alvast niet. Tijdens de persdag van de Mondial de l'Automobile in Parijs beleeft hij in september zijn wereldpremière. Vanaf 1 november volgt dan de commercialisering, eerst in Turkije en daaropvolgend in een bijzonder uitgebreide regio: Centraal- en Oost-Europa, Rusland, Oekraïne, Griekenland, de Magreb-landen, het Midden-Oosten, de Golfstaten, Afrika en enkele landen in Zuid-Amerika. Of de 1 alsnog plaats zal maken voor de 8 eens de betrokken landen markttechnisch volgroeit zijn ... daar is Peugeot nog niet helemaal uit.
-
- Pug Driver
- Berichten: 6180
- Lid geworden op: di 17 jan 2006, 23:54
- Locatie: Tielt-Winge
- Contacteer:
Re: 309 of 301 van Scoops-shop tot product
staat mij precies ook wel aan
Re: 309 of 301 van Scoops-shop tot product
Wanneer gaat die in productie?
Re: 309 of 301 van Scoops-shop tot product
weeral ( zoals de 408) enkel bestemd voor rusland, en zuid europa..
Re: 309 of 301 van Scoops-shop tot product
nen amerikaan krijgt ge toch ook ingevoerd?
Dus waarom niet?
Dus waarom niet?
-
- Pug Driver
- Berichten: 3192
- Lid geworden op: wo 18 jan 2006, 07:15
- Locatie: N 51°03'10,3", E 05°02'57,2"
- Contacteer:
Re: 309 of 301 van Scoops-shop tot product
En toch denk ik dat hij hier ook gekocht kan worden. Waarom? Omdat hij op 't Salon van Parijs zijn wereldpremière krijgt (en de 408 en andere zijn nooit in Europa voorgesteld).
Btw: Griekenland is lid van de Europese Unie, dus ..... zoals Taz Devil reeds zei: invoeren die handelPeugeot België schreef:Productie en commercialisering
De Spaanse fabriek in Vigo zal instaan voor de productie van de nieuwe Peugeot 301. Tijdens de persdag van de Mondial de l’Automobile in Parijs beleeft hij in september zijn wereldpremière. Vanaf 1 november volgt dan de commercialisering, eerst in Turkije en daaropvolgend in een bijzonder uitgebreide regio: Centraal- en Oost-Europa,
Rusland, Oekraïne, Griekenland, de Magreb-landen, het Midden-Oosten, de Golfstaten, Afrika en enkele landen in Zuid-Amerika.
Re: 309 of 301 van Scoops-shop tot product
DAn zou ik liever de 408 invoeren !
-
- Pug Driver
- Berichten: 5320
- Lid geworden op: wo 18 jan 2006, 17:31
- Locatie: Sint-Huibrechts-Hern
- Contacteer:
Re: 309 of 301 van Scoops-shop tot product
De invoerder van elk land bepaald zelf welke modellen/uitvoeringen hier verkocht worden.
Volgens mij zal ne goeie dealer als ge echt zo ene wilt u die wel verkopen.
En als de vraag groot genoeg is kan de invoerder nog beslissen om hem hier officieel in te voeren. Onze pa ziet hem allesinds ook wel zitten als opvolger van de 406 ooit. Op ne mazda 323 en fiat 600 na heeft hij altijd met "3-volume" modellen gereden.
Volgens mij zal ne goeie dealer als ge echt zo ene wilt u die wel verkopen.
En als de vraag groot genoeg is kan de invoerder nog beslissen om hem hier officieel in te voeren. Onze pa ziet hem allesinds ook wel zitten als opvolger van de 406 ooit. Op ne mazda 323 en fiat 600 na heeft hij altijd met "3-volume" modellen gereden.
Re: 309 of 301 van Scoops-shop tot product
Kunt ge al beter ne pool die hier 2de handswagens komt inkopen aanspreken om zo enen mee te brengen van polen ofzo.
Aangezien die toch leeg naar hier rijden, zal hij dit wel zien zitten.
Moet ge zelf wel nekeer naar ginds om ene aan te kope zonder btw, en dan hier btw te betalen. Kan zelfs nog goedkoper uitkomen dan de normale prijs hier zou zijn.
Heeft ooit op tv geweest over het aankopen van een golf nieuw in een ander EU land omdat het daar goedkoper kan zijn
Aangezien die toch leeg naar hier rijden, zal hij dit wel zien zitten.
Moet ge zelf wel nekeer naar ginds om ene aan te kope zonder btw, en dan hier btw te betalen. Kan zelfs nog goedkoper uitkomen dan de normale prijs hier zou zijn.
Heeft ooit op tv geweest over het aankopen van een golf nieuw in een ander EU land omdat het daar goedkoper kan zijn