advertentie All about details reclame

35 jaar 205 Culemborg

Komentaar op afgelopen evenementen en foto's.

Moderator: P-unit

Plaats reactie
PUG(z)OT
Pug Driver
Berichten: 6183
Lid geworden op: di 17 jan 2006, 23:54
Locatie: Tielt-Winge
Contacteer:

35 jaar 205 Culemborg

Bericht door PUG(z)OT »

Afbeelding
Afbeelding
Afbeelding
silverlion306
Pug Driver
Berichten: 1650
Lid geworden op: vr 10 okt 2008, 12:24
Locatie: Tienen

Re: 35 jaar 205 Culemborg

Bericht door silverlion306 »

Het was simpelweg geweldig! :} :}

Foto's zal bij mij nog wel effe duren, ben nog met de foto's van Schaffen 2 weken geleden bezig... :oops:
PUG(z)OT
Pug Driver
Berichten: 6183
Lid geworden op: di 17 jan 2006, 23:54
Locatie: Tielt-Winge
Contacteer:

Re: 35 jaar 205 Culemborg

Bericht door PUG(z)OT »

Hier idem, nog veel foto's op gsm, maar redelijk omslachtig om ze te posten, ga me er strak is achter zetten...
Prachtig evenement ! Toffe dag gehad, mooie dingen gezien
Darl'mat
Pug Driver
Berichten: 4701
Lid geworden op: di 17 jan 2006, 23:12
Locatie: Planet Earth
Contacteer:

Re: 35 jaar 205 Culemborg

Bericht door Darl'mat »

Mooie dag inderdaad.

Als ge Nederlanders aan uw kant staan hebt ( Peugeot liefhebbers) zijn deze toch spontaner als Belgen 8) De heer Vischer aanspreken of even babelen met de mensen van Peugeot Nederland gaat als vanzelf, eentje herkende mij zelfs nog van 5 jaar geleden :lol:

Prima organisatie, top.

35 jaar Peugeot 205 viering in Culemborg Nederland

Onze Nederlandse Peugeot vrienden waren niet vergeten om de lancering van de 205 te vieren, 35 jaar zijn de eerste exemplaren nu reeds en ze zien er nog steeds mooi uit. Ook wij kregen een uitnodiging voor deelname.

Onder impuls van 3 clubs, 205 GTI club, GTI club Nederland en 205cabrioclub is er de evenementen organisatie Peugeot 205 309 club Nederland ontstaan, het kleine bestuur met als drijvende kracht Mario Müller hebben er voor de honderden bezoekers een mooie dag van gemaakt.

Zeg wel, bijna 400 205jes in elke ooit geproduceerde carrosserie vorm + nog enkele 10 tallen mooie 309 exemplaren was het een mooie opkomst, net als het weer. Daar bovenop nog enkele rariteiten zoals een 205 Break prototype, een 205 limousine met kenteken, een 205met 8 wielen en 2 motoren uitzonderlijk geschikt om mee in de modder te spelen, een 205 Dakar versie speciaal door Peugeot Nederland in Frankrijk gaan halen, een Prototype Dimma van 2018?, en een uiterst zeldzame 205 T16.

Deelnemers vanuit Duitsland, Frankrijk, Nederland natuurlijk, maar alles te samen toch ook enkele 10 tallen Belgen. Eentje uit Frankrijk had zelfs 950km gereden om alles life mee te maken.

We werden verwelkomd door de Heer Henk Visscher, een gepassioneerd Peugeot dealer die zijn accommodatie ter beschikking stelde en ook prominent aanwezig was tussen de bezoekers voor een babbeltje of een verhaaltje. Een deel van zijn uitzonderlijke collectie was ook te bezichtigen, met voor de 200 reeks minimum 1 exemplaar per nummer, van 201 tot 208.

Ook de directie van Peugeot Nederland steunde het evenement met aanwezigheid van Elise Blasé, de PR en Directeur Rick Hermanns welke zich eveneens enthousiast onder publiek begaven voor een babbeltje.

Een toerritje ter plaatse behoorde ook tot de mogelijkheden en er werden ook nog enkele 205jes van het publiek in de kijker gezet, hierbij ook 2 Belgische met deze Jonas Nijs en deze van ( naam bekend bij Jean Marie).
Ook een Eward Fank van der Rest is er in het leven geroepen, een mooi gebaar.

Speciale dank aan Mario, zijn familie en zijn medewerkers.
Voldaan keerde iedereen huiswaarts met in gedachte reeds de viering van de 40é verjaardag.
jurgen_s
Pug Driver
Berichten: 9541
Lid geworden op: wo 18 jan 2006, 15:04
Locatie: Zelem City

Re: 35 jaar 205 Culemborg

Bericht door jurgen_s »

PUG(z)OT schreef:Hier idem, nog veel foto's op gsm, maar redelijk omslachtig om ze te posten, ga me er strak is achter zetten...
Prachtig evenement ! Toffe dag gehad, mooie dingen gezien
gmail account hebt ge waarschijnlijk al

u inloggen op google plus, dan kunt ge uw foto's van uw gsm in de cloud zetten (gebeurt vanzelf trouwens).

U thuis op de computer via Google Chrome (de internetbrowser) ook inloggen op google plus en tadaaaaaaah daar staan uw foto's van uw gsm plots ook op.
Darl'mat
Pug Driver
Berichten: 4701
Lid geworden op: di 17 jan 2006, 23:12
Locatie: Planet Earth
Contacteer:

Re: 35 jaar 205 Culemborg

Bericht door Darl'mat »

Jethro
Pug Driver
Berichten: 1657
Lid geworden op: wo 25 apr 2007, 20:21
Locatie: Lierke Plezierke

Re: 35 jaar 205 Culemborg

Bericht door Jethro »

Was een zalig dagje weg! Ben blij de 309 klaar gekregen te hebben [emoji41]

Mijn foto's volgen 1 vd dagen!

Verstuurd vanaf mijn LG-H870 met Tapatalk
Jethro
Pug Driver
Berichten: 1657
Lid geworden op: wo 25 apr 2007, 20:21
Locatie: Lierke Plezierke

Re: 35 jaar 205 Culemborg

Bericht door Jethro »

https://www.facebook.com/media/set/?set ... 8589866f9a

Verstuurd vanaf mijn LG-H870 met Tapatalk
Plaats reactie

Terug naar “Fotos & reacties - Photos et Commentaires”