advertentie Automotive Group reclame

2011 - Peugeot 508 SW GT - gt-er

508 en 5008

Moderator: P-unit

Octa+
Berichten: 660
Lid geworden op: wo 28 jan 2015, 15:11

Re: 2011 - Peugeot 508 SW GT - gt-er

Bericht door Octa+ »

Knap! Velgen zijn prachtig!
gt-er
Berichten: 20
Lid geworden op: zo 21 feb 2016, 08:23

Re: 2011 - Peugeot 508 SW GT - gt-er

Bericht door gt-er »

Dank voor de leuke reacties ;) Deze wagen is volledig mijn ding en alvorens ik hem zag/had was ik nooit erg onder de indruk van een 508 sw laat staan dat ik wist had van een gt-versie?
Wel vielen z emij wel eens op tijdens het rijden op de snelwegen maar dan eerder in een luxe-versie dus een zwarte buitenkleur en beige interieur.

Tot ik wat op zoek ging naar een ruime gezinswagen om met 2 volwassen kids naar het zuiden te trekken van de zomer.
Eerst was ik van plan om de nieuwe Renault Espace te kopen maar tja veel geld voor een 1.6 diesel en ze blijken toch nog niet van hun kinderziektes gespaard dus dacht ik van maar verstandig te investeren in een leuke 2dehands en het werd gelukkig deze, afkomstig van eerste eigenaar en 94.000 km op de tellen alsook om de 10.000 op onderhoud geweest.
Wagen werd nieuw aangekocht bij garage in Zonhoven Gabo-Bielen waar hij ook te bezichtigen was en de proefrit kon maken.
Qua prijs zat deze wagen echt goed en ik vermoed omdat het een gt is met 2.2 motor 204pk dat er velen afhaakten door de wat hogere taksen en biv
Als ik nu prijzen vergelijk op verkoopsites dan heb ik deze echt wel voor de prijs van een standaard versie gekregen dus mij hoor je niet klagen.

De doorslag tot kopen zal zeker een combinatie geweest zijn van zowel de parelmoer buitenkleur als de 19inch velgen met dan het mooie interieur met zowel stof als leder. ook niet weg te denken is de geluidsinstallatie van JBL die echt wel super is.
gt-er
Berichten: 20
Lid geworden op: zo 21 feb 2016, 08:23

Re: 2011 - Peugeot 508 SW GT - gt-er

Bericht door gt-er »

Ondertussen weer 3000km gereden met de gt :D en de wagen loopt echt super. Ook is heel de media in de wagen ok op 1 puntje na, ik heb mijn smartphone verbonden met de bluetooth uiteraard en wanneer ik bel of gebeld word dan krijg ik steeds de reactie dat men aan de andere kant zichzelf in echo hoort dus alles wat ze zeggen komt nagegalmd... Zelf is er voor mij niets aan de hand maar ik meen mij te herinneren dat wanneer ik een Citroen DS3 had met een zowat gelijke media-installatie ik dezelfde opmerkingen kreeg.

Is hier wat aan te doen want voor de bellers is dit wel vervelend.
GT'tje
Berichten: 1499
Lid geworden op: za 28 feb 2015, 20:16
Locatie: Hemiksem

Re: 2011 - Peugeot 508 SW GT - gt-er

Bericht door GT'tje »

Hey gt-er. Dat is nu iets waar ik helemaal geen last van heb. Ik krijg zelfs de reactie dat het juist heel goed klinkt. Staat je geluid niet te hoog waardoor je die echo krijgt?
gt-er
Berichten: 20
Lid geworden op: zo 21 feb 2016, 08:23

Re: 2011 - Peugeot 508 SW GT - gt-er

Bericht door gt-er »

GT'tje schreef:Hey gt-er. Dat is nu iets waar ik helemaal geen last van heb. Ik krijg zelfs de reactie dat het juist heel goed klinkt. Staat je geluid niet te hoog waardoor je die echo krijgt?
Neen dat is het probleem niet hoor, ik lees ook meer problemen met dit type toestel over echo en dit zou kunnen opgelost worden met een " zwanenhals ' te plaatsen of zoiets maar ik ken die tool niet?
GT'tje
Berichten: 1499
Lid geworden op: za 28 feb 2015, 20:16
Locatie: Hemiksem

Re: 2011 - Peugeot 508 SW GT - gt-er

Bericht door GT'tje »

Hmm, ik vermoed een tussenstuk op je micro. Maar volgens mij zit die ingebouwd naast je centrale verlichtingspunt (ter hoogte van de draaiknop om het glazen dak te openen).
Sidd
Pug Driver
Berichten: 785
Lid geworden op: vr 04 aug 2006, 16:47
Locatie: Koersel

Re: 2011 - Peugeot 508 SW GT - gt-er

Bericht door Sidd »

Bekend verhaal precies,

een witte 508 gt, een cactus, vroeger een ds3..

toevallig ook een 3008 gehad??
gt-er
Berichten: 20
Lid geworden op: zo 21 feb 2016, 08:23

Re: 2011 - Peugeot 508 SW GT - gt-er

Bericht door gt-er »

Sidd schreef:Bekend verhaal precies,

een witte 508 gt, een cactus, vroeger een ds3..

toevallig ook een 3008 gehad??
En nog wel enkele ' fransosen ' hoor ;)
Sidd
Pug Driver
Berichten: 785
Lid geworden op: vr 04 aug 2006, 16:47
Locatie: Koersel

Re: 2011 - Peugeot 508 SW GT - gt-er

Bericht door Sidd »

Dan zijt gij nu de nieuwe eigenaar van een setje gt velgen?
gt-er
Berichten: 20
Lid geworden op: zo 21 feb 2016, 08:23

Re: 2011 - Peugeot 508 SW GT - gt-er

Bericht door gt-er »

Sidd schreef:Dan zijt gij nu de nieuwe eigenaar van een setje gt velgen?
Inderdaad! en waarvoor dank nogmaals ;) Het lijkt erop dat ik ze wel zelf zal kunnen herstellen dus dat scheelt een duit in het zakje.
gt-er
Berichten: 20
Lid geworden op: zo 21 feb 2016, 08:23

Re: 2011 - Peugeot 508 SW GT - gt-er

Bericht door gt-er »

Toch een beetje een domper op de feestvreugde van mijn gt uitvoering :-( blijkbaar is het niet mogelijk om onder deze uitvoering vanwege de dubbele uitlaat er een trekhaak onder te laten plaatsen? ik heb al geïnformeerd bij 2 verschillende plaatsingsbedrijven en ' noppes '
Nu heb ik eens een wagen die wat vermogen heeft om een caravan door de bergen te sleuren en krijg je dit te horen... tja had me maar beter op voorhand moeten inlichten zekers...
jurgen_s
Pug Driver
Berichten: 9533
Lid geworden op: wo 18 jan 2006, 15:04
Locatie: Zelem City

Re: 2011 - Peugeot 508 SW GT - gt-er

Bericht door jurgen_s »

desnoods naar skytune gaan in maldegem en vragen wat de mogelijkheden zijn om uw uitlaat eventueel te laten aanpassen
PUG(z)OT
Pug Driver
Berichten: 6180
Lid geworden op: di 17 jan 2006, 23:54
Locatie: Tielt-Winge
Contacteer:

Re: 2011 - Peugeot 508 SW GT - gt-er

Bericht door PUG(z)OT »

bij peugeot toch wel ???
Dries
Pug Driver
Berichten: 931
Lid geworden op: ma 24 dec 2007, 16:23
Locatie: Heusden-zolder
Contacteer:

Re: 2011 - Peugeot 508 SW GT - gt-er

Bericht door Dries »

Als ge rap wat googled vindt ge toch verschillende die het wel hebben.
Outdoor
Berichten: 51
Lid geworden op: do 03 mar 2011, 22:33

Re: 2011 - Peugeot 508 SW GT - gt-er

Bericht door Outdoor »

gt-er schreef:Toch een beetje een domper op de feestvreugde van mijn gt uitvoering :-( blijkbaar is het niet mogelijk om onder deze uitvoering vanwege de dubbele uitlaat er een trekhaak onder te laten plaatsen? ik heb al geïnformeerd bij 2 verschillende plaatsingsbedrijven en ' noppes '
Nu heb ik eens een wagen die wat vermogen heeft om een caravan door de bergen te sleuren en krijg je dit te horen... tja had me maar beter op voorhand moeten inlichten zekers...
Ik heb er 1 op mijn gt van 2011 staan, is een originele wegdraaibare, wel een kostelijke affaire maar heb hem gekocht en zelf geplaatst alleen het inlezen is bij Peugeot gedaan, ze rekenen dacht ik 5 uur montage aan, ik heb er langer over gedaan want ze hadden niet alle electrische onderdelen geleverd en heb de trekhaak ook zwart gespoten en voorzien van enkele lagen polyuretaan vernis
Plaats reactie

Terug naar “50x”