advertentie C&C reclame

Peugeot partner type indiana 2004

806, 807, Bipper, Partner en Expert personenwagens

Moderator: P-unit

Plaats reactie
yolanda
Berichten: 3
Lid geworden op: za 14 feb 2015, 20:06

Peugeot partner type indiana 2004

Bericht door yolanda »

Hallo,
mag ik even jullie raad en hulp,
zeg niet te gauw het is weer een vrouw :-)
Ik ben met mijn wagen naar de garage geweest voor groot onderhoud en nazicht keuring.
mijn achteruitrijlampje deed het niet meer, gevraagd deze te vervangen, na afhalen wagen deed het lampje het nog steeds niet, het zou aan het contact of schakel liggen bij de versnellingspook, best mogelijk, wat ik nu wel gek vind is dat men over 2jaar in mijn achterste gezeten(in de nacht en doorgereden) hebben en de lichten langs een kant beschadigd waren het leuke aan mijn type is heb zo van die ijzertjes voor de lichten , dat was afgebroken ik dus ja nu niet lichten is het belangrijkste dus werd dat ter versteviging met ducktape nog eens extra vastgezet, die ducktape hangt er nu nog op DEZELFDE, ik weet ik had 1 achteruitrijlichtje maar weet nu niet meer was dat links of rechts, ik heb zo het vermoeden dat ze er gewoon niet naar gekeken hebben , heeft iemand raad en een idee of die links of rechts zich bevind

Met vriendelijke groeten Yolanda
jurgen_s
Pug Driver
Berichten: 9533
Lid geworden op: wo 18 jan 2006, 15:04
Locatie: Zelem City

Re: Peugeot partner type indiana 2004

Bericht door jurgen_s »

heb je normaal gezien 2 achteruitrijlampjes?
werken die beide niet of 1 van de 2 niet?

als ze beide niet werken dan kan het inderdaad aan de schakelaar liggen aan de versnellingspook

als er eentje toch werkt is het dat niet en kan het effectief zijn dat het lampje kapot is
yolanda
Berichten: 3
Lid geworden op: za 14 feb 2015, 20:06

Re: Peugeot partner type indiana 2004

Bericht door yolanda »

heb die wagen overgenomen 4jaar terug van schoonmama en weet maar van 1 dat brande maar weet begod niet of dat nu links of rechts is, en ja indien dat verschilt waarom zit originele ducktape er nog op langs binnenkant kan je er helemaal niet aan wegens opbouwsysteem, heb al 2keer raar gevoel gehad in die garage , vorig jaar bleek batterij stuk te zijn terwijl ik die 4maand voordien nog maar had laten steken op verlof in buitenland, toen ik daar opmerking over gaf was het antwoord sorry ik sla even 2 autos door elkaar terwijl ze mijn papieren en diagnose vast hadden. Vandaar mijn rare vraag
jurgen_s
Pug Driver
Berichten: 9533
Lid geworden op: wo 18 jan 2006, 15:04
Locatie: Zelem City

Re: Peugeot partner type indiana 2004

Bericht door jurgen_s »

is het vertrouwen weg, dan moet je ergens anders gaan
yolanda
Berichten: 3
Lid geworden op: za 14 feb 2015, 20:06

Re: Peugeot partner type indiana 2004

Bericht door yolanda »

misschien morgen eens proberen of ik met mijn 2linkerhanden die ene kant loskrijg en kan ik toch al iets zien. en ja opzoek naar andere garage ook al was deze dichtbij , dan maar wat verder en evt vervangwagen als hij binnen moet he:-)
Dragoon
Berichten: 2361
Lid geworden op: ma 30 okt 2006, 20:10
Locatie: Gent
Contacteer:

Re: Peugeot partner type indiana 2004

Bericht door Dragoon »

van welke regio zijt ge?
peugeotlover
Pug Driver
Berichten: 463
Lid geworden op: wo 18 jan 2006, 12:52
Locatie: riemst-millen (B)
Contacteer:

Re: Peugeot partner type indiana 2004

Bericht door peugeotlover »

Dacht dat er twee lampjes op dit model moeten brandenen anders zowiezo aan de rechtse kant
Schakelaar op de versnellingsbak iswel een veel voorkomend probleem
Plaats reactie

Terug naar “80x en Tepee gamma”