We gaan hier nog maar is een update posten.
De uitlaat zit eronder, na een beetje "geklungel".
De uitlaat-makers hebben allemaal verkeerde plannen van de OEM uitlaten want degene die er al onder zat, daar had men een steun opnieuw gelast omdat die verkeerd zat.
En ja, je raad het al, op de SuperSprint zat deze ook verkeerd... Ik heb het wel kunnen oplossen door 2 rubbers aan elkaar te hangen met een ijzeren strip, maar ik denk niet dat de keuring dat graag gaat zien dus hier moet ik iets op vinden, ik was aan het kijken naar een langere universele rubber zodat ik er maar 1 meer moet gebruiken en geen 2 aan elkaar binden...
Ook was de conische verbinding aan de uitlaat enorm dik gemaakt, waardoor de klem die er op moet vastgezet worden bijna niet erover ging... Na veel gevloek was het uiteindelijk wel gelukt.
Momenteel is ze nog aan het overwinteren, maar tegen dat het weer terug betert gaan we wat werkjes uitvoeren, met name:
-Jaarlijks onderhoud (olie + filters, enz)
-Nieuwe banden die hier al een hele tijd klaarliggen er eindelijk onder laten steken
-Billstein B6 vering voor en achter monteren, momenteel vind ik de huidige Koni's te hard vooraan en ik krijg ze niet naar mijn goesting geregeld qua hardheid, en achteraan is ze te zacht want daar steken (naar wat ik kon zien) nog OEM veerpompjes onder.
-Nieuwe benzinepomp, want de huidige sputtert een beetje
-De moelijke zoektocht nog maar eens beginnen voor rode sierstrips in de bumpers/deuren
-Een keer kijken of ik de servopomp en dergelijke terug kan aansluiten, beetje een "luxeprobleem" maar dat gesleur aan mijn stuur wanneer ik ergens snel moet draaien of inparkeren is soms vree ambetant
Ik ga ook eens proberen een degelijk uitlaat filmpje te posten, ik had vorige keer al een filmpje gemaakt met mijn action cam maar helaas was daar meer het gekraak op te horen van de plastieken behuizing van de camera dan van de uitlaat

De uitlaat zelf was ook niet bepaald luid, de motor zelf geeft meer lawaai door de typische inlaat van een XU9J4 motor, misschien kan ik daar beter een filmpje van maken...

Tot binnen een maandje ofzo