advertentie Nova reclame

2011 - Pugday 5 @ Vorst/Laakdal

Reacties en Foto's van onze Pugday

Moderator: P-unit

PUG(z)OT
Pug Driver
Berichten: 6180
Lid geworden op: di 17 jan 2006, 23:54
Locatie: Tielt-Winge
Contacteer:

Re: 2011 - Pugday 5 @ Vorst/Laakdal

Bericht door PUG(z)OT »

red205xs schreef:ik heb mss ook wel wat te hard gereden enzo maar ik vind ook iedereen rijd de toerrit zoals die dat wilt doen , als die maar niemand anders in gevaar brengt
kent ge t verhaal nog van de schildpad en de haas :mrgreen:

ik ben als allerlaatste vertrokken (heb nog een grote boodschap gedaan toen iedereen buiten was in de kantine :P )
en dan ben ik u onderweg nog een paar keer tegengekomen nadat ge mij ingehaald had (en ik was nog effen gestopt om te drinken) om dan juist 10 seconden achter u aan te komen

zegt nu nog is dat ne toertocht dient om te vlammen :lol: :lol: :lol: (en ik heb op mijn dooie gemak gereden)

maarja onzen voorzitter moest ook weer zonodig stoefen met zijne toptijd he :mrgreen:
jurgen_s
Pug Driver
Berichten: 9533
Lid geworden op: wo 18 jan 2006, 15:04
Locatie: Zelem City

Re: 2011 - Pugday 5 @ Vorst/Laakdal

Bericht door jurgen_s »

die heb ik de zondag toch niet gereden :mrgreen:
veel te nat en te vettig op sommige stukken. Maar kom, al blij dat niemand stukken heeft gereden.
Liez
Berichten: 128
Lid geworden op: wo 18 jan 2006, 10:07
Locatie: Kuringen

Re: 2011 - Pugday 5 @ Vorst/Laakdal

Bericht door Liez »

@ Jo: Dat zeg ik toch ook niet eh! Iedereen schiet daar tegelijkertijd naar buiten, is moeilijk om dan als eerste te kunnen vertrekken zenne!
Het moet geen race worden eh, maar ik vind gewoon dat het doel van een tourtocht gewoon verloren gaat zo! Ik maak toch geen verwijten, het is gewoon maar een tip.
Als ge vroeger met een jeugdbeweging of op sportkamp of met school zo een tocht moest doen, vertrok toch ook iedereen om de zoveel minuten, gewoon om het leuker te maken!

maar blijkbaar snapt hier niemand wat ik bedoel, dus maakt niet uit. Volgende rit zijn we er in ieder geval weer bij, want het blijft plezant om te doen!
seune
Pug Driver
Berichten: 1181
Lid geworden op: ma 05 nov 2007, 14:53
Locatie: Tremelo - Vl. Br.

Re: 2011 - Pugday 5 @ Vorst/Laakdal

Bericht door seune »

@ Liez wij verstaal elkaar 8) ( allez toch min of meer :p )

voor de rest het was maar een idée hé geen commentaar of wat dan ook .. :shock: had nie zoveel ophef hierover verwacht :lol:

enneuh ik was als 2e vertrokken en 1e terug binnen dus heb eigenlijk ook geen last gehad van andere rijders ofzo 8)
Joske
Pug Driver
Berichten: 5317
Lid geworden op: wo 18 jan 2006, 17:31
Locatie: Sint-Huibrechts-Hern
Contacteer:

Re: 2011 - Pugday 5 @ Vorst/Laakdal

Bericht door Joske »

@ Liez: Ik snap het volledig hoor. Idd, iedereen spurtte naar buiten, wij zijn toen nog effe binnengebleven, hebben nog e koffieke gedronken, en Jonas heeft nog e sigaretteke gerookt. :D Uiteindelijk is iedereen - allé de meesten - volwassen genoeg om zijn/haar verstand te gebruiken.
Ge hebt ook mensen die gewoon iemand willen volgen om zich van de route niks aan te trekken maar gewoon van de omgeving willen genieten.

Voor de volgende tocht zijn we nog aant brainstormen hoe en wat, daarom dat het wel tof is om te lezen wat iedereen er van vind. :)
Liez
Berichten: 128
Lid geworden op: wo 18 jan 2006, 10:07
Locatie: Kuringen

Re: 2011 - Pugday 5 @ Vorst/Laakdal

Bericht door Liez »

allrighty! :-) kijk al uit naar de volgende! :-)
zoiets zoektocht-achtigs lijkt me ook wel super(maar niet in wedstrijdvorm, gewoon voor wat bij te leren)
Axel
Pug Driver
Berichten: 3192
Lid geworden op: wo 18 jan 2006, 07:15
Locatie: N 51°03'10,3", E 05°02'57,2"
Contacteer:

Re: 2011 - Pugday 5 @ Vorst/Laakdal

Bericht door Axel »

ik heb reeds 10 toertochten op mijn programma staan voor dit jaar, en inderdaad, 't plezanste is als ge het gevoel hebt dat ge alleen aan 't rijden zijt. Vertrekken om de 5 minuten is inderdaad geen slecht idee.

En als er dan toch een collega-rijder in 't vizier komt, dan stopt ge ff bij de eerste de beste gelegenheid. Zo simpel is dat. (Btw: wie heeft er verleden zondag een ijsje gegeten in Averbode??? Niemand dus :( )

Vwb Tom zijn idee: niet slecht om er een zoektocht van te maken, maar ik zou me beperken tot 1 zoektocht per jaar.

Vwb de snelheid: er zijn ook ritten waarbij men zo dicht mogelijk bij de gemiddelde snelheid moet geraken. Deze snelheid is meestal tamelijk laag (bijv 40 km/u) en onderweg worden er stiekem tussentijden genomen. Maar dan heb je wel nood aan een serieuze voorbereiding.
Jones
Pug Driver
Berichten: 2683
Lid geworden op: do 07 sep 2006, 19:04
Locatie: Verrebroek

Re: 2011 - Pugday 5 @ Vorst/Laakdal

Bericht door Jones »

ah zie ge wel da roken nog voor iets goe is. tijd rekken :lol:
@ jurgen_s: ge kon uwe tijd nie rijden door die slak voor u zeker? zeg het maar :mrgreen:
jurgen_s
Pug Driver
Berichten: 9533
Lid geworden op: wo 18 jan 2006, 15:04
Locatie: Zelem City

Re: 2011 - Pugday 5 @ Vorst/Laakdal

Bericht door jurgen_s »

no comment :mrgreen:
PUG(z)OT
Pug Driver
Berichten: 6180
Lid geworden op: di 17 jan 2006, 23:54
Locatie: Tielt-Winge
Contacteer:

Re: 2011 - Pugday 5 @ Vorst/Laakdal

Bericht door PUG(z)OT »

in averbode stonden er geen kraampjes om ne ijs te eten :wink:
Axel
Pug Driver
Berichten: 3192
Lid geworden op: wo 18 jan 2006, 07:15
Locatie: N 51°03'10,3", E 05°02'57,2"
Contacteer:

Re: 2011 - Pugday 5 @ Vorst/Laakdal

Bericht door Axel »

100% gelijk, voor de crèmekarren was het iets te vroeg, maar er hing wel een blad aan om een klein omwegske te maken langs de ijswinkel. Vandaar mijn vraag. :wink:
PUG(z)OT
Pug Driver
Berichten: 6180
Lid geworden op: di 17 jan 2006, 23:54
Locatie: Tielt-Winge
Contacteer:

Re: 2011 - Pugday 5 @ Vorst/Laakdal

Bericht door PUG(z)OT »

t was wa friskes is dan mijn 2e excuus :mrgreen:
Liez
Berichten: 128
Lid geworden op: wo 18 jan 2006, 10:07
Locatie: Kuringen

Re: 2011 - Pugday 5 @ Vorst/Laakdal

Bericht door Liez »

het was ook niet bepaald ijsjeseetweer :(
JordiC
Pug Driver
Berichten: 2117
Lid geworden op: zo 24 jan 2010, 13:29
Locatie: alken city

Re: 2011 - Pugday 5 @ Vorst/Laakdal

Bericht door JordiC »

bijna iedereen is wel gestopt aan de bosrand voor een drankje en een plaske :lol:

om de 5 minuten één auto laten vertrekken, allemaal goed en wel. Maar wat dan met de bestuurders die alleen in de auto zitten?
Ik zat alleen, het volgen op het blad ging wel, maar ik was toch blij dat Spiritus soms voor mij reed

Het was fijn voor ieder op zijn manier.
Da lijkt mij nog het beste, ieder zijn ding.
Degene die als eerste willen vertrekken, laat ze gaan.
Wij hebben op ons gemakske gereden, af en toe terugdraaien :lol: , iets drinken. En we waren tegen 13u terug aangekomen. Schoon op tijd voor het 'pug event' begon 8)
Liez
Berichten: 128
Lid geworden op: wo 18 jan 2006, 10:07
Locatie: Kuringen

Re: 2011 - Pugday 5 @ Vorst/Laakdal

Bericht door Liez »

jama, ge moet zorgen da ge iemand hebt om mee te rijden eh :p dan zit ge toch nie alleen :-)
en tis nie omdat we dat zo zouden doen bijvoorbeeld, dat ook effectief iedereen voor zich moet rijden eh. Dat kan toch aangepast worden voor chauffeurs zonder co-piloot.
Alles kan, niks moet...
Plaats reactie

Terug naar “PCB Pugday”