advertentie C&C reclame

2014 - Toertocht Hesbaye + BBQ

Reacties en Foto's van onze Toertochten

Moderator: P-unit

Joske
Pug Driver
Berichten: 5317
Lid geworden op: wo 18 jan 2006, 17:31
Locatie: Sint-Huibrechts-Hern
Contacteer:

2014 - Toertocht Hesbaye + BBQ

Bericht door Joske »

Reacties hier

Ik zal de spits afbijten. :D T was weer een zalig dagje. Ontbijtje was fijn geregeld door de mensen van Het Pachthof. :Y

Rondrit zelf heb ik samen met Wesly gereden. Rit zelf staat bij mij persoonlijk zeker in mijn top 3 van mooiste ritten tot nu toe. Mooi gevarieerd parcours met hellingen, kastelen, bochten, vergezichten, lange stukken zonder instructie zodat ook de copiloot van het uitzicht kon genieten.

Barbeque was dik dik in orde. Meer moet da nie zijn, gezelligheid, lekker eten en drinken. AF.

Kristien en Mathias Dikke dikke Merci. :} :}

De rest ook bedankt voor de opkomst en leuke reacties achteraf, da geeft toch nog altijd een goed gevoel. :mrgreen:
Voor mij was vandaag een prachtige illustratie dat "de jeugd" zijn/haar schouders ook onder onze club wil steken om vooruit te gaan. :-D

De afwezigen hadden weeral ongelijk. :+
peugeot-gek
Pug Driver
Berichten: 3704
Lid geworden op: za 13 feb 2010, 15:01
Locatie: Torhout West-Vlaanderen

Re: 2014 - Toertocht Hesbaye + BBQ

Bericht door peugeot-gek »

We zijn net thuis van een geslaagde dag met de club.

Ik was vanmorgen mooi op tijd :mrgreen:


Het was in orde van het eerste tot het laatste.
Enorm genoten,veel gelachen en gezweet.
Het was top top top top toppie

Op naar de volgende :Y :Y :Y :Y
Joske
Pug Driver
Berichten: 5317
Lid geworden op: wo 18 jan 2006, 17:31
Locatie: Sint-Huibrechts-Hern
Contacteer:

Re: 2014 - Toertocht Hesbaye + BBQ

Bericht door Joske »

Eerste paar fototjes om te plagen. :mrgreen:

Ontbijt:
Afbeelding

Ongelooflijk wa ge allemaal tegenkomt onderweg :mrgreen:
Afbeelding

Bochtje?
Afbeelding

:D
Afbeelding

Dessert:
Afbeelding

Ouderwets gezellig. :Y
Afbeelding
jurgen_s
Pug Driver
Berichten: 9541
Lid geworden op: wo 18 jan 2006, 15:04
Locatie: Zelem City

Re: 2014 - Toertocht Hesbaye + BBQ

Bericht door jurgen_s »

Ritje door nostalgia lane

Nou, het was me het dagje wel. Deze morgen toch maar netjes op tijd opgestaan. Het ontbijt had ik overgeslagen want dat stond er nog aan te komen op de plaats van vertrek.
Het naar ginder rijden was niet zonder problemen verlopen. Vervelende wegwerken leidden me 3 maal naar hetzelfde kruispunt waar je niet over kon. Wat vloeken, wat op de gps loeren en hup maar een andere weg gekozen. Bij aankomst aan het Pachthof de wagen maar geparkeerd aan de kerk. De rest van de toch ging immers niet in de 607 worden verdergezet. Neen, ik ging copiloot zijn. En niet in zomaar een Peugeot maar in een oldtimer: Axel zijn 305 zou voor de rest van de dag ons vervoermiddel worden.
Na het nuttigen van een uitstekend ontbijt bestaande uit huisgemaakte producten zijn we vertrokken. Jones en Bianca in ons kielzoch met de 205. 2 oldtimers en 170 km weg voor ons. De dag kon al niet meer stuk.
Het vlaamstalig landsgedeelte lieten we al snel achter ons. Het ene na het andere Waals dorpje passeerde de revue, aaneengeschakeld door lange kronkelige wegen waar je je vaak afvroeg of je nog wel in België was. Een uitgestrektheid die zich liet combineren met de charme van nostalgische muziek uit de boxen van de radio. Een rit waar vele herinneringen aan vorige bezoeken aan deze streek terug naar boven kwamen. Serieus is het niet dikwijls geweest in de auto. Veel gelachen, veel onnozel gedaan, veel achterom gekeken waar Jonas toch weer bleef. Hij heeft veel kunnen wrijven over het dashboard van zijn 205 om haar aan te moedigen tot meer en beter. Naadloos ging het over van het één naar het ander. Genieten van de uitzichten, stoppen aan een terrasje om nog meer onnozele praat te verkopen, nog wat verder rijden en stoppen aan een kasteel,...
En dan denk je het fijnste gedeelte te hebben gehad. Dan kom je aan en staat alles klaar om gewoon lekker fijn je benen onder tafel te steken en te genieten van een heerlijke BBQ. Waar ik bij vorige edities steevast achter een te hete BBQ stond na al een hele rit gereden te hebben, namen nu de familie Gos en vrienden de honneurs waar. Alles piekfijn geregeld, drinken à volonté...
Neen, ik heb niets aan te merken op de fantastische clubdag. Ik durf zelfs zeggen dat deze van alle evenementen in mijn persoonlijke top 5 komt.
Merci Jo, merci Matthias, merci Kristien, merci mama en papa Gos, merci aan de bakkers van het vlees, merci Axel voor de heerlijke rit, merci Jonas en Bianca voor het gezelschap, merci aan de rest die aanwezig was en hopelijk een even fijne dag heeft gehad.
PUG(z)OT
Pug Driver
Berichten: 6183
Lid geworden op: di 17 jan 2006, 23:54
Locatie: Tielt-Winge
Contacteer:

Re: 2014 - Toertocht Hesbaye + BBQ

Bericht door PUG(z)OT »

het was idd een heel plezante dag, echt een fijne TT, heb hem geprobeert alleen te rijden, en op een 4 of 5 keer na een correctie van Jo is me dit toch gelukt, en ik moet zeggen ik was zeer ontspannen na de rit dus niet dat ik op was van de stress van het zoeken en opjagen, zo moet een toertocht zijn !

BBQ was idd supergeslaagd, dikke proficiat aan onze sponsor ! we waren met ons gat in de boter gevallen :mrgreen:

verder gezellige babbels gehad, dus kortom alles was aanwezig !

hopelijk allemaal tot de 10e Augustus :drive
Axel
Pug Driver
Berichten: 3193
Lid geworden op: wo 18 jan 2006, 07:15
Locatie: N 51°03'10,3", E 05°02'57,2"
Contacteer:

Re: 2014 - Toertocht Hesbaye + BBQ

Bericht door Axel »

dikke proficiat aan Jo en aan de Gos-jes die van deze dag een echte top-dag gemaakt hebben. De rit was inderdaad één van de mooiste die ik ooit gereden heb. En de bbq was meer dan picobello in orde.

Merciekes Jurgen, Bianca en Jonas voor de gezelligheid onderweg. Jullie hebben mij een zeer fijne dag bezorgd.
peugeotlover
Pug Driver
Berichten: 463
Lid geworden op: wo 18 jan 2006, 12:52
Locatie: riemst-millen (B)
Contacteer:

Re: 2014 - Toertocht Hesbaye + BBQ

Bericht door peugeotlover »

Toertocht was niet voor mij :-( maar volgende jaar zou ik toch eens ne toerritwagen moeten klaar stomen :oops: BBQ was idd super lekker en goed voorzien van alles.
Jaren geleden zelf zoiets gedaan voor de toenmallige 405 club dus weet goed wat werk en voorbereiding hierin kruipt, dus ne super dikke duim voor alle die hier hun schouders onder hebben gezet, verder liepen er op een gegeven moment 2 kleien etterjes rond waarvoor mij verontschuldig was de leiband thuis gegeten ;)
Jones
Pug Driver
Berichten: 2683
Lid geworden op: do 07 sep 2006, 19:04
Locatie: Verrebroek

Re: 2014 - Toertocht Hesbaye + BBQ

Bericht door Jones »

Samen met de ardennen tt en die van de vlaamse ardennen enkele jaren geleden was dit de beste tot nu toe.
Lekker ontbijt in een prachtige en relaxte omgeving.
De toertocht die gewoon perfect was, veel gelachen en gedronken onderweg. Heel goed geamuseerd.
En dan de bbq, tja...
De familie Gos heeft dat fantastisch geregeld. Eten was lekker, vlees was lekker en goed gebakken. Drank in overvloed en gezelligheid ten top.
Bedankt aan iedereen, de mensen van het Pachthof, de familie Gos, de vrienden van Gos voor het bakken, Jo voor de geweldige TT, Jurgen en Axel voor de fun onderweg, en natuurlijk alle leden voor de geweldig gezellige dag.

Hopelijk tot de 10de augustus, dezelfde portie gezelligheid in de pitboxen. ;)
peugeot-gek
Pug Driver
Berichten: 3704
Lid geworden op: za 13 feb 2010, 15:01
Locatie: Torhout West-Vlaanderen

Re: 2014 - Toertocht Hesbaye + BBQ

Bericht door peugeot-gek »

Enkele foto's van mij,

Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding

De rest staan op facebook alsook door gemaild naar de club.
Jones
Pug Driver
Berichten: 2683
Lid geworden op: do 07 sep 2006, 19:04
Locatie: Verrebroek

Re: 2014 - Toertocht Hesbaye + BBQ

Bericht door Jones »

enkele foto's van mij

Afbeelding
Afbeelding
Afbeelding
Afbeelding
Afbeelding
Afbeelding
JordiC
Pug Driver
Berichten: 2117
Lid geworden op: zo 24 jan 2010, 13:29
Locatie: alken city

Re: 2014 - Toertocht Hesbaye + BBQ

Bericht door JordiC »

de BBQ was goed in orde 8)

thank you aan de organiserende mensen voor alweer een geslaagde bbq :France
Lander
Pug Driver
Berichten: 1840
Lid geworden op: vr 04 jan 2013, 12:54
Locatie: Koewacht - NL

Re: 2014 - Toertocht Hesbaye + BBQ

Bericht door Lander »

idd de bbq was goed... big up aan de Gos(sen)...
8)

was een blitzbezoek, maar we hebben onze kop toch eens laten zien.
JordiC
Pug Driver
Berichten: 2117
Lid geworden op: zo 24 jan 2010, 13:29
Locatie: alken city

Re: 2014 - Toertocht Hesbaye + BBQ

Bericht door JordiC »

Lander, da zijn de beste ;)
Darl'mat
Pug Driver
Berichten: 4701
Lid geworden op: di 17 jan 2006, 23:12
Locatie: Planet Earth
Contacteer:

Re: 2014 - Toertocht Hesbaye + BBQ

Bericht door Darl'mat »

Toffe start locatie met goed ontbijt.
Toerrit dik in orde.
Wachttijd op snack s'middags was wel op zuiders tempo :lol:
Zonder stres naar de BBQ, en die was ook weeral super.

Onze dank naar de mensen die zich ingezet hebben, op naar de volgende.
Joske
Pug Driver
Berichten: 5317
Lid geworden op: wo 18 jan 2006, 17:31
Locatie: Sint-Huibrechts-Hern
Contacteer:

Re: 2014 - Toertocht Hesbaye + BBQ

Bericht door Joske »

Afbeelding
Afbeelding
Afbeelding
Afbeelding
Afbeelding
Afbeelding

Ik heb nog een kleine 300Mb aan foto's gekregen om op de website te zetten.
Da zal in de komende dagen/weken wel gebeuren. :oops:
Plaats reactie

Terug naar “PCB Toertochten”