advertentie Nova reclame

2016 - Twisty Belgium

Reacties en Foto's van onze Toertochten

Moderator: P-unit

Joske
Pug Driver
Berichten: 5317
Lid geworden op: wo 18 jan 2006, 17:31
Locatie: Sint-Huibrechts-Hern
Contacteer:

2016 - Twisty Belgium

Bericht door Joske »

Alle aftertalk mag hier. :+
JordiC
Pug Driver
Berichten: 2117
Lid geworden op: zo 24 jan 2010, 13:29
Locatie: alken city

Re: 2016 - Twisty Belgium

Bericht door JordiC »

het was een mooie rondrit, mooie plekjes gezien in het Waalse gebied
een leuke groep met mooie wagens
goed georganiseerd

foto's volgen nog
jurgen_s
Pug Driver
Berichten: 9541
Lid geworden op: wo 18 jan 2006, 15:04
Locatie: Zelem City

Re: 2016 - Twisty Belgium

Bericht door jurgen_s »

dikke merci jo en mathias voor de organisatie

dank u aan de nieuwe mensen die toch eens zijn komen kijken en een evenement hebben meegedaan

zij die zijn thuisgebleven hebben het weer mis gehad

merci aan mijn piloot die me alle hoeken van de walen heeft laten zien :lol: :mrgreen:
silverlion306
Pug Driver
Berichten: 1650
Lid geworden op: vr 10 okt 2008, 12:24
Locatie: Tienen

Re: 2016 - Twisty Belgium

Bericht door silverlion306 »

Super dagje gehad vandaag en weer paar leuke mensen leren kennen. Eerste toertocht met de 309 en dat samen met een soortgenootje :lol:

Uiteraard dikke merci aan Mathias en Jo voor al het gedane werk :Y
Gumbo
Pug Driver
Berichten: 267
Lid geworden op: di 14 aug 2012, 18:35

Re: 2016 - Twisty Belgium

Bericht door Gumbo »

Prachtige toerrit. Bravo aan de organisatie. Weet niet hoeveel jullie hebben moeten betalen om de zon tot in Belgie te krijgen. Maar geslaagd. :lol:
Gumbo
Pug Driver
Berichten: 267
Lid geworden op: di 14 aug 2012, 18:35

Re: 2016 - Twisty Belgium

Bericht door Gumbo »

Joske
Pug Driver
Berichten: 5317
Lid geworden op: wo 18 jan 2006, 17:31
Locatie: Sint-Huibrechts-Hern
Contacteer:

Re: 2016 - Twisty Belgium

Bericht door Joske »

8) Moe, kapot, dood. :+

De morgen begon met een licht paniekerig telefoontje, mijn copilote was aan de werken in diepenbeek. Haar effe gerust gesteld en dan maar alleen naar Heers.
Mathias had alles al mooi klaar staan, en de eersten waren er al, zelf had ik deze morgen niet veel goesting in t papierwerk, dus dat maar blijven uitstellen.

Het volk begon toe te stromen, veel bekende gezichten, oude gezichten die terug komen, en nieuwe gezichten. Echt een kleine opflakkering van zelfvertrouwen, we doen het dus zo slecht allemaal nog niet. Merci aan iedereen om te komen, zonder bezoekers/deelnemers is er geen event. :Y

Iedereen dus maar doorgestuurd naar t ontbijt zodat ze (en ikke ook) een koffietje konden drinken en al wat gezellig keuvelen. Een beetje 'ahead of planning' begonnen de eerste toen te zeuren "we willen vertrekken..." Dus roadboeken uitdelen, 'verplichte' speech, met veiligheidsinstructies en tips on the road.
Met Mathias nog effe de tafels binnen gezet, en dan ook vertrokken.

Aan de tussenstop zag ik veel blije gezichten, en zo goed als iedereen was er, positief puntje, tot daar was t roadboek duidelijk. 8) Velen al blij met wat ze toen voorgeschoteld gekregen hadden, en dat was nog maar t aperitief. :+

Iets gegeten, en daarna vertrokken voor deel 2, incl de stukjes "p****rn***' die Mathias eerder al had aangekondigd. 8)

STRESS MOMENT!!!!!!! in Herstal was t plots markt. Effe mijn beste frans boven gehaald, en om 15u zou de weg terug vrijgemaakt worden. Dan maar met Cindy die 20min postvatten aan de afsluiting om de deelnemers in te lichten. Niemand leek echt rouwig om een 'verplichte' terrasstop. Om klokslag 15u (ambtenaren kunt ge uw klok op juist zetten) ging t nadar hek aan de kant, en kon alles terug 'normaal' verlopen. Ondertussen had ondergetekende al een klein uurtje zin in een ijsje. Cindy ging akkoord en - ja we zijn geen wandelclub - toch maar effe een paar honderd meter verder dan t eerste terrasje gewandeld? En jawel daar lag een klein artisanaal ijstentje. 8)

STRESS MOMENT 2!!!! Telefoon van Axel dat er op punt 84 een omleiding was. WTF!!!! die was er maandag nog niet, wel 2 lokale werfjes voor beton, maar verder niks. Advies: omleiding volgen, gelukkig bracht die ons een 100m na de werken terug op t goede pad. Onderweg stonden er ergens in een maisveld een aantal Peugeot's, mij daar effe tussen gezet, ze wouden een groepsfoto ofzo... Daarna de hele groep op sleeptouw genomen richting Heers. Voor mij bekende wegen, dicht bij huis, en een groot contrast met de industrie rond luik. De geur van vers tarwe... Terug op de boerenbuiten.

Ondertussen was iedereen aangekomen en zaten de eersten al te genieten van hun frietje.
Nog effe met zowat iedereen proberen babbelen om te polsen naar hun ervaringen, bleek iedereen tevreden, op hier en daar een klein klaagpuntje over wegenwerken, en "deviation" bordjes die er niet meer zouden gestaan hebben na dan. Sorry jongens, 100% is moeilijk op zo'n dag. I'm happy with 90%. 8)

Nog es ne dikke merci aan Mathias, Kristien, Benny en 'mama Gos (effe naam kwijt :oops: )' voor t ter beschikking stellen van, en de hulp.

Merci aan de vaste kern om weer aanwezig te zijn.
Merci aan de "oude" nieuwen. T was leuk dat jullie er nog eens bijwaren
Merci aan de nieuwe gezichten, wij hopen dat jullie genoten hebben. En hopen jullie natuurlijk weer ooit terug te zien.

Ik had beloofd om nog een paar fototjes van tijdens de voorbereiding te posten, toen was t namelijk wel mogelijk om "het dak" even te bezoeken. 8)

Afbeelding
Afbeelding
Afbeelding
Afbeelding
Afbeelding
Afbeelding
Joske
Pug Driver
Berichten: 5317
Lid geworden op: wo 18 jan 2006, 17:31
Locatie: Sint-Huibrechts-Hern
Contacteer:

Re: 2016 - Twisty Belgium

Bericht door Joske »

Afbeelding
Afbeelding
Afbeelding
Afbeelding
Afbeelding
Joske
Pug Driver
Berichten: 5317
Lid geworden op: wo 18 jan 2006, 17:31
Locatie: Sint-Huibrechts-Hern
Contacteer:

Re: 2016 - Twisty Belgium

Bericht door Joske »

En dan nog een paar fototjes van vandaag. :)

Afbeelding
Afbeelding
Afbeelding
Afbeelding
Afbeelding
Afbeelding
Joske
Pug Driver
Berichten: 5317
Lid geworden op: wo 18 jan 2006, 17:31
Locatie: Sint-Huibrechts-Hern
Contacteer:

Re: 2016 - Twisty Belgium

Bericht door Joske »

Afbeelding
Afbeelding
jurgen_s
Pug Driver
Berichten: 9541
Lid geworden op: wo 18 jan 2006, 15:04
Locatie: Zelem City

Re: 2016 - Twisty Belgium

Bericht door jurgen_s »

jaaaaaaa, die garage ook nog gezien :Y
Joske
Pug Driver
Berichten: 5317
Lid geworden op: wo 18 jan 2006, 17:31
Locatie: Sint-Huibrechts-Hern
Contacteer:

Re: 2016 - Twisty Belgium

Bericht door Joske »

Afbeelding
8) 8) Sjiek dat ge op sommige plaatsen die ik in mijn hoofd had als fotolocatie gestopt zijt. :Y :Y

Spijtig dat ik er nie bij was, maar ja. Ik kan niet overal gelijk zijn... :oops:
jurgen_s
Pug Driver
Berichten: 9541
Lid geworden op: wo 18 jan 2006, 15:04
Locatie: Zelem City

Re: 2016 - Twisty Belgium

Bericht door jurgen_s »

daar zijn veel foto's getrokken
Axel
Pug Driver
Berichten: 3193
Lid geworden op: wo 18 jan 2006, 07:15
Locatie: N 51°03'10,3", E 05°02'57,2"
Contacteer:

Re: 2016 - Twisty Belgium

Bericht door Axel »

TT was zoals verwacht, dik in orde, evenals de ontvangst door Matthias.

Dikke pluim voor zowel Jo als Matthias. En alweer een paar nieuwe gezichten gezien. Hopelijk hebben zij zich ook zo geamuseerd zoals wij. ;-)
Joske
Pug Driver
Berichten: 5317
Lid geworden op: wo 18 jan 2006, 17:31
Locatie: Sint-Huibrechts-Hern
Contacteer:

Re: 2016 - Twisty Belgium

Bericht door Joske »

Psstt Axel, Mathias, is maar met 1 "t".

Ik heb in de ledenlijst juist u uw hoofdletter ook terug gegeven. :P
Plaats reactie

Terug naar “PCB Toertochten”