advertentie Automotive Group reclame

2000 - Peugeot 306 - Randy Andy

306, 307, 308 en 3008

Moderator: P-unit

highlander395
Berichten: 553
Lid geworden op: di 24 jan 2006, 18:35
Locatie: Oiljst

Bericht door highlander395 »

How to screw 2 cops with their own ignorance !!!
by El Mariachi...

:D :D :D :mrgreen:

Te zalig gwn....

Spijtig da je er weer werk aan hebt, maar kom, zo passeert den tijd ook zeker 8)
Don`t smoke cigarettes, Don`t take any drugs, Don`t go out at night, Just fuck!
Joske
Pug Driver
Berichten: 5331
Lid geworden op: wo 18 jan 2006, 17:31
Locatie: Sint-Huibrechts-Hern
Contacteer:

Bericht door Joske »

En toch probeerde ik het om hem enkel omhoog te schroeven, en met die velgen.

Best wel lachen uw verhaal. :lol:
dt205
Berichten: 530
Lid geworden op: ma 23 jan 2006, 18:19
Locatie: outgaarden
Contacteer:

Bericht door dt205 »

zoals gewoonlijk he. de mensen die aan tuning doen hebben meer verstand van de wet dan de flikken en de keuring. ik spreek ook uit ervaring.
www.thonestuning.eu

[img]http://img385.imageshack.us/img385/5652/myridessx3.png[/img]
Randy Andy
Pug Driver
Berichten: 473
Lid geworden op: wo 18 jan 2006, 06:23
Locatie: concept983
Contacteer:

Bericht door Randy Andy »

Joske schreef:En toch probeerde ik het om hem enkel omhoog te schroeven, en met die velgen.

Best wel lachen uw verhaal. :lol:
begrijp uw eerste zin niet echt goed? :?
Joske
Pug Driver
Berichten: 5331
Lid geworden op: wo 18 jan 2006, 17:31
Locatie: Sint-Huibrechts-Hern
Contacteer:

Bericht door Joske »

Ik bedoelde dat ik als ik u was, gewoon de auto omhoog zou schroeven voor de keuring. De velgen zou ik laten zitten. :wink:

En ik die dacht dat limburgs algemeen wel goed te verstaan was. :lol:
twoofive
Pug Driver
Berichten: 984
Lid geworden op: za 21 jan 2006, 22:19
Locatie: st lambrechts herk

Bericht door twoofive »

ja, es kijken wa die keurders daarop zeggen, zone getrokken band.
pug 205 1.3 rallye
pug 207 sw 1.6 vti
PUG(z)OT
Pug Driver
Berichten: 6179
Lid geworden op: di 17 jan 2006, 23:54
Locatie: Tielt-Winge
Contacteer:

Bericht door PUG(z)OT »

tot binne 14 daag denk k da die manne zegge... :?
Kinny
Pug Driver
Berichten: 576
Lid geworden op: wo 18 jan 2006, 12:25
Contacteer:

Bericht door Kinny »

Joske schreef:Ik bedoelde dat ik als ik u was, gewoon de auto omhoog zou schroeven voor de keuring. De velgen zou ik laten zitten. :wink:

En ik die dacht dat limburgs algemeen wel goed te verstaan was. :lol:
Diene heeft dus wel nen 195/40 liggen op nen 9j h? !!! :shock: Denk nie da ze da goed gaan keuren ze ! :lol:
www.concept983.be

Lowering or airride contact me !!!
david
Pug Driver
Berichten: 25
Lid geworden op: wo 18 jan 2006, 19:05

Bericht door david »

Volgens mij mag hij zijn keuringsstation kiezen, aangezien de flikken zijn keuringsbewijs nietig hebben verklaard en nie het keuringsstation zelf.

Wel leuk avontuurke voor de rest :wink:
President of Pug Drivers Belgium


www.pugdrivers.be
www.peugeotforum.be
Randy Andy
Pug Driver
Berichten: 473
Lid geworden op: wo 18 jan 2006, 06:23
Locatie: concept983
Contacteer:

Bericht door Randy Andy »

pug206xs schreef: Diene heeft dus wel nen 195/40 liggen op nen 9j h? !!! :shock: Denk nie da ze da goed gaan keuren ze ! :lol:
ze hebben mij beloofd: als ge u aanbiedt met die velgen en banden keuren we u af!!! :x
en ik vroeg dan nog beleefd: als ge mij een zwart op wit kunt tonen dat dit niet mag, dan zal ik ze eraf halen
maar hij bleef erbij dat hij ging afkeuren, dus toch maar niet proberen :wink: :lol:
Roene
Berichten: 434
Lid geworden op: vr 10 mar 2006, 17:56
Locatie: Maldegem

Bericht door Roene »

Ge zijt weer goe bezig he moatje,klag wel plat alsk uw verhaal leesde,man man. Hopelijk komt et allemaal weer in orde he :wink:


Greetz Roene
jeroenie
Berichten: 78
Lid geworden op: ma 13 feb 2006, 17:54

Bericht door jeroenie »

El Mariachi schreef: ze hebben mij beloofd: als ge u aanbiedt met die velgen en banden keuren we u af!!! :x
en ik vroeg dan nog beleefd: als ge mij een zwart op wit kunt tonen dat dit niet mag, dan zal ik ze eraf halen
maar hij bleef erbij dat hij ging afkeuren, dus toch maar niet proberen :wink: :lol:
eerst en vooral een grappig verhaal.
ten 2de, ik zou ook met die velgen gaan, maar naar een anders keuringcentra. der staat nergens beschreven dat dit niet mag, dus zullen ze u daarvoor ook niet kunnen afkeuren!
ge moogt u nie laten doen, en dan zult ge tenminste op uw keuringspapierke staan hebben dat velgen en banden mogen, en kunnen de flikken u niks meer maken!
en wat die verlaging betrefd, volgende keer zeggen dat uw bumpers laag komen, maar dat ge met uw chassis op wettelijke hoogte hangt tegen de flikken! die mannen kunnen u dan mss gerust laten :D
Unknown
Pug Driver
Berichten: 864
Lid geworden op: wo 18 jan 2006, 16:38
Contacteer:

Bericht door Unknown »

Zeg mannekes , hedde gelle ooit al een 195/40 op een 9 j breed zien liggen 8) .. Ikke wel op de mijn, en das precies of die kunnen der elk moment aflopen. :shock:. Dus ik denk dat ze die vrijwel overal zullen afkeuren ... Gewoon ff safe spelen en omhoog draaien en de stalen velgen derop. Een half uurke werk en ge zijt er weer vanaf


Grtzzzz
blakie
Berichten: 50
Lid geworden op: di 23 mei 2006, 15:37
Locatie: hoeselt city

Bericht door blakie »

zalig verhaal gewoon. :lol: . bende loosers, ma ik zou toch ook voor alle veligheid de velgen wisselen, k'weet het, t'is nie fair wat ze doen, want ze kunnen het u niet zwart op wit laten zien, maar ge kunt beter effe u wielen wisselen, om nog meer problemen te vermijden, ma, ik vind het toch zalig, k'had ze toch daar eens willen zien staan met hunne mond vol tanden :lol: :lol: :wink:
blakie
Berichten: 50
Lid geworden op: di 23 mei 2006, 15:37
Locatie: hoeselt city

Bericht door blakie »

was nog iets vergeten te zeggen, uwe auto man, :shock: :love: :oops: .
die velgen zijn gewoon te zalig op die auto. en ook de rest, echt beestig gewoon.
Plaats reactie

Terug naar “30x”