2001 - Peugeot 306 XS - Pug306XS
Moderator: P-unit
-
- Berichten: 322
- Lid geworden op: do 27 dec 2007, 15:50
- Locatie: Borgloon
Ofwel kunt ge da minder goe zien me die lichtinval op da rood. Ma zou kunnen.
De bedoeling zal dan zijn om bij dimma de voorbumper voor de cabrio te bestellen en de andere stukken van de berline. Moet toch mogelijk zen ni?
De bedoeling zal dan zijn om bij dimma de voorbumper voor de cabrio te bestellen en de andere stukken van de berline. Moet toch mogelijk zen ni?
[img]http://i140.photobucket.com/albums/r27/Pug106rallye/signature-1.png[/img]
die bovenste kit is een maxi kit.
www.mcracingsa.com
www.mcracingsa.com
clio v6 sport
peugeot 205 xad multi
peugeot 205 T16 in opbouw
peugeot 205 xad multi
peugeot 205 T16 in opbouw
De bovenste is een Fase I 306 omgebouwd tot een Fase II 306 met de DIMMA kit en de voorbumper dus zoals die op de DIMMA cabrio staat
Kzou als ik u was toch maar es goed rekenen hoor . Als ge het allemaal moet LATEN doen bij een officiële carrosserie...
Herspuiting : 2.500-3.000 euro minstens
Aanwerken en aanpassen van de kit : een dikke week werk à 50 eurokes per uur => 2.000 euro dus minstens
Klein materieel : 500 euro (zit ge makkelijk aan)
Dussss zonder kit al 5.500 euro (zonder tegenslagen geteld) . De kit ook nog een 2.500 euro dacht ik ..
Ff snel geteld in het beste geval toch al 8.000 euro (als ge alles laat doen en GEEN tegenslagen kent)
ECHTER : als ge dat doet komen er dus uw velgen bij . Steeek daar alsjeblieft geen 7 breed onder want das belachelijk en hebt ge uw 8.000 euro al weggesmeten. Dan moet ge er vol voor gaan en een dikke velg onderplooien , dat kost echter ook poen .. Lees veeel poen. 3000 euro ofzo ..
ALS ge dervoor gaat , ga er dan ook voor! En niet voor iemand anders hun schoon ogen, maar omdat ge het zelf wilt en ge er een passie voor hebt . Is die passie er niet , laat het dan achterwege want het gaat u veeel geld kosten en ge gaat er spijt van krijgen. En als ge die passie hebt dan doet ge automatisch veel zelf en leert ge dat wel.
Gewoon ff mijn nuchtere mening erover .
MAAR een 306 DIMMA blijft gewoon BEESTIG !!
Kzou als ik u was toch maar es goed rekenen hoor . Als ge het allemaal moet LATEN doen bij een officiële carrosserie...
Herspuiting : 2.500-3.000 euro minstens
Aanwerken en aanpassen van de kit : een dikke week werk à 50 eurokes per uur => 2.000 euro dus minstens
Klein materieel : 500 euro (zit ge makkelijk aan)
Dussss zonder kit al 5.500 euro (zonder tegenslagen geteld) . De kit ook nog een 2.500 euro dacht ik ..
Ff snel geteld in het beste geval toch al 8.000 euro (als ge alles laat doen en GEEN tegenslagen kent)
ECHTER : als ge dat doet komen er dus uw velgen bij . Steeek daar alsjeblieft geen 7 breed onder want das belachelijk en hebt ge uw 8.000 euro al weggesmeten. Dan moet ge er vol voor gaan en een dikke velg onderplooien , dat kost echter ook poen .. Lees veeel poen. 3000 euro ofzo ..
ALS ge dervoor gaat , ga er dan ook voor! En niet voor iemand anders hun schoon ogen, maar omdat ge het zelf wilt en ge er een passie voor hebt . Is die passie er niet , laat het dan achterwege want het gaat u veeel geld kosten en ge gaat er spijt van krijgen. En als ge die passie hebt dan doet ge automatisch veel zelf en leert ge dat wel.
Gewoon ff mijn nuchtere mening erover .
MAAR een 306 DIMMA blijft gewoon BEESTIG !!
Laatst gewijzigd door Unknown op zo 26 apr 2009, 13:51, 1 keer totaal gewijzigd.