gino 205 rallye en 106 gti
Moderator: P-unit
aahzo , ja das wel handig dan.
dan zal ik dat maar doen , dan kan ik ineens nog is controleren da mijn nokkenassen wel 100% juist staan, want als ik ze vorige keer heb opgemeten op ne slechte klepstoter kan het wel zijn dat ze niet echt goed staan.
en aangezien het winter aan het worden is , heb ik ook is werk gemaakt van de winterwielen die erop gaan komen.
dan zal ik dat maar doen , dan kan ik ineens nog is controleren da mijn nokkenassen wel 100% juist staan, want als ik ze vorige keer heb opgemeten op ne slechte klepstoter kan het wel zijn dat ze niet echt goed staan.
en aangezien het winter aan het worden is , heb ik ook is werk gemaakt van de winterwielen die erop gaan komen.
merci
de leeuwen in het midden zijn nog in het blauw gekomen. binnenkort banden op trekken en dan kunnen ze erop.
gisteren de motor terug open gedaan , klepstoters vervangen door exemplaren dat ik nog had van mijn vorige motor. en hij tikt niet meer .
vandaag nog is zien dat ik mijn temperatuursensor kan laten werken, en terug een afspraak maken voor de testbank.
de leeuwen in het midden zijn nog in het blauw gekomen. binnenkort banden op trekken en dan kunnen ze erop.
gisteren de motor terug open gedaan , klepstoters vervangen door exemplaren dat ik nog had van mijn vorige motor. en hij tikt niet meer .
vandaag nog is zien dat ik mijn temperatuursensor kan laten werken, en terug een afspraak maken voor de testbank.
temperatuursensor werkt ook en hij staat klaar om naar de testbank te gaan.
dus een afspraak gemaakt en vrijdag kan hij gaan.
ik denk dat ik ineens het max toerental ga laten verhogen naar 8000tr ipv 7500. hij trekt echt nog heel goed door naar 7500 , dus ik denk dat er nog wel wat meer kan uitgehaald worden.
en ik heb mij laten wijsmaken dat hydraulische stoters tot 8000 tr aankunnen, dus dan moet dat wel goedkomen e
dus een afspraak gemaakt en vrijdag kan hij gaan.
ik denk dat ik ineens het max toerental ga laten verhogen naar 8000tr ipv 7500. hij trekt echt nog heel goed door naar 7500 , dus ik denk dat er nog wel wat meer kan uitgehaald worden.
en ik heb mij laten wijsmaken dat hydraulische stoters tot 8000 tr aankunnen, dus dan moet dat wel goedkomen e
vandaag was het dus zover , terug naar de testbank.
eerste run 148pk , en na de 2e run had hij 152,9pk .
in mijn ogen al een vrij mooi resultaat.
binnenkort een spaghetty zoeken , zodat hij naar de 160pk kan gaan.
hier alvast de grafiek
en terug thuis gekomen , direct de wintervelgen erop gezet, met als resultaat :
eerste run 148pk , en na de 2e run had hij 152,9pk .
in mijn ogen al een vrij mooi resultaat.
binnenkort een spaghetty zoeken , zodat hij naar de 160pk kan gaan.
hier alvast de grafiek
en terug thuis gekomen , direct de wintervelgen erop gezet, met als resultaat :
vandaag nog is wat tijd gehad om aan den auto te werken.
en ik ben is begonnen met het dashboard, subwoofer insteken, kabels trekken en aansluiten , schakelaar voor ventilator en volumeknop van de subwoofer wegwerken.
het dashboard met schakellampje:
een test van het lampje (makkelijker zo te testen via de dta dan dat ik hem moest laten warmdraaien en tot 7500tr laten draaien om het zien branden) :
en dan het de schakelaar en volumeknop weggewerkt. moet nog wat verbeterd worden , want ik vind het nog niet echt wat het moet zijn, maar voorlopig kan het ermee door:
en om af te sluiten nog een iets betere totaalfoto van de auto met de wintervelgen
en ik ben is begonnen met het dashboard, subwoofer insteken, kabels trekken en aansluiten , schakelaar voor ventilator en volumeknop van de subwoofer wegwerken.
het dashboard met schakellampje:
een test van het lampje (makkelijker zo te testen via de dta dan dat ik hem moest laten warmdraaien en tot 7500tr laten draaien om het zien branden) :
en dan het de schakelaar en volumeknop weggewerkt. moet nog wat verbeterd worden , want ik vind het nog niet echt wat het moet zijn, maar voorlopig kan het ermee door:
en om af te sluiten nog een iets betere totaalfoto van de auto met de wintervelgen