1987 - Peugeot 505 GTDTE - 304 coupe
Moderator: P-unit
1987 - Peugeot 505 GTDTE - 304 coupe
GTDTE van 1987 en 200000 gelopen , in hele goede staat en een hele mooie kleur vind ik persoonlijk (champagne)
en zowaar met werkend schuifdak ,vrijdag is het afhaal dag in Amersfoort , en zal dan wat foto's plaatsen als ie thuis staat.
alvast een paar fotos van de verkoper.
en zowaar met werkend schuifdak ,vrijdag is het afhaal dag in Amersfoort , en zal dan wat foto's plaatsen als ie thuis staat.
alvast een paar fotos van de verkoper.
Re: gekocht een 505 GTDTE
man man man, toch een ferme ketel hoor
is het zo abnormaal dat het schuifdak werkt?
is het zo abnormaal dat het schuifdak werkt?
Re: gekocht een 505 GTDTE
lak ziet er in elk geval nog zeer goed uit
Re: gekocht een 505 GTDTE
bij 8 op de 10 505'en werkt het schuifdak niet meer omdat de plastieken gaine breekt juist boven het motortje waar de stalen kabel doorgaat en die kabels zijn niet meer te krijgen.
Re: gekocht een 505 GTDTE
mooie aankoop
Re: gekocht een 505 GTDTE
Ziet er inderdaad nog goed uit
Veel succes ermee
Veel succes ermee
Re: gekocht een 505 GTDTE
gaat dit ook op voor de 305?304 coupe schreef:bij 8 op de 10 505'en werkt het schuifdak niet meer omdat de plastieken gaine breekt juist boven het motortje waar de stalen kabel doorgaat en die kabels zijn niet meer te krijgen.
alleszins veel plezier met je 505
Re: gekocht een 505 GTDTE
voor 305 durf ik me niet uitspreken maar ik heb er nog niks van gehoord
-
- Pug Driver
- Berichten: 4710
- Lid geworden op: di 17 jan 2006, 23:12
- Locatie: Planet Earth
- Contacteer:
Re: gekocht een 505 GTDTE
ik heb bij mijn 504 ooit de kabel vervangen door een braseer baget.304 coupe schreef:bij 8 op de 10 505'en werkt het schuifdak niet meer omdat de plastieken gaine breekt juist boven het motortje waar de stalen kabel doorgaat en die kabels zijn niet meer te krijgen.
-
- Berichten: 275
- Lid geworden op: vr 07 jul 2006, 17:48
- Locatie: Scherpenheuvel
Re: gekocht een 505 GTDTE
Jos heeft meer geluk dan ik ik wens het hem toe.
Ik gisteren in nederland naar een 88 intercooler automaat gaan kijken maar na 10 minuten en zonder te starten weer vertrokken omwille van erge roest.
Ik begin te denken dat opnieuw restaureren de enige optie is een even roestvrije 505 als mijn verongelukte te bekomen.
Veel plezier ermee Jos!!!!!!
Ik gisteren in nederland naar een 88 intercooler automaat gaan kijken maar na 10 minuten en zonder te starten weer vertrokken omwille van erge roest.
Ik begin te denken dat opnieuw restaureren de enige optie is een even roestvrije 505 als mijn verongelukte te bekomen.
Veel plezier ermee Jos!!!!!!
-
- Pug Driver
- Berichten: 3192
- Lid geworden op: wo 18 jan 2006, 07:15
- Locatie: N 51°03'10,3", E 05°02'57,2"
- Contacteer:
Re: gekocht een 505 GTDTE
Zelfde systeem, zelfde problemen. Vakkundig opgelost bij de OCO door WimLander305 schreef: gaat dit ook op voor de 305?
Re: gekocht een 505 GTDTE
voorlopig nog niets van last van, maar hout vasthouden dan maar....
ik weet natuurlijk wel bij wie ik moet aankloppen
@jos : is dat moeilijk in te voeren uit nl?
ik weet natuurlijk wel bij wie ik moet aankloppen
@jos : is dat moeilijk in te voeren uit nl?
Re: gekocht een 505 GTDTE
normaal niet, beetje papierwerk in nederland wat moet gebeuren op werkdagen.
je moet met je paspoort en de verkoper +zijn documenten samen naar een RDW station gaan om de "tennaamstelling" ongedaan te maken.
dit wil zeggen dat zolang een auto in nederland op iemand zijn naam staat hij hiervoor moet betalen en van het moment dat hij wordt overgeschreven op iemand anders naam is dit pas voorbij.
als je dit document hebt + deel 2 en een aankoopfactuur kun je naar de douane in belgie de auto invoeren(kost 0,50cent).hier krijg je dan het roze formulier met een 705 sticker en dan naar de keuring.
in nederland hebben ze geen gelijkvormigheidsattest maar wel een deel 1-2- en 3
deel 1 blijft in nederland ,deel 2 blijft bij de auto en deel 3 is voor de eigenaar (dacht ik$
je moet met je paspoort en de verkoper +zijn documenten samen naar een RDW station gaan om de "tennaamstelling" ongedaan te maken.
dit wil zeggen dat zolang een auto in nederland op iemand zijn naam staat hij hiervoor moet betalen en van het moment dat hij wordt overgeschreven op iemand anders naam is dit pas voorbij.
als je dit document hebt + deel 2 en een aankoopfactuur kun je naar de douane in belgie de auto invoeren(kost 0,50cent).hier krijg je dan het roze formulier met een 705 sticker en dan naar de keuring.
in nederland hebben ze geen gelijkvormigheidsattest maar wel een deel 1-2- en 3
deel 1 blijft in nederland ,deel 2 blijft bij de auto en deel 3 is voor de eigenaar (dacht ik$
Re: gekocht een 505 GTDTE
ok, valt al bij al mee dan...
het is omdat ik twee leuke 504s weet staan die hier (nl) niet verkocht raken, en hoe meer ik er passeer (elke dag), hoe meer het kriebelt
het is omdat ik twee leuke 504s weet staan die hier (nl) niet verkocht raken, en hoe meer ik er passeer (elke dag), hoe meer het kriebelt
Re: gekocht een 505 GTDTE
ik ben de trotse eigenaar sinds zaterdag LL van een champagne kleurige 505 GTDTE van het jaar '87 , in Nederland opgehaald.
de auto is in originele staat met 212000km op de teller en alle opties behalve leder interieur .
ik heb er nu wel een mooi houten stuur in gemonteerd en een set bredere velgen in afwachting van de renovatie van een set originele 15 inch TRX sportvelgen die er onder moeten komen.
de auto is in originele staat met 212000km op de teller en alle opties behalve leder interieur .
ik heb er nu wel een mooi houten stuur in gemonteerd en een set bredere velgen in afwachting van de renovatie van een set originele 15 inch TRX sportvelgen die er onder moeten komen.