2007 - Peugeot Partner 1.6HDI - DT205
Moderator: P-unit
Re: 2007 - Peugeot Partner 1.6HDI - DT205
Als ge m toch ooit wilt opkietelen, ge hebt menne nr he
Re: 2007 - Peugeot Partner 1.6HDI - DT205
Daar had ik al aan gedacht. [emoji106]
Da moet zeker gebeuren.
Da moet zeker gebeuren.
Re: 2007 - Peugeot Partner 1.6HDI - DT205
Altijd welkom
Re: 2007 - Peugeot Partner 1.6HDI - DT205
V-max heb ik van ellende onderuit gegooid dikke bazaar ik zeg het maar al op voorhand. Die originele veren wat ik had van fase 1 lag em even laag mee als de V-max
Re: 2007 - Peugeot Partner 1.6HDI - DT205
Oei da klinkt niet goed. Ja ze zijn nu besteld dus zull wel zien he.
Re: 2007 - Peugeot Partner 1.6HDI - DT205
Bij V-maxx veren begin je met een verlaging van 45mm en tegen dat je ze er terug onderuit haalt zijn het net verlagingsveren van -70. Ook het veercomfort is niet super bij V-maxx, maar prijs/kwaliteit zijn ze niet verkeerd.
Re: 2007 - Peugeot Partner 1.6HDI - DT205
Ik rij nu al een tijdje op de semislicks en moet zeggen dat het een heel verbetering is. Bij het geweldige weer van de laatste dagen heb ik ze goed kunnen testen in regen en moet zeggen dat ze minstense even veel (of weinig) grip hebben als de originele bandjes. Op droog wegdek zijn ze natuurlijk very sticky.
Een hele verbetering dus. [emoji106]
Nu nog wachten op de verlaging zodat hij wat strakker dan een vliegdekschip door de bocht gaat. [emoji1]
Een hele verbetering dus. [emoji106]
Nu nog wachten op de verlaging zodat hij wat strakker dan een vliegdekschip door de bocht gaat. [emoji1]
Re: 2007 - Peugeot Partner 1.6HDI - DT205
Weer tijd voor enkele updates.
De verlaging staat er al een tijdje op en ben er tot nu toe content van. Ligt vrij hard maar dat stoort me niet. De achteras heb ik nog niet lager gekregen omdat ik de stangen er niet uit krijg. Ik heb zelf een gereedschapje gemaakt waar me het wel mee zal lukken. Hopelijk heb ik hier volgende maandag tijd voor.
Ik ben ook nog bezig om oem cruise controle in te bouwen. Ik kan het doen werken maar dan slaagt mn dashboard tilt dus deze is nog 'under construction'
De voorbumper is terwijl ook aangepast om wat meer lucht op de intercooler te krijgen. Uiteindelijk komt er wel een grotere IC op.
En vorige week is hij een eerste keer geremapped door Sparco. Heeft nu duidelijk meer dan de originele zielige 75pk. Ook zit er nu een rev limiter en launch control op.
Maar dit is maar het begin want ik ben onderdelen bij mekaar aant zoeken voor nog wat meer paardjes eruit te krijgen.
Een andere turbo ligt al klaar om gereviseerd en aangepast te worden.
Een andere maf sensor met een groter meetbereik ligt ook klaar.
Dan moet ik nog andere injectoren en een grotere IC hebben. Ik ga ook de aansluiting van de turbo wijzigen zodat heel die luchtfilterkast en buizen weg kunnen.
Gisteren ook ticketje besteld bij skylimit events voor de pugdrivers trackday.
De verlaging staat er al een tijdje op en ben er tot nu toe content van. Ligt vrij hard maar dat stoort me niet. De achteras heb ik nog niet lager gekregen omdat ik de stangen er niet uit krijg. Ik heb zelf een gereedschapje gemaakt waar me het wel mee zal lukken. Hopelijk heb ik hier volgende maandag tijd voor.
Ik ben ook nog bezig om oem cruise controle in te bouwen. Ik kan het doen werken maar dan slaagt mn dashboard tilt dus deze is nog 'under construction'
De voorbumper is terwijl ook aangepast om wat meer lucht op de intercooler te krijgen. Uiteindelijk komt er wel een grotere IC op.
En vorige week is hij een eerste keer geremapped door Sparco. Heeft nu duidelijk meer dan de originele zielige 75pk. Ook zit er nu een rev limiter en launch control op.
Maar dit is maar het begin want ik ben onderdelen bij mekaar aant zoeken voor nog wat meer paardjes eruit te krijgen.
Een andere turbo ligt al klaar om gereviseerd en aangepast te worden.
Een andere maf sensor met een groter meetbereik ligt ook klaar.
Dan moet ik nog andere injectoren en een grotere IC hebben. Ik ga ook de aansluiting van de turbo wijzigen zodat heel die luchtfilterkast en buizen weg kunnen.
Gisteren ook ticketje besteld bij skylimit events voor de pugdrivers trackday.
Re: 2007 - Peugeot Partner 1.6HDI - DT205
En diene "sleeper" bolt al zeer goed voor de eerste versie van de map te zijn
Duidelijk meer..., als ge al spint me semislicks in 2e (twas wel vochtig op de baan )
Benieuwd hoe hij gaat rijden eens alles klaar is...
Duidelijk meer..., als ge al spint me semislicks in 2e (twas wel vochtig op de baan )
Benieuwd hoe hij gaat rijden eens alles klaar is...
-
- Pug Driver
- Berichten: 4716
- Lid geworden op: di 17 jan 2006, 23:12
- Locatie: Planet Earth
- Contacteer:
Re: 2007 - Peugeot Partner 1.6HDI - DT205
Racy Truck,
-
- Pug Driver
- Berichten: 6179
- Lid geworden op: di 17 jan 2006, 23:54
- Locatie: Tielt-Winge
- Contacteer:
Re: 2007 - Peugeot Partner 1.6HDI - DT205
klinkt super
Re: 2007 - Peugeot Partner 1.6HDI - DT205
door te weinig olie heb ik de versn. bak in de soep gereden.
Deze is terwijl al vervangen en natuurlijk ineens nieuwe koppeling gestoken. We kunnen weer launchen en knallen.
hier ook nog de filmkes van op de trackday:
https://www.youtube.com/watch?v=FJNc0RtWrWw
https://www.youtube.com/watch?v=WMoLOhIQ4vQ
Deze is terwijl al vervangen en natuurlijk ineens nieuwe koppeling gestoken. We kunnen weer launchen en knallen.
hier ook nog de filmkes van op de trackday:
https://www.youtube.com/watch?v=FJNc0RtWrWw
https://www.youtube.com/watch?v=WMoLOhIQ4vQ
-
- Pug Driver
- Berichten: 4716
- Lid geworden op: di 17 jan 2006, 23:12
- Locatie: Planet Earth
- Contacteer:
Re: 2007 - Peugeot Partner 1.6HDI - DT205
Leuk filmpje
Re: 2007 - Peugeot Partner 1.6HDI - DT205
tijd voor een kuipstoel precies
Re: 2007 - Peugeot Partner 1.6HDI - DT205
Ja ik moet me in een linkse bocht altijd tegenhouden aan de bijrijderszetel.