Bouwj - Peugeot 508 GT Ph1 - Gentry92
Moderator: P-unit
Bouwj - Peugeot 508 GT Ph1 - Gentry92
Avond,
ik denk ik moot hier ook mich presenteeren.
Ik kom uit Belgie, duitstaalig en franstalig, maar de derte spraak is en problem. Ik spreek niet good, en schrijven is en groote katastrophe . Ik heb alltijdt in Duitsland gewerkt en nie de kans gehebbt, het Flams te praktizieren en de huur per week in het school, dat is meer als 30 jaren geleden.
Maar als ik hier en betje aktiv ben, will het in toekonft beter zijn.
Erst en RXH, wauh... echt super, maar ob de duitse autobahn, over 130 is de difference van de power en problem, als je van 200PK tot 163 gaat. Maar, heel good en tevrieden, zonder problemen!! 60.000KM, dan heb ik het job gewisselt en en GT gekeuzt, ik ben en fan van de 508 en ik wollt ook dan de GT probeeren. En directie wagen, met 14.000KM, 6 maanden. Nu heeft de auto 105.000KM en ik ben heel tevrieden, het is perfect. Geen besondere problemen, heel goede motor et rijs comfort. Ook snell, ik ben veel in duitland op de autobahn, ook veel vrije autobahn en 200 of 230 is geen problem en je bent snell in dez regio. Dat zijn ze:
Met de winterbanden, heb nu geen foto met de zommerbanden gefonden. I k heb de optie gekeuzt die nu op de RXH 180PK is.
En nu... droom...morje moet ik tussen RXH H4 of GT keuzen... . Het is beklopt, maar ik wet het niet. De twee hebben character en zijn good. Als ik enkel in Belgie of Frankrijk rijd, ik denk de RXH. In mijn situatie, 70 tot 80% in Duitsland... de GT. En nu, als je de 204PK niet keuzen kanst, dan en RXH 180. Ne, ik will dan de Cohiba interieur... dan en Allure... pfff... niet moielijk. Maar definitiv, de RXH H4 is veel beeter als de press het zegt.
Vrolijk Pasen
ik denk ik moot hier ook mich presenteeren.
Ik kom uit Belgie, duitstaalig en franstalig, maar de derte spraak is en problem. Ik spreek niet good, en schrijven is en groote katastrophe . Ik heb alltijdt in Duitsland gewerkt en nie de kans gehebbt, het Flams te praktizieren en de huur per week in het school, dat is meer als 30 jaren geleden.
Maar als ik hier en betje aktiv ben, will het in toekonft beter zijn.
Erst en RXH, wauh... echt super, maar ob de duitse autobahn, over 130 is de difference van de power en problem, als je van 200PK tot 163 gaat. Maar, heel good en tevrieden, zonder problemen!! 60.000KM, dan heb ik het job gewisselt en en GT gekeuzt, ik ben en fan van de 508 en ik wollt ook dan de GT probeeren. En directie wagen, met 14.000KM, 6 maanden. Nu heeft de auto 105.000KM en ik ben heel tevrieden, het is perfect. Geen besondere problemen, heel goede motor et rijs comfort. Ook snell, ik ben veel in duitland op de autobahn, ook veel vrije autobahn en 200 of 230 is geen problem en je bent snell in dez regio. Dat zijn ze:
Met de winterbanden, heb nu geen foto met de zommerbanden gefonden. I k heb de optie gekeuzt die nu op de RXH 180PK is.
En nu... droom...morje moet ik tussen RXH H4 of GT keuzen... . Het is beklopt, maar ik wet het niet. De twee hebben character en zijn good. Als ik enkel in Belgie of Frankrijk rijd, ik denk de RXH. In mijn situatie, 70 tot 80% in Duitsland... de GT. En nu, als je de 204PK niet keuzen kanst, dan en RXH 180. Ne, ik will dan de Cohiba interieur... dan en Allure... pfff... niet moielijk. Maar definitiv, de RXH H4 is veel beeter als de press het zegt.
Vrolijk Pasen
-
- Pug Driver
- Berichten: 4716
- Lid geworden op: di 17 jan 2006, 23:12
- Locatie: Planet Earth
- Contacteer:
Re: 508 Gt Ph1
Mooie auto, welkom op het forum, ook een vrolijk Pasen voor u en de rest van de wereld.
U mag gerust in het Duits of Frans schrijven, of in beide talen, de meeste gaan het dan begrijpen, Duits verstaan en lezen is voor mij geen probleem, het schrijven wel
U mag gerust in het Duits of Frans schrijven, of in beide talen, de meeste gaan het dan begrijpen, Duits verstaan en lezen is voor mij geen probleem, het schrijven wel
Re: 508 Gt Ph1
bienvenu!!
herzlich willkommen!!
sehr sheunes auto
herzlich willkommen!!
sehr sheunes auto
Re: 508 Gt Ph1
Mooie GT. Welkom. Fijn dat je toch de moeite neemt om het in het nederlands te proberen. Als we allemaal een beetje moeite doen, dan komen we er wel.
Re: 508 Gt Ph1
Hallo. Dat zijn 2 mooie wagens
Jouw Nederlands is absoluut beter dan mijn Duits Knap dat je dit doet in het Nederlands
Jouw Nederlands is absoluut beter dan mijn Duits Knap dat je dit doet in het Nederlands
Re: 508 Gt Ph1
Niet vergeten: de voortrein is anders bij de RXH 180 dan bij de GT 180... De GT kan beter om met koppelreacties. Beide zijn prachtige wagens!
Re: 508 Gt Ph1
Ja, moest ik opnieuw voor dezelfde keuze staan, ik wist het direct. De GT
Re: 508 Gt Ph1
Avond,
nu 130.000KM. Zonder problemen!
nu 130.000KM. Zonder problemen!
Re: 508 Gt Ph1
Fijn om dat te horen!
Re: 508 Gt Ph1
Laatste maandag voor 150.000KM de inspectie. Nix besonderes, alles is gut
Re: 508 Gt Ph1
kilometervreter.
Re: 508 Gt Ph1
Inderdaad. Ik kan dat alleen maar bevestigen
Re: 508 Gt Ph1
Nu 185.000KM. Bij 155.000 nieuwe turbo, 50% kosten van Peugeot betaalt. Dat is alles. Tevreeden.
Re: 508 Gt Ph1
Die heeft toch 2 turbo's niet?
Re: 508 Gt Ph1
Ik denk 1 Turbo met de 2.2hdi 204HP