advertentie All about details reclame

2015 - Peugeot 308 SW GT Line 1.2 130pk - Fakkeltje

306, 307, 308 en 3008

Moderator: P-unit

jurgen_s
Pug Driver
Berichten: 9541
Lid geworden op: wo 18 jan 2006, 15:04
Locatie: Zelem City

Re: 2015 - Peugeot 308 SW GT Line 1.2 130pk - Fakkeltje

Bericht door jurgen_s »

de 308 ligt buiten... en eerlijk gezegd ben er niet rouwig om...
160.000km's en rotversleten. Onderstel was nog weinig goed aan, linkerachterdeur aan binnenkant helemaal verroest en de 'nieuwe' motor die na 50.000 km's terug problemen begon te geven. Nochtans geen korte afstanden meer mee gedaan en altijd ruim op tijd onderhoud geweest. Het verbruik was er ook naar...
De vervanger is niet mijn goesting, zijnde toyota coralle hybrid, maar 100% keuze vd vrouw. Qua rijdersprofiel past die helemaal bij haar en dat zien we ook in de verbruikscijfers. Tussen 4.5 en 5 liter. Dat met 10 jaar garantie of 200.000 km's hebben de doorslag gegeven.

Dus case closed voor de deze. Ik vond het een auto met een Geweldig onderstel. Heb er veel snellere auto's in de bochten serieus hun broek mee afgedaan. Maar de betrouwbaarheid en duurzaamheid gaven niet thuis.
En als je dan hoort: 't is maar een 308 hé. Ik heb hier een 205 staan met 400k op. Die is bij wijze van spreken van geperst karton gemaakt en die houdt het dus al een heeeeeeeeeeeeeeeeeeeeel pak langer uit dan de deze. En de prijzen van de nieuwe... da's om schrik van te krijgen. Leuk voor leasingrijders.
Plaats reactie

Terug naar “30x”