1996 - Peugeot 205 - 205tunerke
Moderator: P-unit
-
205tunerke
- Berichten: 1969
- Lid geworden op: zo 22 okt 2006, 10:40
zou graag al beginne afbreken en dan pas kan ik de eigenlijke schade goed in schatte... vermoed na verdere inspectie da beetje trek en duwwerk veel zal goed maken.
maar eerst moeten de vrienden in blauw mijn verklaring aan mij bezorge.
deze moet aan verzekering overdragen worden.
verzekeringen moeten het onderling dan nog uitvechten.
vervolgens moet den expert komen...
en als die zege der is mogen we der aan beginne...
kan nog wel even duren...
nog wat updates...
had dit weekend net men nieuwe teller gemaakt en ingebouwd gaat om een kruising tusse nen bx diesel teller en bx gti teller
gevolg 2 meterkes meer koelvloeistoftemp en olietemp
en men cardanhoes aan boit zijde van korte cardan is ook jaak na een 10000km of zo...
men zender voorbumper is bijna undistructable, heeft aan het accident 1 klein scheurtje overgehoude in de plooi van het sleepoog uitsparingkje, verder enkel krassen
maar eerst moeten de vrienden in blauw mijn verklaring aan mij bezorge.
deze moet aan verzekering overdragen worden.
verzekeringen moeten het onderling dan nog uitvechten.
vervolgens moet den expert komen...
en als die zege der is mogen we der aan beginne...
kan nog wel even duren...
nog wat updates...
had dit weekend net men nieuwe teller gemaakt en ingebouwd gaat om een kruising tusse nen bx diesel teller en bx gti teller
gevolg 2 meterkes meer koelvloeistoftemp en olietemp
en men cardanhoes aan boit zijde van korte cardan is ook jaak na een 10000km of zo...
men zender voorbumper is bijna undistructable, heeft aan het accident 1 klein scheurtje overgehoude in de plooi van het sleepoog uitsparingkje, verder enkel krassen
-
205tunerke
- Berichten: 1969
- Lid geworden op: zo 22 okt 2006, 10:40
-
205tunerke
- Berichten: 1969
- Lid geworden op: zo 22 okt 2006, 10:40
-
205tunerke
- Berichten: 1969
- Lid geworden op: zo 22 okt 2006, 10:40
-
205tunerke
- Berichten: 1969
- Lid geworden op: zo 22 okt 2006, 10:40
deze namiddag alles plus minus in elkaar steken.
prince brengt nen bumperbalk en dan gaan we alles terug ongeveer in elkaar ssteken
eerste weken zal het nog op ni veel trekken...
stof in het spuitwerk en ook een loperke af en toe(ja had ni meer veel zin)
wat de automaatkap betreft is het helemaal erg.
deze was voor ik er aan begon eigenlijk heel goed, tijdens het werken op de rand van de verhoging gaan hangen met catastrofale gevolge...
heel de rand vervormd, toen maar wat proberen terug in vorm te zette, maar met primer der op te hebbe staan bleek dat het echter erlore moeite was, was ni recht.
na het spuiten van de garde bou's nog wa verf in het pistool ziite en onder de monteliteit van (tis toch naar de klote) de motorkap gespote...
gevolg kap vol met lopers en met vol bedoel ik ook VOL.
klotigste deel is dat de deuk nu eigenlijk wel redelijk goe was weggewerkt en het spuiten dat liet merken, maar men stoem spuiten (lopers) heeft het nu verpest.
dus nu alles +- in elkaar steken en binnen een week of zo fouten der uit halen...
legend rijd straks dus weeer rond
prince brengt nen bumperbalk en dan gaan we alles terug ongeveer in elkaar ssteken
eerste weken zal het nog op ni veel trekken...
stof in het spuitwerk en ook een loperke af en toe(ja had ni meer veel zin)
wat de automaatkap betreft is het helemaal erg.
deze was voor ik er aan begon eigenlijk heel goed, tijdens het werken op de rand van de verhoging gaan hangen met catastrofale gevolge...
heel de rand vervormd, toen maar wat proberen terug in vorm te zette, maar met primer der op te hebbe staan bleek dat het echter erlore moeite was, was ni recht.
na het spuiten van de garde bou's nog wa verf in het pistool ziite en onder de monteliteit van (tis toch naar de klote) de motorkap gespote...
gevolg kap vol met lopers en met vol bedoel ik ook VOL.
klotigste deel is dat de deuk nu eigenlijk wel redelijk goe was weggewerkt en het spuiten dat liet merken, maar men stoem spuiten (lopers) heeft het nu verpest.
dus nu alles +- in elkaar steken en binnen een week of zo fouten der uit halen...
legend rijd straks dus weeer rond
-
205tunerke
- Berichten: 1969
- Lid geworden op: zo 22 okt 2006, 10:40
-
205tunerke
- Berichten: 1969
- Lid geworden op: zo 22 okt 2006, 10:40
-
205tunerke
- Berichten: 1969
- Lid geworden op: zo 22 okt 2006, 10:40
dikke shit
zaterdag the legend een onderhoudje gegeven en in een keer terug naar benede gevezen, hing op zen laagste tot nu toe en da met de pas gespote velgjes en de snuit da terug recht is was echt VET.
zondag avond cruisee ik rustig tege 90 van de vriendin naar huis...
KNOTS den auto knotst omhoog wa gerammel gevolgd door een inmens schurend geluid...
auto aan de kant, stap uit loop naar voorkant... geen onderbumper meer te bespeuren...
kijk van waar ik kwam, zie ik een konijn "jankend" weg springen het veld in, maar ook geen bumper...
kijk onder den auto... gevonde...
bumper zat gekneld onder de bodem en hing van voor achter versnellingsbak.
auto opgekrikt bumper der onderuit en toen kreeg ik een vlaag van volkome gekheid dewelke ik nog niet door ben...
de schade aan de bumper is de volgende zowel de hoek linksvoor als rechtsvoor zijn der afgesleten voor de rest eigenlijk niks buiten de mistfaren kapot...
kvh is gekomen met een laag krikje voor te zien of men onderstel nog in orde was.
eerste zicht alles in orde...
vervolgens mee naar kvh thuis gerede
en den 205 op de brug gezet.
auto eens goed bekeken en toen bleek dat ik met passagierswiel over bumper ben gerede...
krasje op men pas gespote velg en zijschort wat bekrast evenals de bodemplaat van den auto...
het sterke is dus dat ik met men wiel over bumper ben gerede en dit is zonder overdrijven de bumper geen enkel scheurtje of barstje vertoont...
de eigenlijke schade aan bumper is van meegesleept te worden over de baan geklemd onder den auto...
ben bij deze dus op zoek naar ne andere zender bumper.
moet van merk zender of luxfibres zijn.
aanbd van poly versie is overbodig geen intresse
zondag avond cruisee ik rustig tege 90 van de vriendin naar huis...
KNOTS den auto knotst omhoog wa gerammel gevolgd door een inmens schurend geluid...
auto aan de kant, stap uit loop naar voorkant... geen onderbumper meer te bespeuren...
kijk van waar ik kwam, zie ik een konijn "jankend" weg springen het veld in, maar ook geen bumper...
kijk onder den auto... gevonde...
bumper zat gekneld onder de bodem en hing van voor achter versnellingsbak.
auto opgekrikt bumper der onderuit en toen kreeg ik een vlaag van volkome gekheid dewelke ik nog niet door ben...
de schade aan de bumper is de volgende zowel de hoek linksvoor als rechtsvoor zijn der afgesleten voor de rest eigenlijk niks buiten de mistfaren kapot...
kvh is gekomen met een laag krikje voor te zien of men onderstel nog in orde was.
eerste zicht alles in orde...
vervolgens mee naar kvh thuis gerede
en den 205 op de brug gezet.
auto eens goed bekeken en toen bleek dat ik met passagierswiel over bumper ben gerede...
krasje op men pas gespote velg en zijschort wat bekrast evenals de bodemplaat van den auto...
het sterke is dus dat ik met men wiel over bumper ben gerede en dit is zonder overdrijven de bumper geen enkel scheurtje of barstje vertoont...
de eigenlijke schade aan bumper is van meegesleept te worden over de baan geklemd onder den auto...
ben bij deze dus op zoek naar ne andere zender bumper.
moet van merk zender of luxfibres zijn.
aanbd van poly versie is overbodig geen intresse