Pagina 4 van 13
Geplaatst: za 25 apr 2009, 22:58
door happy
de veren zijn hetzelfde he,dat zal geen verschil zijn
Geplaatst: za 25 apr 2009, 22:59
door Solstice_Coupe
Als ge afschuren, gaat ge misschien het risico lopen dat u verf kan afbladeren?
Ik heb Weitec Ultra GT 40/40. Tot nu toe geen problemen, maar ben nu wel benieuwd hoe morgen mijn bandjes uitzien, als ze slepen, dan moet daar nu toch bewijs van zijn.....
Geplaatst: za 25 apr 2009, 23:03
door happy
ik ook weitec ultra gt
normaal mag dat niet aanlopen ronny en dries.
op mijn vorige 406 break lag 225 45 17 OOK ET 2 en dat liep ook niet aan.
Geplaatst: za 25 apr 2009, 23:05
door Dries
@Solstice_Coupe.ma dan had ge dat ook wel gemerkt tijdens het rijden. allé bij mij toch. dat voelt ge en hoord ge wel.
@happy. zullenuw dempers mss stijver staan? kan er ook geen verklaring aan geven. want ze steken niet uit de kas dus en zeker niet zoals bij u op deze foto
Geplaatst: za 25 apr 2009, 23:07
door Solstice_Coupe
Zover ik weet, zou het bij mij niet aanlopen, maar kan altijd.....
Alles is mogelijk natuurlijk
Geplaatst: za 25 apr 2009, 23:09
door Solstice_Coupe
Geplaatst: za 25 apr 2009, 23:10
door happy
kan ze eigenlijk nog iets breder zetten
,daarmee dat ik niet snap dat het bij u aanloopt
Wesley staat zelfs op ET -3 met 9.5" wielen met 225 40 18 banden
Geplaatst: zo 26 apr 2009, 00:28
door David406
@dries, hoe breed zijn de velgen?
en deze staan op et5 als ik goe gelezen em..
mvg
David
Geplaatst: zo 26 apr 2009, 00:40
door happy
zijn wielen zijn 8x18 met 215 40 18 banden
Geplaatst: zo 26 apr 2009, 11:58
door PUG(z)OT
heb dat probleem zeker
maar dat lost zijn eigen op
Geplaatst: zo 26 apr 2009, 13:14
door David406
met mijn 9.5 raakte ze ook.
maar het is zoals pug(Z)ot zegt, da lost zijn eigen wel op.
mvg
David
Geplaatst: zo 26 apr 2009, 13:18
door happy
zal dan iets breder zijn zeker de break uitvoering,da sleept niet normaal bij mij.
zwaar beladen en met zware aanhanger raakt dat maar een klein beetje.
roetfilter daarintegen
Geplaatst: zo 26 apr 2009, 13:19
door PUG(z)OT
gewoon je bumper wat bijslijpen, dan heb je daar geen last meer van
Geplaatst: zo 26 apr 2009, 21:06
door Solstice_Coupe
Idd, bij de 2,2hdi speelt de roetfilter nog wel eens parten !!!
Maar Donny had daar een goei oplossing voor en ga dit ook doen bij de mijne, dan hoeft hij niet telkens omhoog voor de keuring
En heb dus vandaag eens m'n 17" bekeken.......
En heb dus ook lichte slijtsporen
Blijkbaar was dat nog van toen hij standaard lag, want telkens als ik een vluchtheuvel nam zakte hij vanachter fel door en dan kwiekte hij eens ffkes (band die de kas raakt)
Blijkbaar heb ik dus zo lichte inkepingen gemaakt
Maar nu heb ik daar geen last van gehad, toch niet dat ik weet, maar net zoals Wesley zegt, ik ga dus dat hoekske ook afslijpen !!! Maar ga eerst wachten tot ik m'n 16" terug heb, die der es onder steken en eens kijken of ze raken, zoja, word de bumper aangepast
Alhoewel die van mij dus al get "bijgeslepen" is, automatisch
Geplaatst: zo 26 apr 2009, 23:25
door Dries
hehe. dus gewoon zo blijven rijden dan dan slijpt dat zijn eigen wel weg
Nee we zullen de dremel er is gaan bij nemen denk ik, ma zit er in die punt niet juist een ophangpunt? want dacht het eigenlijk zo te doen zonder de bumper er af te halen.