2002 - Peugeot 607 3.0 V6 - Kinny
Moderator: P-unit
zoals ik zei: als ge connecties hebt in portugal...
http://www.bfgoodrich.pt/bfgoodrichpt/p ... 63749.html
mvg
David
http://www.bfgoodrich.pt/bfgoodrichpt/p ... 63749.html
mvg
David
225/30 komt al totaal niet meer overeen met de vereiste waardes
ik zit op 225/40 met mijn negentieners en dat is maar een zeer kleine afwijking
de band die ge trouwens aanhaald heeft maar een laadindex van 85, terwijl de fase I van een 607 op minimaal 94 zit en bij de fase II zelfs op 98. Een 607 is een vrij zware wagen, zeker in de V6 modellen. Zit ge met 5 man in de auto plus bagage is die 85 niet meer genoeg.
Ik heb me al een breuk gezocht en ik blijf uiteindelijk uitkomen bij dezelfde band: continental contisport M3 (de band voor de BMW m3). Die gaat ook maar tot laadindex 94, maar in zulke grote maten is dat degene die het beste compromis kan voorleggen. En geloof me, ik jaag er ook genoeg sets door.
ik zit op 225/40 met mijn negentieners en dat is maar een zeer kleine afwijking
de band die ge trouwens aanhaald heeft maar een laadindex van 85, terwijl de fase I van een 607 op minimaal 94 zit en bij de fase II zelfs op 98. Een 607 is een vrij zware wagen, zeker in de V6 modellen. Zit ge met 5 man in de auto plus bagage is die 85 niet meer genoeg.
Ik heb me al een breuk gezocht en ik blijf uiteindelijk uitkomen bij dezelfde band: continental contisport M3 (de band voor de BMW m3). Die gaat ook maar tot laadindex 94, maar in zulke grote maten is dat degene die het beste compromis kan voorleggen. En geloof me, ik jaag er ook genoeg sets door.
Natuurlijk mocht dat wa meer klinken dus een GREEN B4.80 besteld en gemonteerd ! Al zeg ik het zelf , da ding zuigt gelijk nen kleine van 2 jaar die zijnen eerste lekstok in zijn muilke heeft !
Dan ineens maar verder afbreken voor wa extra leidingen te leggen voor later eventueel LPI in te steken ...
In de koffer begonnen met het plaatsen van een waterreservoir ! Nen mens kan nooit water genoeg bij hem hebben -> nadorst of brand ...
Alles ligt proper weg dus niks van de koffer kwijt
Aangezien het nen fransen was zagen de velgen er zo uit !
Na 2 uurkes schuren en spuitbuske zag het er al veel beter uit ...
En dan ook nog de mega-logo van de koffer gedaan ! Da knopke zit normaal in de "607" daarom dat da nu zo opvalt !
Dan ineens maar verder afbreken voor wa extra leidingen te leggen voor later eventueel LPI in te steken ...
In de koffer begonnen met het plaatsen van een waterreservoir ! Nen mens kan nooit water genoeg bij hem hebben -> nadorst of brand ...
Alles ligt proper weg dus niks van de koffer kwijt
Aangezien het nen fransen was zagen de velgen er zo uit !
Na 2 uurkes schuren en spuitbuske zag het er al veel beter uit ...
En dan ook nog de mega-logo van de koffer gedaan ! Da knopke zit normaal in de "607" daarom dat da nu zo opvalt !