thnx voor posititieve reacties
@jethro: kom maar ne keer passen he.
betreffende CTI ombouw naar SERVOSTUUR
ben zelf begonnen met de ombouw op de cti.
ik ga voor de setup zoals bij een 97 of 98er toegepast werd op 205, dus met elektrischepomp links in het vooronder.
maar nu kan ik vrij weinig info vinden hoe het origineel gemonteerd zit...
en de pomp van een 205 vinden is een speld in een hooiberg...
heb dus gekozen voor de pomp van een 106 met het losse vloeistof reservoir.
overlaatst een beugeltje in elkaar gelast.
dat word gemonteerd aan de binnenzijde van het linkse chassisbeen, aan het sleepoog daar.
de pomp komt bij de cti rechtstaant net achter de radiator voor de versnellingsbak.
(mogelijk zal ik de pomp verticaal moeten laten hangen voor cirquit te ontluchten daar het bij 106 horizontaal gemonteerd zit)
verders gebruik ik de losse kabelboom van op 106 dewelke vrij pasklaar is.
dikke draad naar + batterij, andere dikke(oogje) naar massa en dan nog stuurdraadje met + na contact de welke de pomprelais schakelt.
het vulreservoir ga ik proberen zoals bij 106 vooraan aan de slotplaat te plaatsen.
verders heb ik het:
korte koppelstuk van stuurhuis aan stuurkolom van 205 met servo
bekrachtigd stuurhuis van 309 gti
koelkrul van 205 diesel
zo zou het reservoir komen

kabelboompje

pomp plus steun, niet het mooiste maar zeker stevig genoeg

effe gepast op de dakloze sloper
originerle beugels klemmen rond de rubber blokken.
zoals het nu is kan de pomp nog steeds wat leven tov de steun daar deze er gewoon op hangt.
ook komt er tussen de pompsteun en het chassis een 5mm dikke rubber om trillingen op te vangen.
verders kan ik deze pomp niet horizontaal plaatsen, daar het chassis daar te laag is en de pomp in mijn mening dan veel te laag uit komt. in huidige opstelling steekt de pomp een 3cm onder de bril uit...
moest ik het verder naar passagierskant plaatsen zou ik het hoger kunnen hangen al wordt het dan knap lastig een stevige bevestiging kunnen maken voor de pomp daar deze toch wel wat weegt en de 205 vooraan niet zo stevig is...
kleine correctie doorvoeren.
origineel bij 205 zit de pomp identiek zoals ik ze nu geplaatst heb, met het pompgedeelte bovenaan.
verschil in setup is het volgende 106 pomp heeft een 2e lage druk aansluiting voor het vul reservoir.
bij de 205 setup staat het vulreservoir in de lage drukzijde van het cirquit.