1987 - Peugeot 309 GR - 308
Moderator: P-unit
hier nog eens iets posten
wat is er nog aan de 309 gebeurd hij dij is klaar steekt voldig trug inmekaar
wou hem eigenlijk gekeurd hebben voor hoeselt maar wegens omstandig
heden een gebroke beentje in mijn hand dat geopereert moest worde hem niet keurings klaar gekregen en dat ik al zekker twee maand iks mog doen zal hij pas volgend jaar klaar gemaakt worde voor de keuring
enzal hij nergens vroeger te zien zijn
grts andy
wat is er nog aan de 309 gebeurd hij dij is klaar steekt voldig trug inmekaar
wou hem eigenlijk gekeurd hebben voor hoeselt maar wegens omstandig
heden een gebroke beentje in mijn hand dat geopereert moest worde hem niet keurings klaar gekregen en dat ik al zekker twee maand iks mog doen zal hij pas volgend jaar klaar gemaakt worde voor de keuring
enzal hij nergens vroeger te zien zijn
grts andy
165 55 13 bestaat in verschillende merken
http://www.banden-pneus-online.be/autob ... 55-13.html
175 50 13 is makkelijk te vinden
http://www.banden-pneus-online.be/autob ... 55-13.html
175 50 13 is makkelijk te vinden
-
- Pug Driver
- Berichten: 1967
- Lid geworden op: zo 22 okt 2006, 10:40
sinds vorige week zit ik met een motor probleem
eerst dacht ik dat het gewoonde baterij die stuik was
dus heb ik er een nieuwe in gezet
toen ik deze heb geplaatst starte hij direct
nu na twee dage wil ik hem trug starte een deed het nimmer
de 308 er aan gehangen na een paar kere te proberen starte hij trug
effe laten draaien trug binne gezet stil gelegd en direckt trug geprobeert
om hem te starten maar niks meer
aan wat zou dat kunne ligge
grts andy
eerst dacht ik dat het gewoonde baterij die stuik was
dus heb ik er een nieuwe in gezet
toen ik deze heb geplaatst starte hij direct
nu na twee dage wil ik hem trug starte een deed het nimmer
de 308 er aan gehangen na een paar kere te proberen starte hij trug
effe laten draaien trug binne gezet stil gelegd en direckt trug geprobeert
om hem te starten maar niks meer
aan wat zou dat kunne ligge
grts andy
-
- Pug Driver
- Berichten: 1967
- Lid geworden op: zo 22 okt 2006, 10:40
ergens ne verbruiker dat de batterij leegzuigt(radio of zo)
om te beginne
hem starten en met multi meter spanning op batterij meten bij draaiende motor hoort 13.5v of meer te zijn en ni hoger dan 14,5V
is de gemete waarde lager als 12V laad u batterij ni bij en ligt het aan alternator of de voeding daar van
de batterij ne nacht aan chargeur hangen(uit den auto halen)
vervolgens batterij der terug in en probere te starten.
dan alle zekeringen der uit trekke da ni nodig zijn voor de motor
volgende morge nog eens probere te starten
als ge meer thuis zijt in elentrik kunt ge mss ruststroom meten...
om te beginne
hem starten en met multi meter spanning op batterij meten bij draaiende motor hoort 13.5v of meer te zijn en ni hoger dan 14,5V
is de gemete waarde lager als 12V laad u batterij ni bij en ligt het aan alternator of de voeding daar van
de batterij ne nacht aan chargeur hangen(uit den auto halen)
vervolgens batterij der terug in en probere te starten.
dan alle zekeringen der uit trekke da ni nodig zijn voor de motor
volgende morge nog eens probere te starten
als ge meer thuis zijt in elentrik kunt ge mss ruststroom meten...
Enig gebrek aan vermogen wordt gecompenseerd door de waanzin van de bestuurder.
-
- Berichten: 832
- Lid geworden op: do 20 apr 2006, 22:22
- Locatie: Aant kanaal van Opitter
das is al vrij goed uitgelegd ja...
Ma als je die metingen of je accu oplaad al eens probeerd en alles is in orde, zou ik eerst eens eene ampere meter tussen de accuklem en de accu zetten, dan weet je onmiddelijk of je stroomverlies hebt. dat mag maar een 0.02 Ampere zijn dacht ik, is dat een pak meer heb je ergens stroomverlies, en dat zal ook wel het probleem zijn ergens. (radio, lampje int koffer of handschoenkastje dat blijft branden ofzo ook al zijn ze toe)
Ma als je die metingen of je accu oplaad al eens probeerd en alles is in orde, zou ik eerst eens eene ampere meter tussen de accuklem en de accu zetten, dan weet je onmiddelijk of je stroomverlies hebt. dat mag maar een 0.02 Ampere zijn dacht ik, is dat een pak meer heb je ergens stroomverlies, en dat zal ook wel het probleem zijn ergens. (radio, lampje int koffer of handschoenkastje dat blijft branden ofzo ook al zijn ze toe)
Show some respect to earn some respect !!!...
-
- Pug Driver
- Berichten: 1967
- Lid geworden op: zo 22 okt 2006, 10:40
zal hier nog eens iets posten
morgen proberen te beginnen om hem trug orgineel te leggen en
kijken naar de remmen of deze nog goed zijn anders deze ook vervangen.
vrijdag komen ze voor een anderen distrebuziriem en de riem van de alternator te vervangen en een groot onderhoud te doen.
en dan proberen volgende week ergens gaan kijke om hem te laten keuren op zzz platen.
als iemand ergens iemand weet in regio leopoldsburg met z platen mag dat mij altijd laten weten
grts andy
morgen proberen te beginnen om hem trug orgineel te leggen en
kijken naar de remmen of deze nog goed zijn anders deze ook vervangen.
vrijdag komen ze voor een anderen distrebuziriem en de riem van de alternator te vervangen en een groot onderhoud te doen.
en dan proberen volgende week ergens gaan kijke om hem te laten keuren op zzz platen.
als iemand ergens iemand weet in regio leopoldsburg met z platen mag dat mij altijd laten weten
grts andy