2010 - Peugeot 308 GTI thp200 - Lander
Geplaatst: za 27 aug 2016, 23:48
Voilà. Vandaag een ritje Duitsland gedaan en volledig overstag gegaan.
Ik heb een 308 GTI gekocht.
De verkoper heeft de volledige historie van de auto aangetoond.
Nu heb je Duitse grundlickheit en Duitse grundlickheit... Elke aankoop en werk staat gedocumenteerd, zelf de aankoop van een lampje van het knipperlicht.
De wagen heeft na een eerste kleine oliekje de nieuwe kettingspanner en timingsoftware gekregen.
Ook zijn daarna de kleppen gereinigd en de injectiekamers.
Er zit een verlaging op van twee centimeter en Brock alu velgen. Deze zijn zelf toegevoegd aan het officiële Duitse inschrijvingsattest.
Na het theorie gedeelte van een uur en half (alle details zal ik hier nt zetten), maar het was vrij technisch, Huidige eigenaar is ingenieur en piloot bij de Duitse luchtmacht, heb ik dan eindelijk kunnen testrijden. Man hoe goed rijdt dat. direkt verkocht natuurlijk. Na een rit over Duitse kronkelwegen en autobahn van een uur zijn we nog eens rond tafel gaan zitten en beginnen onderhandelen.
Zo zijn we tot een akkoord gekomen en heb ik ze gekocht. Nu nog juist exportplaten aanvragen en we kunnen ze halen.
Dus het gaat om
Peugeot 308 GTI van 2010
Thp 200 pk
bijna full option: enkel jbl en vol leder ontbreken
Wit met standaard de lincaburs [emoji14]
Nu 18 inch Brock velgen (waarvan de eigenaar bij het monteren naar peugeot Duitsland heeft gebeld om te vragen hoeveel nm er op de bouten mag staan, bandenboer zei 130, maar er blijkbaar maar 90nm op mag. Zo'n pietje precies is het)
Gekeurde verlaging van 20mm
Gekeurde short shifter voor kortere schakelen
Nieuwe goedgekeurde downpipe + catalysator die wat kleiner is en voor een iets mooiere brom zorgt.
Dit alles gemonteerd door een peugeot dealer. (factuur aanwezig)
K&N inleg filter
Xtra matjes voor in winter.
Kousen voor de winter/zomer sloefen on op te bergen
Stuk dak achter panorama dak gewrapt in zwart.
Wat plaatjes
Super geconcentreerd want de beste man zei dat ik maar eens moest voemen hoeveel Power er inzat.
Dus er gaat een gelukkige mens slapen.
Ik heb een 308 GTI gekocht.
De verkoper heeft de volledige historie van de auto aangetoond.
Nu heb je Duitse grundlickheit en Duitse grundlickheit... Elke aankoop en werk staat gedocumenteerd, zelf de aankoop van een lampje van het knipperlicht.
De wagen heeft na een eerste kleine oliekje de nieuwe kettingspanner en timingsoftware gekregen.
Ook zijn daarna de kleppen gereinigd en de injectiekamers.
Er zit een verlaging op van twee centimeter en Brock alu velgen. Deze zijn zelf toegevoegd aan het officiële Duitse inschrijvingsattest.
Na het theorie gedeelte van een uur en half (alle details zal ik hier nt zetten), maar het was vrij technisch, Huidige eigenaar is ingenieur en piloot bij de Duitse luchtmacht, heb ik dan eindelijk kunnen testrijden. Man hoe goed rijdt dat. direkt verkocht natuurlijk. Na een rit over Duitse kronkelwegen en autobahn van een uur zijn we nog eens rond tafel gaan zitten en beginnen onderhandelen.
Zo zijn we tot een akkoord gekomen en heb ik ze gekocht. Nu nog juist exportplaten aanvragen en we kunnen ze halen.
Dus het gaat om
Peugeot 308 GTI van 2010
Thp 200 pk
bijna full option: enkel jbl en vol leder ontbreken
Wit met standaard de lincaburs [emoji14]
Nu 18 inch Brock velgen (waarvan de eigenaar bij het monteren naar peugeot Duitsland heeft gebeld om te vragen hoeveel nm er op de bouten mag staan, bandenboer zei 130, maar er blijkbaar maar 90nm op mag. Zo'n pietje precies is het)
Gekeurde verlaging van 20mm
Gekeurde short shifter voor kortere schakelen
Nieuwe goedgekeurde downpipe + catalysator die wat kleiner is en voor een iets mooiere brom zorgt.
Dit alles gemonteerd door een peugeot dealer. (factuur aanwezig)
K&N inleg filter
Xtra matjes voor in winter.
Kousen voor de winter/zomer sloefen on op te bergen
Stuk dak achter panorama dak gewrapt in zwart.
Wat plaatjes
Super geconcentreerd want de beste man zei dat ik maar eens moest voemen hoeveel Power er inzat.
Dus er gaat een gelukkige mens slapen.