advertentie All about details reclame

Race Wars @ zolder

Komentaar op afgelopen evenementen en foto's.

Moderator: P-unit

BC
Berichten: 186
Lid geworden op: wo 18 jan 2006, 19:19
Contacteer:

Bericht door BC »

206 xs zij ook schijt tegen de ( orginele bakken en t-joeners die er binnen stonden)
Afbeelding

:D


nog een paar van zijn bolide:
Afbeelding
Afbeelding
Afbeelding
Afbeelding
Afbeelding


nog pug in de prijzen:
Afbeelding
Afbeelding
Afbeelding
Afbeelding
Afbeelding
Afbeelding
Laatst gewijzigd door BC op ma 30 apr 2007, 16:51, 1 keer totaal gewijzigd.
BC Peugeot 206 XS HDI full options
[img]http://img410.imageshack.us/img410/4023/onderschriftkleinvv7.jpg[/img]
jurgen_s
Pug Driver
Berichten: 9541
Lid geworden op: wo 18 jan 2006, 15:04
Locatie: Zelem City

Bericht door jurgen_s »

toen we naar frankrijk zijn gereden hebben we zelfs op een gegeven moment problemen gehad en dat was maar met 5 auto's
Cult
Berichten: 1006
Lid geworden op: wo 18 jan 2006, 12:31

Bericht door Cult »

1 ding op te zeggen..

Naar een event als Race Wars moet ge niet vertrekken rond de middag,maar moet ge er al ZIJN om een uur of 09 ofzo..

Dan hadden jullie nu niet moeten kakken..

Sorry als ik het zo zeg,maar als ge ook zoiets groots organiseerd,zulde mij wel gelijk geven...

Tging gewoon ni anders,en als we van de mensen van Zolder EN van de politie te horen krijgen dat er NIEMAND meer op mag ,dan MAG e rook niemand meer op..

As simple as that!!

Gewoon vroeger komen ,meer niet....


@ BC

Schijt aan de organisatie??

Wel merci...kzal nog es mijne slaap laten voor mense zoals gij... :roll:
wat een mentaliteit seg....

Spreek me aub persoonlijk aan als ge me nog es ziet...want amaai.... :roll:
Joske
Pug Driver
Berichten: 5320
Lid geworden op: wo 18 jan 2006, 17:31
Locatie: Sint-Huibrechts-Hern
Contacteer:

Bericht door Joske »

Pffff, zal hier ook maar es iets zeggen.

T was voor mij een teleurstelling. 25 Pugskes die klaar stonden in Lummen. En dan aankomen en lang aanschuiven en er nie geraken.

Wie de schuldige is boeit mij nie. Vond het enkel spijtig dat er na een paar telefoontjes gezegd werd rijd daar heen dan komt ge er nog wel in, en dan blijkt da ook niks te zijn.

Och ja. Ik zal in alle geval nie meer terug gaan.
Liez
Berichten: 128
Lid geworden op: wo 18 jan 2006, 10:07
Locatie: Kuringen

Bericht door Liez »

dat is nu toch bij iedere grote meeting hetzelfde gezeik eh :roll: en ivm dat vroeger vertrekken kan ik Cult alleen maar gelijk geven in dit geval

tis triestig zuh :roll:
Bootylicious, Annelicious, MINIlicious
Cult
Berichten: 1006
Lid geworden op: wo 18 jan 2006, 12:31

Bericht door Cult »

ze zullen u ni missen ,da zulen de 24 999 andere bezoekers wel goe maken :wink:

Krijg het schijt van de commentaar hier,had da echt ni verwacht...
Ik deed al het mogelijke om julllie naar de juiste ingang te loodsen...,maar toen wast al HALF 1 he!!!!

Hoe kunde dan verwachten dagge rustig en zonder aanschuiven kunt binnerijden??? :roll: :roll: :roll:
Joske
Pug Driver
Berichten: 5320
Lid geworden op: wo 18 jan 2006, 17:31
Locatie: Sint-Huibrechts-Hern
Contacteer:

Bericht door Joske »

1ste. Toen stonden we al bijna 2u aan te schuiven. Ma swat we hebben weer wat bijgeleerd gisteren:

2de. Volgende keer ben ik nie van plan nog zo lang te wachten op degene die te laat zijn. Er wordt een uur afgesproken zijt ge er nie das dan pech. Al zijt ge de paus. 10 minutjes da kan nog ma geen halve uren te laat.
Cult
Berichten: 1006
Lid geworden op: wo 18 jan 2006, 12:31

Bericht door Cult »

Punt 2 : VOLLEDIG akkoord!!!
Jones
Pug Driver
Berichten: 2683
Lid geworden op: do 07 sep 2006, 19:04
Locatie: Verrebroek

Bericht door Jones »

wij hadde om 9u afgesproken en waren allemaal op tijd. waren zelfs om kwart voor 10 al binnen zonder aanschuiven. nog maar is het bewijs dat op tijd zijn de boodschap is.

@ cult: kmoes zegge van die kerel met zijne Jetta da de organisatie tip top in orde was. hebbe echt genote van de show's alleen spijtig van de pocket bikes die der rondreden. vonde we wel wa gevaarlijk tusse al die voertuige. vo de rest chapeau :D

grtz
Arnold_GT
Berichten: 184
Lid geworden op: wo 01 feb 2006, 11:20
Locatie: Abcoude
Contacteer:

Bericht door Arnold_GT »

het rotonde probleem moeten jullie wat brutaler aan pakken he!

de leidende auto rijd de rotonde op, auto 2 blokt het overige verkeer... :twisted: zo doen wij dat hier toch he...


ennuh, volgende keer:

spreek om 9u af ergens, en ga gewoon vroeger, klaar, dat is het hele probleem....

oww en als we nu eens met alle clubs een memo ofzo iets opstellen tegen plamuur en standaard wagen op het circuit (das tenslotte het grootste gedeelte waar de bezoekers voor betalen)... dan moet daar iets aan te doen zijn lijkt mij, hoe dan ook, ik heb me vermaakt hoor, ik laat mn dag niet verpesten door het feit dat mn auto niet op het circuit kon staan...

ben zelf binnen gekomen toch? 8) 8)
Darl'mat
Pug Driver
Berichten: 4710
Lid geworden op: di 17 jan 2006, 23:12
Locatie: Planet Earth
Contacteer:

Bericht door Darl'mat »

Gespeelt en verloren, heb binnen met mensen gepraat, we waren een kwartiertje te laat daar.

Heb me echter goed geamusseerd binnen.

@ Cult: jonge mensen zijn sneller teleurgesteld als ouderen, is nu eenmaal zo, relativeren gaat makkelijker met de tijd.
Aan de ingang waar we stonden ging het ook niet vooruit, dit feit ligt deel aan de organisatie-wetgevers maar ook deel aan de mensen, met gepast geld, of met voorverkoop wint men makkelijk 5 sec per wagen, 5 x 2000= 10.000seconden= 2 uur en drie kwartier.
Ik heb daar wagens zien staan die daar 1 min stonden, wat die allemaal te vertellen hebben ( ik heb geen kleingeld, ik wil daar niet staan enz...).
Dan hebt ge nog voetgangers die aan de ingang voor de wagens inliepen enz, allemaal oponthoud.

En idd met 24.000man op uw kap, het dubbel van vorig jaar, zal het niet makkelijk zijn. Learn baby, Learn.
Hoop dat ge de 15? juli met uw ondervindingen ons komt steunen.
Liez
Berichten: 128
Lid geworden op: wo 18 jan 2006, 10:07
Locatie: Kuringen

Bericht door Liez »

ik wil hier wel even zeggen dat cult zich niet persoonlijk aangesproken moet voelen.
het probleem is zoals het vroeger in zonhoven gebeurde; teveel ingangen met teveel verschillende personen die niet weten wat er gebeurd.


grtz pugske (op liez hare pc)
Bootylicious, Annelicious, MINIlicious
Tyions
Berichten: 343
Lid geworden op: ma 05 feb 2007, 22:21
Locatie: Opglabbeek

Bericht door Tyions »

ey ka idd jammer voor het wachten enz had graag wat peugeot op het circuit zien staan :cry:

stonden heel wat leuke dingen tussen die ik echt de moeite vond. Jammer dat er geen selectie plaats vond of dat de inkom voor bezoeker zonder en bezoeker met auto evenveel was. Dit had het probleem van shinke bakskes verholpen.

Mja, het zal niet gemakkelijk geweest zijn een dergelijk grootse meeting te organiseren :wink:
BC
Berichten: 186
Lid geworden op: wo 18 jan 2006, 19:19
Contacteer:

Bericht door BC »

Cult schreef:
@ BC

Schijt aan de organisatie??

Wel merci...kzal nog es mijne slaap laten voor mense zoals gij... :roll:
wat een mentaliteit seg....

Spreek me aub persoonlijk aan als ge me nog es ziet...want amaai.... :roll:
das nie persoonlijk bedoeld, maja....
ik begrijp goed dat alle wagens ergens kwijt moesten.
alles zal wel goed zijn georganiseerd op voorhand.
maar door dat er geen selectie was(bedoel standaard wagens en wagens met plamuur en ongespoten bumpers) binnen te laten. was er geen plaats meer voor de tuners laten we maar zeggen, er stonden heel veel mooie wagens buiten en dta is jammer, het moest gewoon anderzom zijn.

we hadden idd al lang aangeschoven 2 u denk ik.
en dan hoorde da het vol staat met orginele wagens... beetje jammer.

ok het kwam hard over, niet zo krachtig bedoelt. ik kwam gewoon die foto tegen van 206 xs en dacht tja...
BC Peugeot 206 XS HDI full options
[img]http://img410.imageshack.us/img410/4023/onderschriftkleinvv7.jpg[/img]
Jones
Pug Driver
Berichten: 2683
Lid geworden op: do 07 sep 2006, 19:04
Locatie: Verrebroek

Bericht door Jones »

wat ik niet snap is dat men zaterdag nog tegen elkaar zegt: oh standaard of niet, moet je niet aantrekken, gewoon mee binnerjiden. ge doe het tenslotte toch vo de fun en de leut. nu kome ze opeens af: weg me die standaard wagens en die 'plamuurbakken'. ok ze zijn nie zo schoon als sommige die , idd zonde, buite moeste staan ma mag ik ook effe vrage om nie te vergete hoe sommige onder jullie ooit zijn begonne? het zal ook niet van den eerste dag een 'prijsbeest' geweest zijn he. en ok bij sommige duurt het mss wa langer maar nie iedereen kan zomaar het geld schijte he. trouwens, goe werk vraagt tijd. ik rij nu ook toevallig me ne vrij 'standaard' pug. enkel verlaagd enzo ma zou ik dan verboden moete worden op meetings? wa gaan ze binne 3 maand zegge als de wide body erop sta? dan zou ik opeens wel weer binnemogen. dan is volgens mij de meetings enkel voor prijzen en concurentie tegenover elkaar en niet meer voor het plezier en de fun van een echte hobby. dan is het meer een wedstrijd aan het worden. eentje waar deze nie aan mee zal doen.

dit is btw niet persoonlijk gericht maar gwn algemeen. moes het 'aanvallend' overkome, mense da mij kenne wete da da nie zo is maja.

@ pug(z)ot: aangename kennismaking :wink:

grtz
Plaats reactie

Terug naar “Fotos & reacties - Photos et Commentaires”