Bouwj - Peugeot 306 GTI-6 - Freaky Freeky
Moderator: P-unit
-
Houw sjiek
het kan niet op precies
Ik word nog een echt fotomodel, alè jha eigenlijk de auto hè
Hoe kan ik ook aan zo een boekske komen
Vandaag dan ook weer wat tegenslag, wou nog eens een klein toerke doen en merkte ik onderweg dat men uitlaat ineens heel gek klonk
Terug naar huis en eens gekeken wat het is, zoals ik al dacht aan de catalysator afgebroken hè. Morge eens zien als ik er nog eene kan bestellen hier of daar. Ik hoop dat ik dat nog allemaal ga klaarkrijgen hier want er staat dit jaar nog 1 dikke meeting op het programma...
Yeuwwwwww...

Ik word nog een echt fotomodel, alè jha eigenlijk de auto hè

Hoe kan ik ook aan zo een boekske komen

Vandaag dan ook weer wat tegenslag, wou nog eens een klein toerke doen en merkte ik onderweg dat men uitlaat ineens heel gek klonk

Yeuwwwwww...
Show some respect to earn some respect !!!...
-
Ja lassen zal geen probleem zijn, maar heb toch ook de indruk dat de catalysator is versleten, begint echt te stinke als ik serieus doortrek enzo, is ook al 12 jaar in dienst
Als ik een andere kan vinde tegen donderdag ga ik hem vervangen, anders zal het inderdaad lassen worden

Als ik een andere kan vinde tegen donderdag ga ik hem vervangen, anders zal het inderdaad lassen worden

-
-
-
Yo yo...
Afgelopen weekend was ik dus te vinden @ ITS. Het was voor mij de eerste keer en hopelijk komen er nog want vond het super tof
Goed gelachen en nieuwe mensen met dezelfde intresse leren kennen, verdoeme ferme poepkes gezien enzo wa moete nog meer hebben hè...
Op naar volgend jaar...
Door mijn kapote katalysator dus maar een stuk rechte buis ertussen gelast, waardoor de demper die erna komt ook verwijderd is.
Resultaat een hels kabaal wat op niks trekt maar ik moest en zou in mechelen geraken
Hier zijn ook nog enkele van de sjieke foto's die ik heb gevonden op het internet...

Yeuwwwwww...
Afgelopen weekend was ik dus te vinden @ ITS. Het was voor mij de eerste keer en hopelijk komen er nog want vond het super tof

Op naar volgend jaar...
Door mijn kapote katalysator dus maar een stuk rechte buis ertussen gelast, waardoor de demper die erna komt ook verwijderd is.
Resultaat een hels kabaal wat op niks trekt maar ik moest en zou in mechelen geraken

Hier zijn ook nog enkele van de sjieke foto's die ik heb gevonden op het internet...

Yeuwwwwww...
Alweer een onnodige quote verwijderd door P-unit
indeed, that's a future update to consider
indeed, that's a future update to consider

Laatst gewijzigd door pug306hdi op zo 23 nov 2008, 16:48, 1 keer totaal gewijzigd.
2007 - 207 CC THP
2008 - Yamaha R1
www.elektromeersman.be
2008 - Yamaha R1
www.elektromeersman.be
-