nu al, das rapDragoon schreef:uw crossover is aangepast en klaar é makker

hoe groot is die juist weer?
vantweekend bij maat langs voor kisten

grtz
Moderator: P-unit
jah, die mening heb ik dus alDragoon schreef:de speakers onder de hoedeplank steken en ik kom u persoonlijk een kopje kleiner maken (ja NOG kleiner)
da ding zallek sebiet es meten
k, tnx zal hem ergens plaats houde waar er genoeg overschietDragoon schreef:de maten van de JBL-x-over:
18cm breed
4cm hoog (ma liefst da ge er nog aan kunt want freq-modules zitte langs ene kant)
14cm lang (maar langs ene kant komen de rca's dus zeker 4-5cm voor rekenen, en andere kant de stroomvoorziening, 4cm volstaat daar voor)
grtz
probleem al opgelostMarty schreef: jah, die mening heb ik dus al![]()
![]()
vo da ding ist goe
vndg ook es gebeld voor spiegelkapjes en spoiler naar garage, ma de patron was nie aanwezigmorge nog es belle
grtz
Toegegeven, zonder is het natuurlijk beter, maar vermits er standaard al boxen in de hoedeplank staken is da toch al geluiddoorlatendDragoon schreef:qua looks niet nee...
qua sound gaan we maar zwijge
ge hebt gelijk, maar ik zou ook niet zonder iets rijde dat install nie ga afdekke, dus zoek iets anders dan hoedeplankPug306XS schreef: Toegegeven, zonder is het natuurlijk beter, maar vermits er standaard al boxen in de hoedeplank staken is da toch al geluiddoorlatend![]()
Ik riskeer et ni van zonder hoedeplank rond te rijden want ik ben men boxe gegarandeerd kwijt na een dag en ni alleen men boxen