1991 - Peugeot 309 GTi16 - Joske
Moderator: P-unit
-
- Pug Driver
- Berichten: 5333
- Lid geworden op: wo 18 jan 2006, 17:31
- Locatie: Sint-Huibrechts-Hern
- Contacteer:
Juist bij de douane geweest, die mens zat er ook stevig tegen zijn goesting te wachten op zijn pensioen. Douane kantoor is open tot 16u30 en ik was daar om 16u. Begon die van zijne tak te maken tegen 2 "andersgekleurde medemensen" en mij dat da nie kon dat we zo laat nog kwamen en bla bla bla. Uiteindelijk die 2 "andersgekleurde medemensen" vakkundig buitengewerkt met iets van btw en toen met een lang gezicht mijn papiertjes in orde gemaakt.
Daarna naar mijn Peugeotdealer om een gelijkvormigheidsattest. Papiertjes doorgefaxt en nu wachten. 1à 2 weken zou het duren voor het gelijkvormigheidsattest en kost mij 76€.
Wel slecht nieuws gekregen, mijne garagist ligt met een openbeenbreuk in het ziekenhuis. Zal wss enkele maanden uit zijn. En mijne vaste technieker is ook nog in ziekewet, dus keuring zal nog effe moeten wachten.
Daarna naar mijn Peugeotdealer om een gelijkvormigheidsattest. Papiertjes doorgefaxt en nu wachten. 1à 2 weken zou het duren voor het gelijkvormigheidsattest en kost mij 76€.
Wel slecht nieuws gekregen, mijne garagist ligt met een openbeenbreuk in het ziekenhuis. Zal wss enkele maanden uit zijn. En mijne vaste technieker is ook nog in ziekewet, dus keuring zal nog effe moeten wachten.

-
- Pug Driver
- Berichten: 1647
- Lid geworden op: vr 10 okt 2008, 12:24
- Locatie: Tienen
-
- Pug Driver
- Berichten: 5333
- Lid geworden op: wo 18 jan 2006, 17:31
- Locatie: Sint-Huibrechts-Hern
- Contacteer:
Ja maar dan moet ik helemaal naar antwerpen. Ik kom elke dag 2 keer voorbij mijn vaste garage, en op de week zal het ook nie steken he.Den Hans schreef:Als je naar de hoofdzetel in Antwerpen gaat heb je dat GVA meteen.
Het lijstje met tuning-ingrepen is ook al aangelegd:
- OMP-veerpootbrug voor/boven
- OMP-veerpootbrug voor/onder
- ...
-
- Pug Driver
- Berichten: 5333
- Lid geworden op: wo 18 jan 2006, 17:31
- Locatie: Sint-Huibrechts-Hern
- Contacteer:
Gisterenavond al een beetje vanalles nagekeken om te zien wat we allemaal al zeker moeten doen voor de keuring.
Ik vrees dat ze dit jaar niet gaat buiten gaat komen. Dus een zomer cruisen, en dan beginnen sleutelen, zal wss worden: Onmiddelijk beginnen en er pas mee buitenkomen over een paar jaar.
Elektriciteit is het eerste wat nagekeken moet worden want de mistlichten/verstralers in de bumper leiden een eigen leven. Soms branden ze, soms alleen links. Ook de bedrading voor de "ice" ga ik es moeten nakijken, want dat ligt nu allemaal zo een beetje los door de auto.
Trekhaak eronderuit zwieren gaat ook gebeuren.

Ik vrees dat ze dit jaar niet gaat buiten gaat komen. Dus een zomer cruisen, en dan beginnen sleutelen, zal wss worden: Onmiddelijk beginnen en er pas mee buitenkomen over een paar jaar.
Elektriciteit is het eerste wat nagekeken moet worden want de mistlichten/verstralers in de bumper leiden een eigen leven. Soms branden ze, soms alleen links. Ook de bedrading voor de "ice" ga ik es moeten nakijken, want dat ligt nu allemaal zo een beetje los door de auto.
Trekhaak eronderuit zwieren gaat ook gebeuren.
ge kunt ook voor lichtgewicht ice gaanJoske schreef:Euh, ICE, nie nie echt, das allemaal extra gewicht he.
Zit nu een setje ovaaltjes van JBL in de hoedenplank die gaan als ik een andere hoedenplank vind al de 2de hands markt op. We zullen wel zien wat het uiteindelijk wordt.

maat van mij met nen impreza heeft zelfs kartonnen subkisten (jahaa) en doet daar sq mee

tis maar een idee hé

zeker geen must in da racekot

Life's a bitch, but one day I'm gonna fuck her! :twisted: 8)
~ 306 1.8 16v
~ 306 1.8 16v
-
- Pug Driver
- Berichten: 5333
- Lid geworden op: wo 18 jan 2006, 17:31
- Locatie: Sint-Huibrechts-Hern
- Contacteer:
Juist de 309 effe naar thuis gehaald om het zout af te wassen. Na een grondige wasbeurt moet ik zeggen dat de lak er eigenlijk nog vrij goed uitziet.


De machinekamer.

Hier lopen toch wat draadjes die ik niet echt pluis vind.
Hier staat ze nu te wachten tot...

Dingen die zeker nagekeken moeten worden behalve de elentriek zijn de achterste ruitjes, hier komt wat water langs naar binnen. Rechtse gaat nog een beetje open, maar de linkse doet helemaal niks meer, dus dat mechanisme moet ook gecheckt worden.
Verder ben ik nu nog op zoek naar:
- Klokje, heb ik wel, maar is niet echt leesbaar meer
- Hoedenplank
- Rechterkant vanachter waar de asbak zit
- voorbumper
- kofferklep, bij die van mij is er een slecht stuk
- handschoenkastje, ik moet da van mij bij licht es bekijken, ma denk dat er toch ergens iets kapot is


De machinekamer.

Hier lopen toch wat draadjes die ik niet echt pluis vind.
Hier staat ze nu te wachten tot...

Dingen die zeker nagekeken moeten worden behalve de elentriek zijn de achterste ruitjes, hier komt wat water langs naar binnen. Rechtse gaat nog een beetje open, maar de linkse doet helemaal niks meer, dus dat mechanisme moet ook gecheckt worden.
Verder ben ik nu nog op zoek naar:
- Klokje, heb ik wel, maar is niet echt leesbaar meer
- Hoedenplank
- Rechterkant vanachter waar de asbak zit
- voorbumper
- kofferklep, bij die van mij is er een slecht stuk
- handschoenkastje, ik moet da van mij bij licht es bekijken, ma denk dat er toch ergens iets kapot is